IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

52 Pages V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> un rechin la malul dunarii, e28 528i
elvislorin
post Jun 5 2010, 09:39 PM
Post #261


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



asa zic si eu...ma rog...fapta e consumata...trebuie sa pornesc batranul...asta e cel mai important


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Jun 7 2010, 08:12 PM
Post #262


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



maine batranul o sa primeasca un calculator nou... rolleyes.gif...10x chychy...i-am mai luat si cateva maruntisuri de la mama lui bavareza laugh.gif ...incet incet il pun la punct...apoi sa rezolv cu scurgerea de apa si cu montarea tobei...oleeeee!!!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Jun 8 2010, 10:01 PM
Post #263


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP





n-am primit calculatorul...maine ar trebui sa ajunga...sau poimaine dry.gif ...dam' fan curier
in alta ordine de idei acum pe seara am incercat sa ii dau de cap la problema cu apa din interior...am curatat scurgerile de apa de pe capota (alea de sub grilele de pe capota) si am verificat la mana tabla sa vad daca e vreo gaura...nu am gasit...apoi am trecut in habitaclu...am dat jos pedalele si am vazut ca intra apa prin doua locuri
1. pe la garnitura de la gaura din panou pe unde trece coloana de directie (i-am dat un pic de silicon si am pus-o corect si vad ca e ok)
2. pe langa burduful care vine din tulumba de vacuum de la frana in habitaclu
burduful e cel din poza urmatoare (pozitia 8):
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=34&fg=25
iar locul unde vine burduful e pozitia 31 din linkul urmator
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=35&fg=05
am incercat sa uploadez pozele dar nu ma lasa (desi am doar 7 mb upload pana acum)
eu mi-am comandat acum burduful si o garnitura de pe acolo...dar am o intrebare....e normal ca apa de pe scurgeri sa ajunga deasupra tulumbei si apoi sa se prelinga pe burduf in habitaclu...mentionez ca am facut proba de etanseitate cu furtunul 5 min si imi intrase cam o cana de apa in interior....
a mai patit vreunul din voi asa ceva?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jun 9 2010, 06:54 AM
Post #264


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V



QUOTE (elvislorin @ Jun 8 2010, 11:01 PM) *
n-am primit calculatorul...maine ar trebui sa ajunga...sau poimaine dry.gif ...dam' fan curier
in alta ordine de idei acum pe seara am incercat sa ii dau de cap la problema cu apa din interior...am curatat scurgerile de apa de pe capota (alea de sub grilele de pe capota) si am verificat la mana tabla sa vad daca e vreo gaura...nu am gasit...apoi am trecut in habitaclu...am dat jos pedalele si am vazut ca intra apa prin doua locuri
1. pe la garnitura de la gaura din panou pe unde trece coloana de directie (i-am dat un pic de silicon si am pus-o corect si vad ca e ok)
2. pe langa burduful care vine din tulumba de vacuum de la frana in habitaclu
burduful e cel din poza urmatoare (pozitia 8):
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=34&fg=25
iar locul unde vine burduful e pozitia 31 din linkul urmator
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=35&fg=05
am incercat sa uploadez pozele dar nu ma lasa (desi am doar 7 mb upload pana acum)
eu mi-am comandat acum burduful si o garnitura de pe acolo...dar am o intrebare....e normal ca apa de pe scurgeri sa ajunga deasupra tulumbei si apoi sa se prelinga pe burduf in habitaclu...mentionez ca am facut proba de etanseitate cu furtunul 5 min si imi intrase cam o cana de apa in interior....
a mai patit vreunul din voi asa ceva?


In nici un caz nu iti intra apa pe unde ai spus tu, doar daca rechinul tau stie sa inoate.
Verifica in alta parte, varianta ta se exclude din start deoarece cele mentionate de tine sunt prea sus si nu are nici o logica sa-ti intre apa pe la jumatatea masini.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Jun 9 2010, 07:39 AM
Post #265


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



o sa mai verific azi....dar se vede clar cum intra apa pe la burduful ala (masina e dezechipata)....ma tot gandesc si la varianta ca panoul sa fie gaurit si apa de sus sa pice inauntru...dar l-am luat la pipait si nu pare a avea vreo gaura


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jun 9 2010, 07:52 AM
Post #266


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V





Mai poti sa verifici in locasul pentru stergatoare unde se strange apa de la ploaie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Jun 9 2010, 01:07 PM
Post #267


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



cred ca i-am dat de cap....e vb de scurgerile de apa de pe capota....umflaturile de sub capota au niste garnituri...eu aveam chedere de dacie acolo iar una din umflaturi e mancata la un colt si se scurge pe apa pe acolo si ajunge pe burduful de la tulumba...de acolo intra in habitaclu...fmm de dobitoc din sibiu ca numai improvizatii de cacao a facut la masina asta


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Jun 9 2010, 02:54 PM
Post #268


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



ah...uitasem...a pornit agregatul celb (15).gif celb (15).gif celb (15).gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 9 2010, 03:27 PM
Post #269


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Felicitari smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jun 9 2010, 04:05 PM
Post #270


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V





Very good.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Jun 10 2010, 12:25 AM
Post #271


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



am stat pana la 12 noaptea sa ii fac inchiderea....mi-am comandat acum o saptamana o tija care face legatura intre butuc si incuietoare dar dupa ce am dat jos si la cealalta usa am vazut ca imi lipseste partea de plastic de la butuc in care se prinde tija laugh.gif ...maine o sa caut pe la dezmembrari un butuc de e36, e34 si o sa incerc sa scot plasticul ala si sa il pun la al meu...daca nu merge ma vad nevoi sa umblu cu 2 chei sau sa schimb toti butucii..god dam' it mad.gif
bateria e moarta sad.gif sad.gif sad.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Jun 13 2010, 12:21 AM
Post #272


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



salutare...batranul a primit niste garnituri noi de la mama lui bavareza si asteapta si un butuc de e28 de pe care sa iau plasticele care imi lipsesc...dupa ce termin de rezolvat geamurile si inchiderea centralizata o sa urmeze montarea scaunelor (de m5 e34 biggrin.gif full electrice) si antifonare interior (pana la anul cand urmeaza un rk total...daca toate merg conform planului) apoi o toba mangaflow si cam atata
apoi mult asfalt rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Jun 28 2010, 08:18 PM
Post #273


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



finally....am rezolvat cu butucul...usa sofer se inchide la cheie...mi-am luat o goanga de pe cap....mai am vreo 700 smile.gif)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Jun 30 2010, 07:23 PM
Post #274


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP





fratilor am nevoie de ajutor ca disper ...tot intra apa inauntru....tot pe acolo pe unde v-am zis...mai exact pe la gaura unde trece tija de la pedala la frana inspre tulumba...nu mai pot...innebunesc...am rezolvat si cu buzunarele alea de sub capota (alea de sub grilele de la capota), am dat si panoul de tabla (cel mic...vine sub capota) si l-am grunduit si siliconat...credeam ca se scurge apa printre el si panoul mare si de acolo se duce pe tulumba iar apoi se prelinge inauntru...dar nimic...pe unde altundeva ar mai putea intra...mai dati-mi idei...care a mai dat jos panoul ala mare si a vazut unde sunt scurgerile de apa?poate sa intre pe la gaurile del a ventilatie?acolo am ventilatoarele care baga aer in habitaclu...
HELP


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Jul 1 2010, 12:29 AM
Post #275


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



cred ca i-am dat de cap...am dat jos capitonaul de la consola centrala si am vazut ca imi intra apa pe la ventilatie...apoi am pus mana pe realoem si am consultat si eu o schema cu ventilatoarele... si surpriza...au un capac si o garnitura...pe care evident ca eu nu o am....si uite asa apa de la ploaie care trece de un anumit nivel imi intra inauntru pe la ventilatoare...sa-mi trag palme nu alta....daca aveam o alta masina la care sa ma uit ma prindeam instantaneu...asa m-am chinuit 2-3 saptamani ca sa imi pice fisa...o sa ii caut un capac si apoi sper sa fie in regula si sa trec la urmatoarele bube de pe lista....alea 700 de care povesteam mai sus....inca o data mii de multumiri cretinului care nu a pus capacul (din varii motive)...e de groaza...masina asta a avut o groaza de bube care mi-au cauzat un disconfort maxim insa sau rezolvat relativ simplu si ieftin....stau si ma intreb ce naiba a fost in capul celui care a avut masina inainte (nu ma refer la edi la tg mures ci la tipul din sibiu) de nu si-a dat interesul sa incerce sa le rezolve...a facut numai carpeli ordinare...eu personal nu as fi facut asa ceva nici pe o dacie...am avut una la care am tinut ca la ochii din cap si am avut grija de ea...ce sa mai zic...daca stiti vreunul cum pot da de tipul asta spuneti-mi si mie ca sa il sun sa ii multumesc si sa ii ofer multa carne de pus in frigider pt sarbatori si pt masa de zi cu zi
dupa ce ii pun capacul sper sa fie ok si sa ne citim despre altele mai light...ca faza asta cu apa m-a disperat...restul mi se par floare la ureche

PS: MARE INGINERIE SI LA BMW....langa pedala de acceleratie nu e antifon....mie mi-a baltit apa acolo vreo 1.5 ani si cine stie cati altii inainte de ajunge masina la mine....vreau sa va zic ca tabla nu e mancata de rugina...are doar rugina superficiala....unde e antifonata tabla e ca noua (am dat un pic antifonul si am vazut tabla galvanizata si cu lac pe ea)...e FANTASTIC...ma uit la masinile de dupa 90 incoace si e jale...inca o data se adevereste ca masinile vechi erau facute sa tina o viata de om


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 1 2010, 09:07 AM
Post #276


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Ce inseamna lipsa de o garnitura simpla.. bine ca ai gasit cauza.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 1 2010, 11:22 AM
Post #277


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (elvislorin @ Jul 1 2010, 01:29 AM) *
PS: MARE INGINERIE SI LA BMW....langa pedala de acceleratie nu e antifon....mie mi-a baltit apa acolo vreo 1.5 ani si cine stie cati altii inainte de ajunge masina la mine....vreau sa va zic ca tabla nu e mancata de rugina...are doar rugina superficiala....unde e antifonata tabla e ca noua (am dat un pic antifonul si am vazut tabla galvanizata si cu lac pe ea)...e FANTASTIC...ma uit la masinile de dupa 90 incoace si e jale...inca o data se adevereste ca masinile vechi erau facute sa tina o viata de om


Te referi la alte BMW-uri?
Probabil că tratarea tablei chiar s-a īmbunătăţit īntre timp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Jul 1 2010, 02:24 PM
Post #278


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP





ma refer la alte marci stai linistit


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Jul 1 2010, 03:18 PM
Post #279


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Daca treci de stratul protejat, orice tabla prinde rugina. Doar ca, din ce-am vazut, la merc si bmw parca-i mai solid stratul asta.

In schimb la cele frantuzesti, daca n-ai grija de ele (ma refer la cele mai recente), imediat prind rugina laugh.gif Totusi nu-mi explic, n-ar trebui sa existe un standard si la galvanizarea tablei?


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 1 2010, 09:39 PM
Post #280


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Probabil că nu toţi producătorii au acelaşi procedeu de galvanizare.

Opel-urile mai vechi, mai ales Vectra A şi Calibra, aveau mari probleme cu rugina.
La fel şi maşinile italieneşti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Pages V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th August 2025 - 12:52 AM