CITAT(Dani88br @ May 5 2010, 07:49 PM)

Apropo sa nu credeti tot ce spune pe prospectul de la chiloasa, in autodata nu sunt aceleasi informatii, acum nu stiu ce sa mai zic, care e buna care e nebuna...
...dar nici tot ce scrie in autodata sa nu credeti. chiar azi ma uitam iar pt schimb de ambreiaj la masina mea e dat norma 3,7 ore, pai nici 2 meseriasi iuti nu ar reusi sa faca in timpul asta o masina care nu s-a mai umblat la toate suruburile alea de pe dedesubt de 6-7 ani
CITAT(georgem @ May 6 2010, 07:03 AM)

Nu cumva chiulasa trebuie stransa la un anumit cuplu, dupa care inca jumatate de tra sau ceva de genul asta? La un moment dar ma documentam pentru a umbla la motorul audi-ului 80 si parca asa gasisem... Am o carte Haynes la birou, caut cand ajung sa vad daca asa era.
ba da, fiecare fabricant are un anumit fel de strangere, unii cu grade, altii cu jumatati de tura, altii dupa ce e stransa te pun s-o desfaci si s-o strangi iar putin modificat, etc
CITAT(Dani88br @ May 6 2010, 07:47 AM)

Si acum sa va aud pe voi cate chiloase ati strans cu dinamometrica

)
eu multe, la niciuna nu am avut probleme
e adevarat, am strans si cu
teu gen dinamometrica
la brat dar prea putin si la masini fara pretentii
probabil cheia care ai folosit-o e decalibrata. am intalnit ca de noi, unele chei sa fie decalibrate, si nu noname ci draper, dupa o tura la metrologie s-a rezolvat