![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
da stiu, dar nici nu ma deranjeaza daca nu ajunge, oricum nu is genu de om sa merg blana, schimb la cel mult 2500 ture, ajug dupa parerea mea, si la drum cu 2000-2500rpm cel mult
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Garnitura de chiuloasa de reparatie se cumpara in functie de cat s-a luat din chiuloasa la planare in cazul in care chiuloasa necesita aceasta operatie!
Strangerea cu fier betonul in lipsa unei dinamometrice calibrate nu este in gresita!35 nm(prima strangere) corespunde unei strangeri cu simt de raspundere la mana!Restul strangerilor sunt date in grade care si la dinamometrica sunt relative!E bine ca nu sunt probleme,masina merge si toata lumea este fericita! Bafta! |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
nu cred ca toata lumea ![]() ![]() Stiu cum se strange ca la carte o chiloasa, am scris undeva mai sus pas cu pas ![]() Salutare ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
ia uite ba nene si noi ne chinuiam cu chei d-alea de costa o gramada de bani cu rotite si hireoglife desenate pe ele... o arunc si imi construiesc si eu o tzava din asta.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Apropo sa nu credeti tot ce spune pe prospectul de la chiloasa, in autodata nu sunt aceleasi informatii, acum nu stiu ce sa mai zic, care e buna care e nebuna... ...dar nici tot ce scrie in autodata sa nu credeti. chiar azi ma uitam iar pt schimb de ambreiaj la masina mea e dat norma 3,7 ore, pai nici 2 meseriasi iuti nu ar reusi sa faca in timpul asta o masina care nu s-a mai umblat la toate suruburile alea de pe dedesubt de 6-7 ani Nu cumva chiulasa trebuie stransa la un anumit cuplu, dupa care inca jumatate de tra sau ceva de genul asta? La un moment dar ma documentam pentru a umbla la motorul audi-ului 80 si parca asa gasisem... Am o carte Haynes la birou, caut cand ajung sa vad daca asa era. ba da, fiecare fabricant are un anumit fel de strangere, unii cu grade, altii cu jumatati de tura, altii dupa ce e stransa te pun s-o desfaci si s-o strangi iar putin modificat, etc Si acum sa va aud pe voi cate chiloase ati strans cu dinamometrica ![]() eu multe, la niciuna nu am avut probleme e adevarat, am strans si cu teu gen dinamometrica la brat dar prea putin si la masini fara pretentii probabil cheia care ai folosit-o e decalibrata. am intalnit ca de noi, unele chei sa fie decalibrate, si nu noname ci draper, dupa o tura la metrologie s-a rezolvat -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
E normal să fie aşa la o maşină mai veche. Dacă maşina ar fi fost relativ nouă, ar fi durat mult mai puţin. Aşa e la maşini vechi, te chinui să dai jos cāteva şuruburi mai mult decāt īţi ia toată treaba. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ciupane.. e vb despre masina mea, se poate si mai veche, crede-ma, am dat de niste suruburi credeam ca sunt din 92 nu din 02
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ştiu că e vorba de maşina ta.
M-am chinuit şi eu acum ceva vreme la maşina mea să dau jos evacuarea, două şuruburi parcă erau din 1903. ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
la evacuare nici macar n-am incercat
![]() era vb de celelelte suruburi, de la carterul ambreiajului, cardan.. etc destul de naspa -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
deja putem discuta de peripetii cu suruburi intepenite ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 11:02 PM |