![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
asa zic si eu...ma rog...fapta e consumata...trebuie sa pornesc batranul...asta e cel mai important
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
maine batranul o sa primeasca un calculator nou...
![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
n-am primit calculatorul...maine ar trebui sa ajunga...sau poimaine ![]() in alta ordine de idei acum pe seara am incercat sa ii dau de cap la problema cu apa din interior...am curatat scurgerile de apa de pe capota (alea de sub grilele de pe capota) si am verificat la mana tabla sa vad daca e vreo gaura...nu am gasit...apoi am trecut in habitaclu...am dat jos pedalele si am vazut ca intra apa prin doua locuri 1. pe la garnitura de la gaura din panou pe unde trece coloana de directie (i-am dat un pic de silicon si am pus-o corect si vad ca e ok) 2. pe langa burduful care vine din tulumba de vacuum de la frana in habitaclu burduful e cel din poza urmatoare (pozitia 8): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=34&fg=25 iar locul unde vine burduful e pozitia 31 din linkul urmator http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=35&fg=05 am incercat sa uploadez pozele dar nu ma lasa (desi am doar 7 mb upload pana acum) eu mi-am comandat acum burduful si o garnitura de pe acolo...dar am o intrebare....e normal ca apa de pe scurgeri sa ajunga deasupra tulumbei si apoi sa se prelinga pe burduf in habitaclu...mentionez ca am facut proba de etanseitate cu furtunul 5 min si imi intrase cam o cana de apa in interior.... a mai patit vreunul din voi asa ceva? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
n-am primit calculatorul...maine ar trebui sa ajunga...sau poimaine ![]() in alta ordine de idei acum pe seara am incercat sa ii dau de cap la problema cu apa din interior...am curatat scurgerile de apa de pe capota (alea de sub grilele de pe capota) si am verificat la mana tabla sa vad daca e vreo gaura...nu am gasit...apoi am trecut in habitaclu...am dat jos pedalele si am vazut ca intra apa prin doua locuri 1. pe la garnitura de la gaura din panou pe unde trece coloana de directie (i-am dat un pic de silicon si am pus-o corect si vad ca e ok) 2. pe langa burduful care vine din tulumba de vacuum de la frana in habitaclu burduful e cel din poza urmatoare (pozitia 8): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=34&fg=25 iar locul unde vine burduful e pozitia 31 din linkul urmator http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=35&fg=05 am incercat sa uploadez pozele dar nu ma lasa (desi am doar 7 mb upload pana acum) eu mi-am comandat acum burduful si o garnitura de pe acolo...dar am o intrebare....e normal ca apa de pe scurgeri sa ajunga deasupra tulumbei si apoi sa se prelinga pe burduf in habitaclu...mentionez ca am facut proba de etanseitate cu furtunul 5 min si imi intrase cam o cana de apa in interior.... a mai patit vreunul din voi asa ceva? In nici un caz nu iti intra apa pe unde ai spus tu, doar daca rechinul tau stie sa inoate. Verifica in alta parte, varianta ta se exclude din start deoarece cele mentionate de tine sunt prea sus si nu are nici o logica sa-ti intre apa pe la jumatatea masini. |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
o sa mai verific azi....dar se vede clar cum intra apa pe la burduful ala (masina e dezechipata)....ma tot gandesc si la varianta ca panoul sa fie gaurit si apa de sus sa pice inauntru...dar l-am luat la pipait si nu pare a avea vreo gaura
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Mai poti sa verifici in locasul pentru stergatoare unde se strange apa de la ploaie. |
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
cred ca i-am dat de cap....e vb de scurgerile de apa de pe capota....umflaturile de sub capota au niste garnituri...eu aveam chedere de dacie acolo iar una din umflaturi e mancata la un colt si se scurge pe apa pe acolo si ajunge pe burduful de la tulumba...de acolo intra in habitaclu...fmm de dobitoc din sibiu ca numai improvizatii de cacao a facut la masina asta
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
ah...uitasem...a pornit agregatul
![]() ![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Felicitari
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Very good. |
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
am stat pana la 12 noaptea sa ii fac inchiderea....mi-am comandat acum o saptamana o tija care face legatura intre butuc si incuietoare dar dupa ce am dat jos si la cealalta usa am vazut ca imi lipseste partea de plastic de la butuc in care se prinde tija
![]() ![]() bateria e moarta ![]() ![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
salutare...batranul a primit niste garnituri noi de la mama lui bavareza si asteapta si un butuc de e28 de pe care sa iau plasticele care imi lipsesc...dupa ce termin de rezolvat geamurile si inchiderea centralizata o sa urmeze montarea scaunelor (de m5 e34
![]() apoi mult asfalt ![]() ![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
finally....am rezolvat cu butucul...usa sofer se inchide la cheie...mi-am luat o goanga de pe cap....mai am vreo 700
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
fratilor am nevoie de ajutor ca disper ...tot intra apa inauntru....tot pe acolo pe unde v-am zis...mai exact pe la gaura unde trece tija de la pedala la frana inspre tulumba...nu mai pot...innebunesc...am rezolvat si cu buzunarele alea de sub capota (alea de sub grilele de la capota), am dat si panoul de tabla (cel mic...vine sub capota) si l-am grunduit si siliconat...credeam ca se scurge apa printre el si panoul mare si de acolo se duce pe tulumba iar apoi se prelinge inauntru...dar nimic...pe unde altundeva ar mai putea intra...mai dati-mi idei...care a mai dat jos panoul ala mare si a vazut unde sunt scurgerile de apa?poate sa intre pe la gaurile del a ventilatie?acolo am ventilatoarele care baga aer in habitaclu... HELP -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
cred ca i-am dat de cap...am dat jos capitonaul de la consola centrala si am vazut ca imi intra apa pe la ventilatie...apoi am pus mana pe realoem si am consultat si eu o schema cu ventilatoarele... si surpriza...au un capac si o garnitura...pe care evident ca eu nu o am....si uite asa apa de la ploaie care trece de un anumit nivel imi intra inauntru pe la ventilatoare...sa-mi trag palme nu alta....daca aveam o alta masina la care sa ma uit ma prindeam instantaneu...asa m-am chinuit 2-3 saptamani ca sa imi pice fisa...o sa ii caut un capac si apoi sper sa fie in regula si sa trec la urmatoarele bube de pe lista....alea 700 de care povesteam mai sus....inca o data mii de multumiri cretinului care nu a pus capacul (din varii motive)...e de groaza...masina asta a avut o groaza de bube care mi-au cauzat un disconfort maxim insa sau rezolvat relativ simplu si ieftin....stau si ma intreb ce naiba a fost in capul celui care a avut masina inainte (nu ma refer la edi la tg mures ci la tipul din sibiu) de nu si-a dat interesul sa incerce sa le rezolve...a facut numai carpeli ordinare...eu personal nu as fi facut asa ceva nici pe o dacie...am avut una la care am tinut ca la ochii din cap si am avut grija de ea...ce sa mai zic...daca stiti vreunul cum pot da de tipul asta spuneti-mi si mie ca sa il sun sa ii multumesc si sa ii ofer multa carne de pus in frigider pt sarbatori si pt masa de zi cu zi
dupa ce ii pun capacul sper sa fie ok si sa ne citim despre altele mai light...ca faza asta cu apa m-a disperat...restul mi se par floare la ureche PS: MARE INGINERIE SI LA BMW....langa pedala de acceleratie nu e antifon....mie mi-a baltit apa acolo vreo 1.5 ani si cine stie cati altii inainte de ajunge masina la mine....vreau sa va zic ca tabla nu e mancata de rugina...are doar rugina superficiala....unde e antifonata tabla e ca noua (am dat un pic antifonul si am vazut tabla galvanizata si cu lac pe ea)...e FANTASTIC...ma uit la masinile de dupa 90 incoace si e jale...inca o data se adevereste ca masinile vechi erau facute sa tina o viata de om -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ce inseamna lipsa de o garnitura simpla.. bine ca ai gasit cauza.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
PS: MARE INGINERIE SI LA BMW....langa pedala de acceleratie nu e antifon....mie mi-a baltit apa acolo vreo 1.5 ani si cine stie cati altii inainte de ajunge masina la mine....vreau sa va zic ca tabla nu e mancata de rugina...are doar rugina superficiala....unde e antifonata tabla e ca noua (am dat un pic antifonul si am vazut tabla galvanizata si cu lac pe ea)...e FANTASTIC...ma uit la masinile de dupa 90 incoace si e jale...inca o data se adevereste ca masinile vechi erau facute sa tina o viata de om Te referi la alte BMW-uri? Probabil că tratarea tablei chiar s-a īmbunătăţit īntre timp. |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
ma refer la alte marci stai linistit -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Daca treci de stratul protejat, orice tabla prinde rugina. Doar ca, din ce-am vazut, la merc si bmw parca-i mai solid stratul asta.
In schimb la cele frantuzesti, daca n-ai grija de ele (ma refer la cele mai recente), imediat prind rugina ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Probabil că nu toţi producătorii au acelaşi procedeu de galvanizare.
Opel-urile mai vechi, mai ales Vectra A şi Calibra, aveau mari probleme cu rugina. La fel şi maşinile italieneşti. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 12:52 AM |