![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Salut, sunt posesor de multi ani de 524td e34, fac cu el uneori 5000km la luna singurile chestii care au picat la el au fost: semeringul din capul pompei(reconditionat toata pompa cu garnituri si bucsa noua vreo 200-300 lei)si am cumparat o moaca dinaia de la un e30 ptr accelerare manuala, iam tras cablu si am terminat balciu, merge pasare, l am segmentat o data, decat l am luat era obosit dar nu mi a pasat 400 de lei niste segmenti noi si 70 de lei o garnitura de chiloasa.Numai cuvinte de lauda la adresa acestui motor! nici nu stiu cu ce merg, sincer va spun nu imi consuma deloc (am reglat debitul la pompa mai mic acum ca am acceleratie manuala, poate stiti al ce ma refer).Referitor la pornitul greoi cand ai toate bugiile bune, schimaba filtru de motorina (20lei clean) si pune furtune transparente pe tur si retur direct de la conducta pana in pompa ca sa vezi daca vine cu are motorina, daca e asa porneste greu, poti pune pe tur o supapa de sens sau o pompita dinaia la mana de papuc diesel, ii dai cateva sprituri si o ia din prima dar asta nu inseamna ca ai rezolvat problema, schimba toate furtunele de la rezervor pana la motor si sa ai paharelul la rezervor bun sa nu fie infundat sau altele, sorbu si retura sa ajunga pana jos sa nu faca condens iarna
![]() Si mai am ceva de scris in legatura cu sunetul ala ciudat din cutie, faza e ca nu e din cutie se aude de la volanta de ambreiaj, ca are arcurile in ea nu in disc si se slabesc alea si din cauza ca motorul nu merge constat la 600rpm sa zic, oscileaza 590-610rpm aproape nesesizabila la vedere dar volanta aia pocneste asa aiurea, dar nu te incomodeaza cu nimic, se aude doar in relantiu nu se strica niciodata. Ca modificari i am pus pompa manuala sa nu mai am treaba cu electrica, si turbina de tds ![]() Consum, am facut Braila-Ploiesti dus intors cu 20 de litrii cu masina plina de bagaje si 4 persoane si cu 100km/h nu am depasit pana acolo,deci eu zic ca e pasare motoru, intradevar nu trage cine stie ce dar prea putin ma intereseaza eu ma plimb nu o fac pe Arton Sena prin gropile din romania. Si ptr Ciupanezu! FRATE CONTEAZA 500E imi bucsez fata masina si imi pun si amortizoare dintr un foc si imi ramane si de schimb de ulei, deci parerea mea sincera si personala, CONTEAZA! Apropo motorisca mea de 21 de ani a pornit la -22 de grade celsius, ce zici de asta, la prima cheie cu supapele care nu inchid bine si cu fum dupa ea! Ca o concluzuzie e un motor care poate indura multe fara probleme,super fiabil consum si piese. PS:Scuze de ordinea aleatorie de idei. Va salut pe toti! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
La cāţi bani intră īntr-un BMW īntreţinut corespunzător, nu contează.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 08:34 PM |