IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

23 Pages V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Closed TopicStart new topic
> 525i-ul meu E34
Rating 4 V
adi.dima
post Oct 12 2009, 08:46 AM
Post #241


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 230
Joined: 10-April 08
From: Bucharest
Member No.: 1,579
Car: E34
Engine: M50 2.5 200cp



QUOTE (georgem @ Oct 12 2009, 06:58 AM) *
De cateva saptamani auzeam un zgomot la roata dreapta fata cand mergeam incet, ceva ciudat, ca un celofan care se indoaie. Nu am reusit sa identific zgomotul, m-am uitat si pe sub masina sa nu fie ceva prins pe-acolo, dar nimic.
In week-end am fost la parinti, si aseara cand am plecat am auzit zgomotul din nou si i-am zis tatalui meu sa incerce el sa-si dea seama exact de unde vine zgomotul. Mi-a spus ca e de la roata dreapta spate, ca i se pare ca am ceva sub capacul care acopera prezoanele, ca poate mi-a bagat cineva niste pietricele. Am coborat, am luat surubelnita si am scos capacelul... Erau 2 prezoane complet scoase care se plimbau in capacel si de aceea se auzea zgomotul numai la viteza mica. Si unul dintre ele era antifurtul, deci sigur s-au desfacut singure de la mers. Si cand am pus cheia de strans pe toate, am constatat ca dintre cele 3 ramase 1 era slabit si el... N-am mai patit asa ceva pana acum, sa mi se desfaca singure prezoanele la o roata. Si le-am verificat destul de des.
Ce pot sa spun, mare noroc am avut ca le-am descoperit la timp.


Am patit si eu asta la a mea asta vara.. tot asa, doua desfacute complet, doua slabe si unul strans bine. Auzeam zgomotul doar cand intram in curte si uneori la viteze foarte mici, a durat cam o saptamana pana m-am hotarat sa ma uit pentru ca nu se auzea mereu si nu mi-a atras atentia chiar asa de tare. In noaptea in care m-am uitat la roata stanga fata, cea in cauza, dupa ce am scos capacelul si mi-au cazut efectiv prezoanele in palma, m-a luat tremuratul pentru ca abea ce o alergasem cam tare in drum spre casa, mai exact cu 200 dupa un prieten cu un R6.
Eu tocmai ce-mi schimbasem cauciucurile pe fata si se pare ca "bajetii" de la vulcanizare n-au strans roata cum trebuie mellow.gif ...

This post has been edited by adi.dima: Oct 12 2009, 08:48 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Oct 12 2009, 09:35 AM
Post #242


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



mda ia sa ma uit si la mine ca tocmai ce am umblat la cauciucurile pe fata laugh.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Oct 12 2009, 11:12 AM
Post #243


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





QUOTE (io's® @ Oct 12 2009, 09:44 AM) *
eu totusi cred ca nu au fost stranse de la inceput, eu nu am mai auzit sa se desfaca DACA au fost stranse

Daca nu le strangeam chiar eu la asta m-as fi gandit si eu... Dar le-am strans eu cu mana mea. Nu cu piciorul, doar cu mana, cu cheia originala. Probabil ar fi trebuit sa le strang mai tare... Ieri le-am strans si cu piciorul, sa fiu sigur ca stau acolo.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 12 2009, 12:42 PM
Post #244


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Ai flanse sau ceva pe roti?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Oct 12 2009, 01:04 PM
Post #245


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (bartro @ Oct 12 2009, 01:42 PM) *
Ai flanse sau ceva pe roti?

Pe spate nu am flanse, si problema a fost la stanga spate. Doar pe fata am flanse, 1 cm grosime (atingea cauciucul de amortizor), dar am pus prezoane mai lungi cu 1 cm, sa se infileteze la fel de mult.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Oct 12 2009, 01:34 PM
Post #246


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





se mai poate intampla chestia asta daca prezoanele nu se pupa cu jantele sau daca jantele nu sunt de BMW (dar se potrivesc pe), conicitatea prezoanelor nu este la fel cu cele ale jantelor... intelegi ce vreau sa spun?


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Oct 12 2009, 03:22 PM
Post #247


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (io's® @ Oct 12 2009, 02:34 PM) *
se mai poate intampla chestia asta daca prezoanele nu se pupa cu jantele sau daca jantele nu sunt de BMW (dar se potrivesc pe), conicitatea prezoanelor nu este la fel cu cele ale jantelor... intelegi ce vreau sa spun?

Da, inteleg perfect. Am patit asta la jantele din fata cu noile prezoane, cand am montat distantierele. Din cauza ca sunt presoanele altfel s-a format o noua suprafata de contact pe jante, acolo unde ating noile prezoane, si a trebuit sa le strang de vreo 5 ori in 30 de km la primul drum. Pe spate sunt prezoanele originale, pe care le-am avut cu jantele cu anvelopele de vara si vara trecuta si vara asta.
Bine ca am gasit problema la timp, o sa fiu mai atent pe viitor si sper sa ia aminte si altii la posibilitatea asta.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Oct 12 2009, 10:10 PM
Post #248


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



X files ! biggrin.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Feb 12 2010, 09:56 AM
Post #249


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



N-am mai scris demult aici... Intre timp am trecut de 200k km. Am surprins momentul cu o poza facuta cu telefonul.
Attached Image


Eram in drum spre Brasov, unde am stat o saptamana la ski (de fapt am skiat la Predeal in timpul saptamanii, la Poiana Brasov numai in week-end), ultima saptamana din ianuarie, cu gerurile cele mai mari. Aproape in fiecare noapte au fost -30 de grade. Motorul a pornit in fiecare dimineata la prima cheie, dar am avut in prima dimineata o problema cu ambreiajul. Am apasat pedala sa pornesc motorul si pedala s-a inmuiat si a ramas apasata. Mi-am dat seama ca cel mai probabil a inghetat lichidul de frana pe conducta spre ambreiaj, si ca trebuie sa incalzesc motorul sa se dezghete. Am miscat putin masina in spate din demaror (am dat la cheie cu cutia de viteze in marsarier), apoi am pornit motorul cu cutia in punctul mort. Dupa 30 de minute inca nu se intamplase nimic cu ambreiajul, apoi incet incet a inceput sa se intareasca pedala, si cam dupa 40 de minute in sfarsit am inceput sa pot cupla treptele de viteza cu motorul pornit si pedala de ambreiaj apasata. Abia ridicam 1 cm pedala si ambreiajul cupla complet. Dupa inca vreo cateva minute am reusit sa plec, si dupa cativa km de mers si-a revenit complet.
In diminetile urmatoare n-am mai patit asta, dar am si parcat-o invers, ca sa bata soarele pe partea din fata a masinii dimineata (in prima dimineata era la umbra partea din fata si poate a contat si asta).


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 12 2010, 12:06 PM
Post #250


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





ai trecut granita celor 200.000 km cu rezervorul aproape plin. Asta-i semn de belsug biggrin.gif pentru urmatoarea suta de mii.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Feb 12 2010, 12:14 PM
Post #251


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (TiL @ Feb 12 2010, 12:06 PM) *
ai trecut granita celor 200.000 km cu rezervorul aproape plin. Asta-i semn de belsug biggrin.gif pentru urmatoarea suta de mii.

Asa sa fie smile.gif


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Feb 12 2010, 05:04 PM
Post #252


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



sa te poarte cu bine si pe urmatoarele 200.000km smile.gif Am sa fac si eu un apdeit la topicul meu a.s.a.p. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 7 2010, 04:31 PM
Post #253


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Ieri pe la pranz am plecat sa fac niste cumparaturi, si am gasit-o fara sticla de la oglinda din stanga evil (20).gif . Era parcata fix in fata scarii blocului, cu partea stanga pe trotuar. Nu stiu cand s-a intamplat, pentru ca de luni seara am parcat-o acolo, si tot restul saptamanii n-am folosit-o, am mers cu metroul la servici, si nici nu m-am uitat la oglinda, ca intotdeauna veneam spre casa dinspre partea din fata a masinii si nu aveam cum sa o vad.
E a doua oara cand mi se intampla, si la fel ca si prima data, firele de la incalzire au fost scoase frumos, deci tot ce trebuie sa fac e sa cumpar noua sticla de oglinda si sa o montez la loc.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jul 6 2010, 07:47 AM
Post #254


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Tatal meu are o Dacie 1310 din 1984. Desi pare incredibil, masina abia a trecut de 100k km in tot timpul asta, cu o reparatie capitala la motor pe la 50k km. Dar timpul si-a spus cuvantul si rugina a afectat caroseria destul de mult, asa ca nu mai merita investitii in ea pentru a putea trece ITP-ul din nou.

Il batea gandul sa-si ia un Logan SH, si chiar l-a trimis pe fratele meu sa vada cateva masini in targ la Vitan (fratele meu are Logan de vreo cativa ani, desi stie la ce sa se uite). Evident, toate masinile la pret bun au probleme ascunse.

Asa ca dupa aproximativ 3 ani si jumatate de cand statea nemiscata in curte la pariniti, tatal meu s-a hotarat sa resusciteze Audi-ul meu 80 si sa nu-si mai ia Logan SH. Masina a trecut ITP-ul fara probleme (e non-euro), desi motorul consuma cam 1 litru de ulei la 1k km si parerea mea e ca merita segmentat, dar el zice ca mai bine il lasa asa (si cand accelerezi puternic ajunge ulei pe filtrul de aer, apoi intra ulei in admisie si scoate mult fum; daca accelerezi normal merge ok). Singura problema la ITP a fost de fapt oglinda exterioara stanga, care e crapata de cand am cuparat eu masina in 2001 (nu am gasit sticla de oglinda sa o schimb sau cand am gasit era mult prea scumpa si nu m-am indurat sa dau banii). Asigurarea a costat vreo 600 RON, a mai fost si rovigneta si cam atat la cheltuieli de repunere in circulatie.
Mai avea niste probleme la partea electrica (la semnalizare, niste contacte proaste), dar le-a rezolvat. Panza de la plafon se dezlipise in partea din spate din cauza ca a stat in soate tot timpul asta, dar a cusut-o (nu a mers lipita). Rola intinzatoare de la cureaua de distributie se blocase din cauza ruginiei, dar s-a deblocat dupa ce a uns-o cu niste ulei. Si capota are niste pete de rugina (nu e capota originala, aia nu rugineste, pentru ca toata caroseria e galvanizata si nu rugineste), dar a curatat-o de rugina si a dat cu niste vopsea alba peste, se cunoaste dar oricum e mult mai bine acum. Ornamentele de plastic/cauciuc de jur-imprejurul masinii le-a curata si vopsit din nou cu negru, si arata mult mai bine acum. I-a strans si rulmentii pe spate, pentru ca aveau joc (zice ca sunt exact pe sistemul de la Dacie). Eu nu umblasem niciodata la rotile din spate, doar schimbasem placutele de frana.
Ar mai fi o problema pe care masina a avut-o dintotdeauna, indicatorul temperaturii lichidului de racire uneori merge, alteori nu. Dar nu e esential, masina are pompa de apa buna, cu pale metalice (am desfacut-o odata acum cativa ani) si mai are inca un indicator in bord daca creste periculos temperatura lichidului. Si uneori nu merge turometrul, si se pare ca atunci cand indica temperatura lichidului de racire nu merge turometrul, si atunci cand merge turometrul nu indica temperatura lichidului de racire. Si pierde lichid de racire, am gasit 2 locuri prin care pierde, sper sa se rezolve si asta curand.
Ar mai fi de schimbat amortizoarele pe spate si zic eu de facut reparatie capitala la motor (schimbat segmenti si reconditionat chiulasa).
Pe fata are discuri de frana si placute noi, au doar cateva sute de km facute dupa ce le-am schimbat.

Eu ma bucur foarte mult ca s-a hotarat sa foloseasca Audi-ul, imi parea rau sa stea nefolosit sau si mai rau sa-l dau la Remat (nu cred ca l-ar fi cumparat cineva din cauza problemelor la motor, de aceea nici n-am incercat vreodata sa-l vand). Si sper ca incet incet toate problemele pe care le mai are sa se rezolve.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 6 2010, 02:00 PM
Post #255


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Best choice, bravo lui smile.gif
Tata inca ma intreaba ce am de gand sa fac cu BMW-ul (nu-l arunc?), desi ii place cum merge wink.gif Ar fi mult de lucru - omologat motor (ITP), asigurare, vigneta. Si rugina.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 6 2010, 02:20 PM
Post #256


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Ieri a iesit cineva din un clio din asta 1.5 diesel, eu eram la E12, umblam la carburatie. Sa uite asa la mine, la masina, si a zis "la remat cu asta, a trecut timpul lui". Bine ca stiu cum merge un clio din asta, altfel cred ca ma suparam.
Pana la urma depinde de ce cauti la o masina. Sunt sigur ca tatal tau a ales audi pentru motive pragmatice, nu pentru ca il place masina asta pentru ce este.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Jul 6 2010, 02:33 PM
Post #257


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



eu in locul tau ii spuneam cateva vorbe de duh. eventual daca reactiona, il dadeam si cu capul de plasticaraia lui laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 6 2010, 02:36 PM
Post #258


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Nu are rost, diferente in abordare problema de mobilitate e prea mare.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 6 2010, 03:17 PM
Post #259


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE (Sportivu @ Jul 6 2010, 03:33 PM) *
il dadeam si cu capul de plasticaraia lui laugh.gif

Are 5 stele la protectie pietoni, nu avea ce rau sa-i faca. Mai bine ii arata trainicia fierului de pe E12.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jul 6 2010, 03:40 PM
Post #260


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (bartro @ Jul 6 2010, 03:20 PM) *
Sunt sigur ca tatal tau a ales audi pentru motive pragmatice, nu pentru ca il place masina asta pentru ce este.

L-a ales din motive pragmatice, dar ii si place. Interiorul e in stare foarte buna, si m-a pus sa conduc pe strada masina, cu el pe scaunul din dreapta, si era foarte incantat ca rupe aderenta in treapta a 2-a de viteza pe drum de tara daca accelerezi brusc. MP3 playerul Clarion e in stare foarte buna, chiar si CD-ul cu sondtrack-ul de la Pulp Fiction care e inauntru de cativa ani functioneaza impecabil.
Ca si confort, stabilitate si multe alte lucruri e superior oricarui logan chiar si nou, si probabil ca si caroserie va dura mai mult decat un logan nou, desi are 19 ani deja. Caroseria o sa tina mult mai mult si decat a BMW-ului meu, care a inceput sa aiba pe ici pe colo niste rugina din pacate (la coltul de jos al usii soferului, sub capacul de la rezervor).

Eu unul ma bucur foarte mult ca prima mea masina e din nou "pe strada" si sper ca va fi in continuare pentru multi ani rolleyes.gif


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

23 Pages V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 06:32 AM