IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

23 Pages V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Closed TopicStart new topic
> 525i-ul meu E34
Rating 4 V
Gimi
post Jul 6 2010, 06:31 PM
Post #261


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 404
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 242
Car: E46
Engine: M54



Din ce povestesti mai are multa viata Audiul in el. Oricum este peste orice logan si in mod cert cea mai buna optiune.
Asa ca buna alegere wink.gif


--------------------
Topas blau

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 6 2010, 09:44 PM
Post #262


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (bartro @ Jul 6 2010, 03:20 PM) *
Ieri a iesit cineva din un clio din asta 1.5 diesel, eu eram la E12, umblam la carburatie. Sa uite asa la mine, la masina, si a zis "la remat cu asta, a trecut timpul lui". Bine ca stiu cum merge un clio din asta, altfel cred ca ma suparam.
Pana la urma depinde de ce cauti la o masina. Sunt sigur ca tatal tau a ales audi pentru motive pragmatice, nu pentru ca il place masina asta pentru ce este.


Mulţi romāni au un caracter d-ăsta de tot căcatul, īntotdeauna trebuie să arunce nişte vorbe aiurea, să se compare ei cu alţii, să dea sfaturi...

Aşa īmi zicea mie un moş idiot care stă la mine īn bloc, posesor de Renault Twingo bleu (o maşină homosexuală), fiind foarte mirat de existenţa bujiilor pe care tocmai le schimbam.
"Cum, domne', nemţii ăştia sunt aşa proşti īncāt mai folosesc īncă bujii?"

Go to the top of the page
 
+Quote Post
ReLLaXX
post Jul 6 2010, 10:29 PM
Post #263


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 150
Joined: 19-October 07
Member No.: 1,223
Car: E23
Engine: M106





Trebuia sa-i spui ca sub acele aparente bujii se afla de fapt teleportoarele de scanteie, cu plasma, desigur... Dupa care se faci o fata de sictir, care sa denote mirarea ta fata de nepriceperea lui.

QUOTE (Ciupanezu @ Jul 6 2010, 09:44 PM) *
Mulţi romāni au un caracter d-ăsta de tot căcatul, īntotdeauna trebuie să arunce nişte vorbe aiurea, să se compare ei cu alţii, să dea sfaturi...

Aşa īmi zicea mie un moş idiot care stă la mine īn bloc, posesor de Renault Twingo bleu (o maşină homosexuală), fiind foarte mirat de existenţa bujiilor pe care tocmai le schimbam.
"Cum, domne', nemţii ăştia sunt aşa proşti īncāt mai folosesc īncă bujii?"


--------------------



Just cruising...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 6 2010, 10:47 PM
Post #264


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Eu chiar am simţul umorului, īnsă nu-mi mai vine să zic nimic cānd văd caractere de genul acesta.

Cred că suntem pe primele locuri īn lume la atārnache care nu sunt īn stare de nimic dar se dau deştepţi.

Am mai auzit o replică d-asta de căcat iarna trecută cānd era ditamai zăpada.
Mă īnţepenisem puţin şi s-au şi găsit unii să zāmbească ironic şi să spună: "proaste BMW-urile astea, treceam şi eu cu Dacia pe aici."

Am reuşit să ies destul de repede ceea ce le-a tăiat din fericire.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Jul 7 2010, 01:42 AM
Post #265


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(bartro @ Jul 6 2010, 02:20 PM) *
Ieri a iesit cineva din un clio din asta 1.5 diesel, eu eram la E12, umblam la carburatie. Sa uite asa la mine, la masina, si a zis "la remat cu asta, a trecut timpul lui". Bine ca stiu cum merge un clio din asta, altfel cred ca ma suparam.
Pana la urma depinde de ce cauti la o masina. Sunt sigur ca tatal tau a ales audi pentru motive pragmatice, nu pentru ca il place masina asta pentru ce este.

cand lucram la Dealer Dacia-Renault anu trecut,aveam si io ca orice angajat masina in paracre.in afara de un golf 4 si un audi a4,era sg masina nemteasca printre zecile de renouri si daii ale celorlalti angajati
si intr-o seara cand sa plec,un barbat trecut de 40ani,care fusese ultimu la o revizie cu al sau clio simbol 1.4i,dand sa plece,m-a recunoscut si intreaba ironic "bine mai flacaule,lucrezi in Brand-ul renault si umblii cu asa vechitura?inca nu te-ai lasat convins de un reno mai nou?"...nu puteam sa fac caterinca,sincer i-as fi bagat...mai erau si alti colegi de fata,i-am raspuns cu voce blanda "ba da,am si eu un clio exact ca al dvs,l-am luat in lizing acum 2luni insa tare mi s-a scarbit de el,l-am lasat mamei sa il conduca,prefer acest bmw"
s-a mirat tot,si,urcandu-se mandru un clio sau,cred ca chiar nu inetlegea cum de asa masina superioara,mi- a facut mie scarba smile.gif))

in fine,sa nu se inteleaga ca am vreun clio in lizing,doamne fereste,aia a fost decat o replica spre omu respectiv...

nu am nimic cu posesorii de reno logan sau opel..si frati-mio are opel...insa am cu aia care nu-si vad de treaba lor,si se cred suuus de tot acolo in masina lor mai noua ca a mea(noastra) cu 20 ani...

scz de offtopic georgem,insa povestirea lui bart mi-a amintit ce traisem si eu anu trecut


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jul 7 2010, 11:05 AM
Post #266


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp





Nevoia asta de a se simti superiori cred ca denota totusi niste frustrari... Probabil se simt inferiori in trafic fata de "jipane" si limuzinele de lux si atunci se dau grozavi si ei cum pot... Acum au un motiv in plus, cu impozitul smile.gif

Am tractat ieri un Opel din 2002, nu se alimenta din cauze de natura electrica tongue.gif Am vrut sa incerc sa-i fac ceva, dar cand am vazut ce inghesuite sunt toate pe acolo si manunchiurile de fire, m-am lasat pagubas.

Probabil ca multi considera un salt galactic trecerea de la Dacia 1310 la Logan sau Renault, insa mie imi place mai mult Bmw-ul meu vechi decat Logan-ul nou-nout al tatalui meu, ca si feeling, desi nici acela nu e chiar lenes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
warhammer23
post Jul 9 2010, 12:06 AM
Post #267


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 115
Joined: 7-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,901
Car: E34
Engine: M50B20



O mare problema , pe langa caracterul omului , e si cum 'priveste' masina. Adica pentru el (o) masina e chestia aia in care bagi benzina si te duci cu ea la servici ..ba mai mult mai vine si zice de ce e asa de speciala ca toate au 4 roti badtaste (9).gif s-a terminat.. clar sunt 'limitati , 'incuiati' , invidiosi , frustati etc

Ceva de genu am patit si eu... eram pe Transfagarseanu ..urcam .. si m-am oprit pt o pauza , ceva poze etc... si eu m-am obisnuit sa mai ridic capota ma mai uit daca totul e ok etc.. si observasem ca nu mai am lichid de parbriz.. iau din portbagaj sa completez.. si intr-o 'trufie' coboara un 'om-mamifer' pe o bicileta (sa nu ii zic altfel).. se opreste si imi zice... "mda .. ti s-a supraincalzit 'bemveutzul'.. arunca-l ca nu mai e bun ..." la care eu.. stai linistit ca te pot calca si fara motorul pornit ..ca suntem in panta ...

Scuze si eu georgem de offtopic ..si de 'copyright' pt acea poza din anuntul meu tongue.gif



--------------------
"When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Jul 10 2010, 02:22 PM
Post #268


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



sunt acrii strugurii, mai ales pentru astia care nu au optionale la masina lucruri standard la un bmw din '90. mi-am amintit acum, la E23-ul lui Sportivu, din '84, am vazut ca avea air-bag in volan. nu mai zic de pilot automat si alte nebunii, care nici in lista de optionale nu se regasesc acum la Renault Clio/Logan, dar un E30 le avea ca optiune (ca sa compar 2 masini din aceeasi clasa - dupa dimensiune).
George, tu cam cati km faci cu masina (e34) pe an? am vazut ca nu apuci prea mult sa ne scrii, nici pe la intalnire nu ne-am mai vazut de vreo...2 ani smile.gif


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jul 10 2010, 04:20 PM
Post #269


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Fac in jur de 15.000 pe an, dar mi s-a intamplat si sa fac 10.000 in 2 saptamani cand am fost in concediu in (toata) Italia acum 3 ani parca. Acum am ajuns la 204.000 km la bord.
N-am mai scris pentru ca mare lucru n-am mai facut, iar de venit la intalniri nu prea am timp, pentru ca am 2 copii, cel mic avand mai putin de 2 ani.

Ca noutati la masina, acum cateva saptamani mi s-a stricat geanul de la sofer, cred ca s-a rupt macaraua sau ceva de genul asta. N-am avut nici timp nici bani sa incerc sa-l repar, partea buna e ca geamul sta foarte bine inchis (l-am ridicat cu mana si l-am tinut pe pozitie, apoi de la buton l-am inchis si partea care se ridica in usa l-a fixat in pozitia inchis).



--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Aug 2 2010, 07:28 AM
Post #270


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





De ceva timp am observat ceva scurgeti de antigel in zona vasului de expansiune. N-am remarcat insa pe unde. Chiar la ultimul drum facut in urma cu 2 saptamani si ceva mi-a aparut mesajul de nivel scazut al nivelului lichidului de racire.
Am fost plecat 2 saptamani in concediu (in Palermo, Sicilia, cu avionul) si cand m-am intors am completat lichidul de racire (vasul de expansiune era gol) si am vazut cum curge chiar din vasul de expansiune de undeva de sub nivelul normal lichidul. Vasul are o crapatura verticala de vreo 3-4 cm lungime. Probabil ca era crapat de ceva timp, si pierdea lichid in timp ce mergeam, dar acum stand nefolosita masina mai mult de 2 saptamani vasul s-a uscat si crapatura s-a accentuat.
Am comandat deja sambata dimineata la AB un nou vas de expansiune, 191.31 ron. A trebuit sa merg si sa achit un avans, evident. O sa soseasca dupa jumatatea saptamanii (in principiu maxim 5 zile), si sper sa fie usor de schimbat. Din ce am vazut pe schema din realoem.com e simplu.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Aug 4 2010, 12:29 AM
Post #271


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



varsta incepe usor usor sa se cunoasca. controleaza tot ce e din plastic la racirea motorului, chiar si furtunele din cauciuc le poti verifica. nu te juca cu racirea motorului.


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Aug 6 2010, 09:07 AM
Post #272


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Am schimbat vasul de expansiune, a fost MULT mai simplu decat ma asteptam si decat speram sa fie.
Cateva poze cu cele 2 vase de expansiune (se vede crapatura, exterior si interior, in ultimele 2 poze).


Attached Image
Attached Image

Attached Image
Attached Image



--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Aug 11 2010, 10:57 AM
Post #273


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Am inlocuit flansa de cardan, cea veche se ciufulise. Era cea cu care a venit masina, se vede pe ea anul '95.
Attached Image
Attached Image
Attached Image

Ii multumesc lui Interceptor pentru ca mi-a dat suruburi si piulite in stare foarte buna de pe un E36 sa le inlocuiesc pe cele din poza. Desi sunt un pic diferite, se potrivesc perfect (pe E34 sunt de 18, pe E36 sunt de 17, dar ca lungime si grosime sunt identice).

Pentru ca tot am umblat acolo si imi comandase din greseala prima data rulmentul de cardan (si cica ar fi o problema comuna si asta) l-am inlocuit si pe ala. Totusi arata bine cei vechi, cred ca ar fi mers el mult si bine.
Attached Image

Arata asa din cauza ca s-a lasat cu greu scos de pe cardan.

Flansa incepuse sa aiba joc de mai mult timp, insa nu m-am prins ce era. Se manifest printr-o vibratie (aparuta brusc la un moment dat, am simtit-o cand a aparut) la turatii intre 1500-2000 RPM (desi teoretic nu ar avea legatura cu turatia motorului). Ma stresa rau vibratia asta, ajunsesem sa cred ca mi s-a stricat volanta (care costa o gramada de bani).
Buba mare s-a produs insa brusc. A facut odata POC cand schimbam viteza, dar am zis ca am ridicat eu prea repede piciorul de pe ambreiaj (inca nu s-a intamplat nimic aici) si apoi (cateva ore mai tarziu, dupa o pauza de cateva ore si mers vreo 20 de km) inca un POC la vreo 2 km inainte sa intru pe autostrada A2 la Drajna, cand vroiam sa schimb din treapta a 4-a in a 5-a, dar INAINTE sa apuc sa fac ceva (apasat ambreiaj sau miscat schimbator). Apoi a inceput sa faca zgomot destul de puternic, ca un cooler de computer cand atinge ceva de el, si simteam si in schimbatorul de viteze atingerea, chiar si pe liber. Cand masina era in decelerare se simtea mult mai slab. M-am uitat pe sub masina, dar n-am observat nimic (flansa de cardan e destul de sus, nu se vede decat daca intri sub masina). Si asa am venit eu duminica seara pe autostrada cu 90 km/h, fara sa am vreun stres cu radarele (am vazut cateva). Bineinteles, m-au depasit aproape toate masinile, am depasit si eu una singura care mergea cu 80 km/h, presupun ca avea probleme mai mari decat mine. Am fost multumit ca am ajuns acasa, ca nu am ramas pe autostrada.
Vazand subururile si piulitele de la flansa de cardan e evident de la ce erau zgomotele.

Am rezolvat si fereastra de la sofer, se uzasera cele 2 plastice care culiseaza pe sina de la macara. Am luat 4 bucati, sa am si 2 de rezerva. Erau 8 ron si ceva bucata si erau pe stoc.

Flansa de cardan a fost 185 ron, rulmentul 125 ron. Ambele Febi-Bilstein, made in Germany.

Se apropie ITP-ul si trebuie sa schimb 2 capete de bara, bieletele antirului si bratele superioare (pe dreapta bieleta antirului si bratul sunt ok, pe stanga au joc bieleta antirului si pivotul de la bratul superior, dar as vrea sa le schimb pereche). Bratele sunt cam scumpe sad.gif


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 11 2010, 12:34 PM
Post #274


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





De unde ai luat plasticele alea care fac legatura intre macara si geam?
Trebuie sa le schimb si eu ca m-am trezit cu un geam sarit de pe macara. L-am pus la loc, dar nu prea mai am incredere in plasticele alea ca sunt cam rupte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Aug 11 2010, 03:56 PM
Post #275


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Mi le-a comandat (si au venit cam intr-o ora seful service-ului) unde am facut reparatia (service-ul de langa Interceptor).
Oricum, in cel mai rau caz sigur le poti comanda de la AB, daca sunt si la E36 piese separate, asa cum sunt la E34. Eu mi-am comandat de la ei la un moment dat surubul de aerisire de la radiator, care era vreo 8-9 ron.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Sep 26 2010, 07:13 PM
Post #276


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Ieri dupa-amiaza, la tara la parinti, faceam curatenie prin masina. Am pus contactul sa inchid ferestrele, si cand am vrut sa iau contactul si sa scot cheia, s-a rupt contactul undeva in interior. Contactul a ramas pus, cheia a iesit, si volanul a ramas blocat. Am incercat eu de cateva ori sa pornesc motorul, dar cheia se invartea in gol in contact. Mi-am dat seama ca nu e nimic de facut, si l-am sunat pe Florin (Interceptor) sa vad daca el cumva are un contact de E34 si sa-l intreb cat e de complicat sa rezolv (si daca pot pleca cu masina la Bucuresti fara sa fac rost de un alt contact). Nu avea, mi-a dat un numar de telefon al cuiva care era posibil sa aiba, din pacate nu mi-a raspuns al telefon.
Am sunat un prieten care era intr-un oras din apropiere, si mi-a zis ca merge dimineata (adica azi dimineata) la un parc de dezmembrari auto. Am cautat si pe forum si am gasit 2 anunturi, i-am sunat pe amandoi si aveau, mi-au explicat amandoi cam ce e de facut si a ramas ca ii sun cand ajung in Bucuresti, daca nu cumva imi gaseste prietenul la dezmembrari.
Dimineata m-am trezit devreme a si m-am apucat de demontat. A mers repede, contactul mai fusese schimbat odata si avea suruburi de 13 in loc de suruburi rotunjite cum se pare ca sunt in mod normal. Dupa ce am reusit sa demontez tot m-a sunat si prietenul care a mers la dezmebrari, am avut noroc si mi-a gasit un contact de E34. Nu era absolut sigur cel de la dezmebrari ca e de E34 (il avea demontat cu eticheta BMW 525 pe el), asa ca am facut si eu poze, a facut si el poze, s-a intors acasa si ni le-am trimis pe e-mail. Era identic, asa ca mi l-a cumparat si mi l-a trimis, dupa 1 ora il aveam (a costat 150 ron, cu tot cu mufa din capat care pune contactul cand rasucesti cheia). L-am montat, si dupa cum banuiam, motorul nu a pornit din cauza chip-ului din cheie pana nu am pus cheia mea in cercul de plastic din jurul locului unde intra cheia. A trebuit sa mai demontez totul odata si sa montez totul la loc, pentru ca nu am pus totul la loc pe coloana de directie exact cum era (sunt 2 inele de metal si o siguranta intre ele, si pe primul dintre inele l-am montat prima data pe coloana de directie in interiorul partii care blocheaza volanul). Mi-am dat seama ca nu e ceva in regula pentru ca volanul nu se mai misca la fel ca inainte si facea un zgomot, atungea un plastic de pe volan de ceva metalic de pe coloana de directie. Am montat totul la loc si am fost multumit, volanul se misca perfect din nou.

Nu stiu cum sa fac acum sa nu mai am nevoie de ambele chei ca sa pornesc motorul, si nici nu vreau sa lipesc cheia originala in masina astfel incat sa nu mai am protectia la pornirea motorului... O sa incerc sa desfac vechiul contact sa vad ce e rupt exact si daca se poate repara.

Niste poze cu contactul stricat:
Attached Image
Attached Image

Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image

Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image




--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 26 2010, 07:26 PM
Post #277


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Nu merge reprogramat cheia (sper sa nu intreb o prostie)?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Sep 26 2010, 07:59 PM
Post #278


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Cheia de la contactul pe care l-am cumparat pare sa fie fara asa ceva. In locul inelului de plastic cu 2 fire care merge in EWS si care citeste chip-ul din cheia mea la contactul meu stricat, contactul nou are un inel simplu de plastic. Cred ca iti poti da seama comparand pozele cu contactul rupt cu pozele cu cel de la dezmembrari, pe care le atasez aici.

Attached Image
Attached Image
Attached Image



--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Sep 27 2010, 10:31 AM
Post #279


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Cel mai simplu era dacă īţi lua de la dezmembrări şi cheile şi modulul EWS al maşinii de pe care provine contactul sh.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Sep 27 2010, 10:36 AM
Post #280


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Mai era doar o cheie (probabil celelalte s-au dat cu usile), si cred ca e de pe un E34 mai vechi, care nu cred ca are EWS (nu am reusit sa montez cititorul meu de chip pe contactul asta, nu se poate monta, nu are marginea de care se agata clamele de plastic ale acestuia, si in locul lui are un simplu plastic, mai putin iesit in afara). Daca toate masinile E34 au EWS, atunci da, era cel mai bine sa ia si EWS-ul, dar probabil cei de la dezmembrari nu stiau ce e ala.



--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

23 Pages V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th August 2025 - 03:33 AM