![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am ajuns ieri dimineata in Cluj, m-am intalnit cu fostul proprietar, m-am uitat atent la masina, dupa care am mers la reprezentanta BMW pentru verificari. Eu am cerut o verificare completa, inclusiv testare computerizata. Nu am fost foarte incantat de verificarile lor, dar avand in vedere ca timp de cativa ani (pana acum cateva luni de zile) masina facuse reparatiile si verificarile in service-ul lor, am putut afla toate detaliile despre masina. Am un dosar cu tot ce s-a facut la masina in ultimii ani si ce mai trebuie facut in viitorul apropiat.
De la service am plecat eu la volan si din acel moment am condus numai eu masina pana in momentul in care am facut actele. Am cumparat-o cu 7000 Euro, proprietarul nu a vrut sa lase nimic sub suma asta, desi am insistat foarte mult. Avea si un set de jante pe 15 gen fagure, din acelea care imi plac mie cel mai mult, nu a vrut sa mi le dea si pe acelea in 7000 si mai mult nu vroiam sa dau sub nici o forma. Am plecat pe la 14:30 din Cluj, am avut noroc de drum bun pana in Brasov unde am facut o scurta escala la socrul meu (nu mancasem nimic de cand plecasem in seara precedenta, bagasem numai cafele in mine de dimineata si la service). Acolo cand am intrat printre blocuri era zapada en-gros, si am vazut cum se comporta masina si pe zapada batatorita cu anvelope de vara uzate. Abia am reusit sa parchez la bloc, pe un loc deszapezit. Si cand sa plec, masina si toata parcarea erau blocate de un megane al unui vecin care deszapezise acel lor (desi mai erau cateva locuri de parcare disponibile, el vroia locul care devenise al lui cu cateva zile in urma, cand il deszapezise - si el era proaspat proprietar masinii, din ce zicea socrul meu era un samsar). Dupa o scurta cearta intre socrul meu si vecinul lui (de la balcon) concluzia vecinului a fost ca o sa plec maine dimineata. Eu n-am fost de acord, asa ca dupa vreo 10 miscari fata - spate, si cu masina impinsa, am reusit sa o strecor afara din parcare. Evicent, cand a vazut ca pot sa ies, sotia vecinului a zis sa stau ca vine el sa dea masina la o parte (probabil ii era frica sa nu i-o lovesc pe a lui, nu cred ca se rezgandise intre timp). Am reusit sa plec. Drumul a fost foarte bun pana la Bucuresti, din pacate detectorul de radar a piuit tot drumul intre Banesti si Ploiesti si n-am putut sa "eliberez" putin masina. Cand ma apropiam de Bucuresti i-am dat odata in a 3-a pana la 6000, te incanta motorul cum suna ![]() Am ajuns pe la 11 noaptea in Bucuresti. Pe drum la Brasov am avut si 2 erori pe bord, la un semafor cand am apasat de mai multe ori pedala de frana mi s-a aprins un "BRAKE LT CIRCUIT, OWNER'S MANUAL" (probabil nu s-a aprins vreun stop de frana) si mai tarziu la plecare un "LIC PLATE LIGHT" (despre care fusesem avertizat de proprietar - lumina de pe stanga de la numar nu se aprinde uneori, dar isi revine la denivelari). Mi-au disparul ambele erori si luminile functioneaza normal, sper sa gasesc problemele care le-au cauzat. Si mai e un bec in bord care nu se aprinde, cel care lumineaza indicatorul de benzina, dar stiu ce e de facut, ca si la Audi acelasi bec mi s-a ars si l-am inlocuit. Cele 4 ceasuri de bord sunt exact inversate stanga-dreapta intre BMW si Audi, sper sa ma obisnuiesc repede si sa n-am probleme cand trec de la o masina la alta. Iar am scris povesti. Va tin la curent cu evenimentele, va trebui acum sa o inmatriculez, sper sa mearga repede. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
De cateva saptamani auzeam un zgomot la roata dreapta fata cand mergeam incet, ceva ciudat, ca un celofan care se indoaie. Nu am reusit sa identific zgomotul, m-am uitat si pe sub masina sa nu fie ceva prins pe-acolo, dar nimic. In week-end am fost la parinti, si aseara cand am plecat am auzit zgomotul din nou si i-am zis tatalui meu sa incerce el sa-si dea seama exact de unde vine zgomotul. Mi-a spus ca e de la roata dreapta spate, ca i se pare ca am ceva sub capacul care acopera prezoanele, ca poate mi-a bagat cineva niste pietricele. Am coborat, am luat surubelnita si am scos capacelul... Erau 2 prezoane complet scoase care se plimbau in capacel si de aceea se auzea zgomotul numai la viteza mica. Si unul dintre ele era antifurtul, deci sigur s-au desfacut singure de la mers. Si cand am pus cheia de strans pe toate, am constatat ca dintre cele 3 ramase 1 era slabit si el... N-am mai patit asa ceva pana acum, sa mi se desfaca singure prezoanele la o roata. Si le-am verificat destul de des. Ce pot sa spun, mare noroc am avut ca le-am descoperit la timp. Am patit si eu asta la a mea asta vara.. tot asa, doua desfacute complet, doua slabe si unul strans bine. Auzeam zgomotul doar cand intram in curte si uneori la viteze foarte mici, a durat cam o saptamana pana m-am hotarat sa ma uit pentru ca nu se auzea mereu si nu mi-a atras atentia chiar asa de tare. In noaptea in care m-am uitat la roata stanga fata, cea in cauza, dupa ce am scos capacelul si mi-au cazut efectiv prezoanele in palma, m-a luat tremuratul pentru ca abea ce o alergasem cam tare in drum spre casa, mai exact cu 200 dupa un prieten cu un R6. Eu tocmai ce-mi schimbasem cauciucurile pe fata si se pare ca "bajetii" de la vulcanizare n-au strans roata cum trebuie ![]() This post has been edited by adi.dima: Oct 12 2009, 08:48 AM |
|
|
![]()
Post
#242
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
mda ia sa ma uit si la mine ca tocmai ce am umblat la cauciucurile pe fata ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
eu totusi cred ca nu au fost stranse de la inceput, eu nu am mai auzit sa se desfaca DACA au fost stranse Daca nu le strangeam chiar eu la asta m-as fi gandit si eu... Dar le-am strans eu cu mana mea. Nu cu piciorul, doar cu mana, cu cheia originala. Probabil ar fi trebuit sa le strang mai tare... Ieri le-am strans si cu piciorul, sa fiu sigur ca stau acolo. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ai flanse sau ceva pe roti?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Ai flanse sau ceva pe roti? Pe spate nu am flanse, si problema a fost la stanga spate. Doar pe fata am flanse, 1 cm grosime (atingea cauciucul de amortizor), dar am pus prezoane mai lungi cu 1 cm, sa se infileteze la fel de mult. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#246
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
se mai poate intampla chestia asta daca prezoanele nu se pupa cu jantele sau daca jantele nu sunt de BMW (dar se potrivesc pe), conicitatea prezoanelor nu este la fel cu cele ale jantelor... intelegi ce vreau sa spun?
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
se mai poate intampla chestia asta daca prezoanele nu se pupa cu jantele sau daca jantele nu sunt de BMW (dar se potrivesc pe), conicitatea prezoanelor nu este la fel cu cele ale jantelor... intelegi ce vreau sa spun? Da, inteleg perfect. Am patit asta la jantele din fata cu noile prezoane, cand am montat distantierele. Din cauza ca sunt presoanele altfel s-a format o noua suprafata de contact pe jante, acolo unde ating noile prezoane, si a trebuit sa le strang de vreo 5 ori in 30 de km la primul drum. Pe spate sunt prezoanele originale, pe care le-am avut cu jantele cu anvelopele de vara si vara trecuta si vara asta. Bine ca am gasit problema la timp, o sa fiu mai atent pe viitor si sper sa ia aminte si altii la posibilitatea asta. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
X files !
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#249
|
||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
N-am mai scris demult aici... Intre timp am trecut de 200k km. Am surprins momentul cu o poza facuta cu telefonul. Eram in drum spre Brasov, unde am stat o saptamana la ski (de fapt am skiat la Predeal in timpul saptamanii, la Poiana Brasov numai in week-end), ultima saptamana din ianuarie, cu gerurile cele mai mari. Aproape in fiecare noapte au fost -30 de grade. Motorul a pornit in fiecare dimineata la prima cheie, dar am avut in prima dimineata o problema cu ambreiajul. Am apasat pedala sa pornesc motorul si pedala s-a inmuiat si a ramas apasata. Mi-am dat seama ca cel mai probabil a inghetat lichidul de frana pe conducta spre ambreiaj, si ca trebuie sa incalzesc motorul sa se dezghete. Am miscat putin masina in spate din demaror (am dat la cheie cu cutia de viteze in marsarier), apoi am pornit motorul cu cutia in punctul mort. Dupa 30 de minute inca nu se intamplase nimic cu ambreiajul, apoi incet incet a inceput sa se intareasca pedala, si cam dupa 40 de minute in sfarsit am inceput sa pot cupla treptele de viteza cu motorul pornit si pedala de ambreiaj apasata. Abia ridicam 1 cm pedala si ambreiajul cupla complet. Dupa inca vreo cateva minute am reusit sa plec, si dupa cativa km de mers si-a revenit complet. In diminetile urmatoare n-am mai patit asta, dar am si parcat-o invers, ca sa bata soarele pe partea din fata a masinii dimineata (in prima dimineata era la umbra partea din fata si poate a contat si asta). -------------------- |
|
|
||
![]()
Post
#250
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
ai trecut granita celor 200.000 km cu rezervorul aproape plin. Asta-i semn de belsug
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
ai trecut granita celor 200.000 km cu rezervorul aproape plin. Asta-i semn de belsug ![]() Asa sa fie ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
sa te poarte cu bine si pe urmatoarele 200.000km
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#253
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Ieri pe la pranz am plecat sa fac niste cumparaturi, si am gasit-o fara sticla de la oglinda din stanga ![]() E a doua oara cand mi se intampla, si la fel ca si prima data, firele de la incalzire au fost scoase frumos, deci tot ce trebuie sa fac e sa cumpar noua sticla de oglinda si sa o montez la loc. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#254
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Tatal meu are o Dacie 1310 din 1984. Desi pare incredibil, masina abia a trecut de 100k km in tot timpul asta, cu o reparatie capitala la motor pe la 50k km. Dar timpul si-a spus cuvantul si rugina a afectat caroseria destul de mult, asa ca nu mai merita investitii in ea pentru a putea trece ITP-ul din nou.
Il batea gandul sa-si ia un Logan SH, si chiar l-a trimis pe fratele meu sa vada cateva masini in targ la Vitan (fratele meu are Logan de vreo cativa ani, desi stie la ce sa se uite). Evident, toate masinile la pret bun au probleme ascunse. Asa ca dupa aproximativ 3 ani si jumatate de cand statea nemiscata in curte la pariniti, tatal meu s-a hotarat sa resusciteze Audi-ul meu 80 si sa nu-si mai ia Logan SH. Masina a trecut ITP-ul fara probleme (e non-euro), desi motorul consuma cam 1 litru de ulei la 1k km si parerea mea e ca merita segmentat, dar el zice ca mai bine il lasa asa (si cand accelerezi puternic ajunge ulei pe filtrul de aer, apoi intra ulei in admisie si scoate mult fum; daca accelerezi normal merge ok). Singura problema la ITP a fost de fapt oglinda exterioara stanga, care e crapata de cand am cuparat eu masina in 2001 (nu am gasit sticla de oglinda sa o schimb sau cand am gasit era mult prea scumpa si nu m-am indurat sa dau banii). Asigurarea a costat vreo 600 RON, a mai fost si rovigneta si cam atat la cheltuieli de repunere in circulatie. Mai avea niste probleme la partea electrica (la semnalizare, niste contacte proaste), dar le-a rezolvat. Panza de la plafon se dezlipise in partea din spate din cauza ca a stat in soate tot timpul asta, dar a cusut-o (nu a mers lipita). Rola intinzatoare de la cureaua de distributie se blocase din cauza ruginiei, dar s-a deblocat dupa ce a uns-o cu niste ulei. Si capota are niste pete de rugina (nu e capota originala, aia nu rugineste, pentru ca toata caroseria e galvanizata si nu rugineste), dar a curatat-o de rugina si a dat cu niste vopsea alba peste, se cunoaste dar oricum e mult mai bine acum. Ornamentele de plastic/cauciuc de jur-imprejurul masinii le-a curata si vopsit din nou cu negru, si arata mult mai bine acum. I-a strans si rulmentii pe spate, pentru ca aveau joc (zice ca sunt exact pe sistemul de la Dacie). Eu nu umblasem niciodata la rotile din spate, doar schimbasem placutele de frana. Ar mai fi o problema pe care masina a avut-o dintotdeauna, indicatorul temperaturii lichidului de racire uneori merge, alteori nu. Dar nu e esential, masina are pompa de apa buna, cu pale metalice (am desfacut-o odata acum cativa ani) si mai are inca un indicator in bord daca creste periculos temperatura lichidului. Si uneori nu merge turometrul, si se pare ca atunci cand indica temperatura lichidului de racire nu merge turometrul, si atunci cand merge turometrul nu indica temperatura lichidului de racire. Si pierde lichid de racire, am gasit 2 locuri prin care pierde, sper sa se rezolve si asta curand. Ar mai fi de schimbat amortizoarele pe spate si zic eu de facut reparatie capitala la motor (schimbat segmenti si reconditionat chiulasa). Pe fata are discuri de frana si placute noi, au doar cateva sute de km facute dupa ce le-am schimbat. Eu ma bucur foarte mult ca s-a hotarat sa foloseasca Audi-ul, imi parea rau sa stea nefolosit sau si mai rau sa-l dau la Remat (nu cred ca l-ar fi cumparat cineva din cauza problemelor la motor, de aceea nici n-am incercat vreodata sa-l vand). Si sper ca incet incet toate problemele pe care le mai are sa se rezolve. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Best choice, bravo lui
![]() Tata inca ma intreaba ce am de gand sa fac cu BMW-ul (nu-l arunc?), desi ii place cum merge ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#256
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ieri a iesit cineva din un clio din asta 1.5 diesel, eu eram la E12, umblam la carburatie. Sa uite asa la mine, la masina, si a zis "la remat cu asta, a trecut timpul lui". Bine ca stiu cum merge un clio din asta, altfel cred ca ma suparam.
Pana la urma depinde de ce cauti la o masina. Sunt sigur ca tatal tau a ales audi pentru motive pragmatice, nu pentru ca il place masina asta pentru ce este. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
eu in locul tau ii spuneam cateva vorbe de duh. eventual daca reactiona, il dadeam si cu capul de plasticaraia lui ![]() |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu are rost, diferente in abordare problema de mobilitate e prea mare.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
il dadeam si cu capul de plasticaraia lui ![]() Are 5 stele la protectie pietoni, nu avea ce rau sa-i faca. Mai bine ii arata trainicia fierului de pe E12. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Sunt sigur ca tatal tau a ales audi pentru motive pragmatice, nu pentru ca il place masina asta pentru ce este. L-a ales din motive pragmatice, dar ii si place. Interiorul e in stare foarte buna, si m-a pus sa conduc pe strada masina, cu el pe scaunul din dreapta, si era foarte incantat ca rupe aderenta in treapta a 2-a de viteza pe drum de tara daca accelerezi brusc. MP3 playerul Clarion e in stare foarte buna, chiar si CD-ul cu sondtrack-ul de la Pulp Fiction care e inauntru de cativa ani functioneaza impecabil. Ca si confort, stabilitate si multe alte lucruri e superior oricarui logan chiar si nou, si probabil ca si caroserie va dura mai mult decat un logan nou, desi are 19 ani deja. Caroseria o sa tina mult mai mult si decat a BMW-ului meu, care a inceput sa aiba pe ici pe colo niste rugina din pacate (la coltul de jos al usii soferului, sub capacul de la rezervor). Eu unul ma bucur foarte mult ca prima mea masina e din nou "pe strada" si sper ca va fi in continuare pentru multi ani ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 10:49 AM |