![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Care huruieli in cutie?... Nu cred ca e o problema comuna. Daca prinzi un motor ok, te tine mult si bine. Faptul ca e primitiv are un mare avantaj: se pot strica mai putine, ceea ce compenseaza intr-o masura performantele mai scazute. Consumul e foarte bun. Ceea ce se simte la buget.
@ Ciupanezu: 1. Nu vorbim de un motor pe benzina nou si un diesel obosit. La uzura echivalenta, nu e mai fiabil benzinarul sau mai ieftin de reparat. Daca ai argumente, le astept. 2. Daca alegi un 2.4td, nu astepti din start performante spectaculoase. La fel cum nu poti sa iei 1.6i si sa vrei performante de M. 3. 5L de benzina economisiti la 100km inseamna 500L la 10000km, echivalentul a 500euro. Te costa atat reparatiile? Semnificativ sau nu? (Am aproximat, diferenta oricum se simte, multi parcurg mai mult de 10000km pe an.) |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Aveam huruieli in cutie, probabil din cauza ca motorul merge neregulat, ca dupa ce am pus un disc de ambreiaj foarte elastic s-a calmat zgomotul.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
una peste alta, un diesel din asta batran si "obosit" isi face treaba foarte bine in oras, fara sa iti videze portofelul. si cardul. iar in afara, daca nu vrei acceleratii fulgeratoare, si te multumesti cu 120-130 o viteza de croaziera (la care se simte el in largul lui, pe la 2400 RPM) din nou o sa iti fie suficient dieselul. am mers eu cu un diesel din asta batran ieri, am facut 110 km de autostrada(120 km/h) si 63 km de Bucuresti(mers normal, nu alergatura), cu 12 litri de motorina (mers de la bec aprins - alimentat-mers pana s-a aprins iar becul). Intretinerea unui diesel din asta obosit nu e cu mult mai scumpa decat a unui motor pe benzina, iar daca ii pui curele si uleiuri la timp, nu iti face probleme. Motoarele au fost bine gandite de la bun inceput, doar ca pe parcurs au cazut pe maini proaste si starea lor s-a degradat. Cand te uiti la 2.4TD, verifica ce a zis TiL (capacul de la ulei - sa nu faca puf-puf pe-acolo, la rece/cald), scoate furtunul intre filtrul de aer si turbo, verifica la mana jocul axului turbinei, si foarte important: verifica sa porneasca la sfert de cheie la CALD - daca nu porneste, e stricat capul hidraulic al pompei de injectie - chestie costisitoare si care iti va da batai de cap. daca la prima pornire la rece scoate putin fum albastru, are duse simeringurile de supape si ajunge uleiul in capul pistonului cand masina e oprita->arde uleiul la pornire->fum albastru->consum de ulei mititel. uita-te la instalatia electrica a motorului, sa nu aiba improvizatii pe-acolo, vezi sa aiba bujiile pe releu, si nu actionate manual cu mai stiu eu ce butoane improvizate (aici spune multe despre proprietar si cum a ingrijit el masina). daca imi mai amintesc sfaturi din epoca mea "diesel" iti mai spun, deocamdata atat mi-a venit in minte. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Nu aş cumpăra diesel-uri aşa vechi. Părere personală, nu mă interesează o discuţie īn contradictoriu. ca o paralela...nu o discutie.....eu eram convins ca aici e un forum de pasionati bmw nu de PROPRIETARI..... ssi daca totusi ai o parere personala despre 24td inseamna ca ai avut si ii stii partile bune si rele. ca urmare asteptam sa ne dai si noua niste lamuriri, ca eu unul sincer m am saturat de fraze incepute de tine fara nici o fundamentare. nici eu care am acasa 24td si care merge zilnic, nu pot spune ca e mai bun sau nu decat un m30 pentru ca desi uneori a facut sicane nu m a lasat in drum, vorba lui mihai, dar til si interceptor deocamdata stiu ce vorbesc. mai ales ca interceptor nu era el cu tractoarele acu vad ca le cam are la inima:P:P iar tu Til, lasa gargara ca ai fost si tu tractorist si daca ai prinde un e28 tipla 24td nu cred ca l ai refuza ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Asta cu pasionaţii este o vorbă care sună bine, eu sunt sigur că pasionaţii sunt mai puţini decāt ăia care se dau pasionaţi ca să dea bine.
Nu, n-am avut, nu trebuie să-ţi dai cu ciocanul īn cap ca să-ţi dai seama că doare, logica te poate ajuta. Nu poţi trage concluzii dintr-un singur exemplu, mai relevante sunt mai multe exemple. Cu alte cuvinte, degeaba ai tu un 2.4td care merge perfect, poate că ai avut noroc şi ai găsit unul foarte bine īntreţinut sau exploatat cum trebuie. Eu sunt sceptic cu privire la diesel-urile fără common rail, este dreptul meu să am această părere, am mers cu mai multe şi nu-mi plac. Un motor aspirat va fi īntotdeauna mai fiabil decāt unul supraalimentat, prin urmare un M30 este mai fiabil decāt un M21. Exact la chestii de genul acesta mă refeream cānd nu am vrut să dau argumente. Aşa e īn general pe forumurile romāneşti, sar unii de c** īn sus cānd īţi spui părerea deşi nu jigneşti pe nimeni, se atacă imediat de parcă i-ai īnjurat de mamă sau de morţi. Ideea este foarte simplă, un diesel vechi poate prezenta mai multe probleme decāt un otto vechi. "Poate" adică nu e 100% sigur, pot exista excepţii, dar aşa se īntāmplă īn general. Din moment ce banii sunt o problemă, e clar că mai bine alegi varianta mai puţin riscantă din punct de vedere financiar. Dacă nu eşti īn stare să discuţi pe un ton amical, te sfătuiesc să nu mi te mai adresezi. daca ti dau una cu dieselul meu primitv iti zboara plasticele de pe masina toate insa asa primiv inca mai merge si ingroapa multe e 46 si e 39 care deja s primitive si nu mai au valoare fata de e 90 sau e 60 ca sa nu mai zic de noua seria 5 E39 e tanc. ![]() @ Ciupanezu: 1. Nu vorbim de un motor pe benzina nou si un diesel obosit. La uzura echivalenta, nu e mai fiabil benzinarul sau mai ieftin de reparat. Daca ai argumente, le astept. 2. Daca alegi un 2.4td, nu astepti din start performante spectaculoase. La fel cum nu poti sa iei 1.6i si sa vrei performante de M. 3. 5L de benzina economisiti la 100km inseamna 500L la 10000km, echivalentul a 500euro. Te costa atat reparatiile? Semnificativ sau nu? (Am aproximat, diferenta oricum se simte, multi parcurg mai mult de 10000km pe an.) Un motor pe benzină vechi este mult mai uşor de īntreţinut şi sunt mai puţine piese scumpe care pot pica. La diesel poate pica turbina, pompa, īn timp ce la benzină poate pica motorul īn sine, īn rest nu văd ce ar putea pica la fel de costisitor. Dacă te interesează economia, ieşi mai bine cu o maşină mică şi ieftină şi un BMW pe benzină cu care să mergi doar de plăcere. Iar 500 € chiar nu mai contează cānd vine vorba de cum te simţi la volan. This post has been edited by Ciupanezu: Mar 9 2010, 12:30 PM |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
ma baiatule...nu dau replay ca vad ca ti ai turbat degetele, si asa erai destul de aspirat. nu ma intereseaza ce stii tu ci ce faci... iti mai zic odata...cand o sa ti cumperi tu masian din banii tai renuntand la distractie , tigari si alte cele sa ridici glasul. plus ca at cand o sa vad ca reusesti sa utilizezi corect un patent fara sa te accidentezi te fac doctor in mecanica. dar pana atunci lasa calculatorul si pune mana pe surubelnita si patent. nu e topic pe care sa nu l controlezi tu si sa scrii cate ceva, de parca ai avea gps in frunte ![]() si ca sa am si o discutie amicala cu tine, desi cred ca aicazut pe scari si te cam dor genunchii....eu ti am zis doar sa fundamentezi ceea ce scrii, pentru ca eu n am vazut nuci lipite cu scuipat de perete asa cum incerci tu. acu astept pareri concrete de ce nu e bun un 24 td , nu doar in impresiile simtirile si cugetul tau. ca daca lucian ar fi in locul tau si ar pompa ai lui bani asacum pompeaza ai tai in tine si ar lua si el M8 automat ca sa faca jumatati de covrig ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
E clar ca toate lumea s-a saturat de iarna si a devenit irascibil. Cu toate, as vrea sa va rog sa continuati discutiile de gen pe PM sau alternative, ca sunt si oameni care chiar vor sa folosesc forum pentru scopul initial.
This post has been edited by bartro: Mar 9 2010, 01:05 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Nu, n-am avut, nu trebuie să-ţi dai cu ciocanul īn cap ca să-ţi dai seama că doare, logica te poate ajuta. Eu sunt sceptic cu privire la diesel-urile fără common rail, este dreptul meu să am această părere, am mers cu mai multe şi nu-mi plac. Un motor aspirat va fi īntotdeauna mai fiabil decāt unul supraalimentat, prin urmare un M30 este mai fiabil decāt un M21. Ideea este foarte simplă, un diesel vechi poate prezenta mai multe probleme decāt un otto vechi. "Poate" adică nu e 100% sigur, pot exista excepţii, dar aşa se īntāmplă īn general. Din moment ce banii sunt o problemă, e clar că mai bine alegi varianta mai puţin riscantă din punct de vedere financiar. Un motor pe benzină vechi este mult mai uşor de īntreţinut şi sunt mai puţine piese scumpe care pot pica. La diesel poate pica turbina, pompa, īn timp ce la benzină poate pica motorul īn sine, īn rest nu văd ce ar putea pica la fel de costisitor. Iar 500 chiar nu mai contează cānd vine vorba de cum te simţi la volan. Probabil e mai usor sa fac diesel-ul meu sa mearga cu apa decat sa te conving de inexactitatea afirmatiilor tale, dar: Logica trebuie sa fie bazata pe ceva, omul a cerut parerile unora care au folosit o astfel de motorizare nu principii generale. Eu unul nu am nimic cu tine, incerc sa combat unele idei pe care le-ai scris. Sunt expuse destule probleme cu un otto vechi si aici pe forum. Iar faptul ca e scump de reparat un diesel e fals, eu mi-am luat motor complet cu 250e. Aici vorbim de m21 vs m30 vechi, nu in general. Daca iti place sa crezi ca toti care suntem multumiti de diesel suntem cazuri particulare, e dreptul tau. Cat despre partea financiara, acolo te contrazici singur. Sunt convins ca iesi mult mai bine cu m21. Eu stiu cat ma costa PE MINE. Dupa ce faci o analiza corecta ca principiu a costurilor, dar probabil nu esti la curent cu preturile, vii si spui ca 500e nu conteaza... Cu fraza asta devii tu caz particular pe aici ![]() Nu poti sa afirmi ceva si sa nu accepti o parere opusa. Nu detine nimeni adevarul absolut. Sper ca n-am uitat nimic ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Astenia de primavara strikes hard.
Edy, primul meu instinct pe topicul asta a fost sa scriu scurt: "As fugi de diesel ca dracu de tamaie." ![]() Dar fiind o parere subiectiva (am urat dieselul) am preferat sa pun si argumente. Acum, cu mintea de pe urma, as sti ce sa fac cu un diesel daca l-as avea pe mana. M-am consumat prea mult cu schimbatul cutiei, ambreiajului, etc, atunci cand problema cea mare era motorul, era primul pe care trebuia sa-l repar. Dar cu ce costuri? ![]() QUOTE iar tu Til, lasa gargara ca ai fost si tu tractorist si daca ai prinde un e28 tipla 24td nu cred ca l ai refuza tongue.gif:P in locul masinii aleia neecologice care o ai, insensibila la rugina =)) Si da, iau orice bmw (fie el si diesel) in schimbul ligheanului de plastic ![]() ![]() Bun, acuma sa citesc ce ati mai debitat, ca ati scris, nu gluma. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Propun unui moderator sa mute posturile care nu au legatura cu M21/M30 din threadul lui Lucian - nu sunt relevante intru lamurirea lui. s-au incins spiritele si nu e bine, haideti sa revenim la ganduri bune si comportament civilizat si pasnic, in incercarea noastra de a-l ajuta pe Lucian cu un sfat bazat pe experientele precedente. Eu unul nu am zis nimic de M30-uri, pentru ca nu am avut nici unul si nu stiu ce probleme pot aparea. am scris strict avantajele si dezavantajele ce pot aparea la un TeDeu. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
chill out baieti!
m-am edificat oarecum in privinta td-ului. azi am fost sa vad un e34 cu 2400 td. L-am verificat doar vizual. N-a vrut sa porneasca nici ajutat de o baterie de tractor. era si f. frig dimineata ![]() in continuare astept poze si detalii cu un 524-86 528 zace sub zapada, dar i-am gasit proprietarul dupa nr. de inmatriculare. va tin la curent. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
daca are bujiile incandescente arse, o sa porneasca doar la sfarsitul lui Iulie masina aia, cu conditia sa o lasi cu capota deschisa si sub directa bataie a soarelui vreo 3 ore, sa se incalzeasca motorul. pe de alta parte, bujiile incandescente nu sunt garantate pe viata, sunt consumabile, de multe ori verificarea lor la sfarsitul toamnei te scuteste de o mare bataie de cap. BMW si Mercedes (nu stiu daca si altii - aici am testat eu) au o inginerie facuta la partea de bujii incandescente:
1. toate bujiile sunt bune. Comportamentul normal al bordului este: pui contactul, se aprinde becul de bujii, astepti sa se stinga si dai la automat ->masina porneste. 2. cel putin o bujie arsa. Comportament: pui contactul, NU se mai aprinde becul de bujii, astepti cu contactul pus pana se aprinde becul si dai la automat cand se aprinde (dureaza 8-15 secunde pana se va aprinde, in fctie de cat de frig e afara), dupa care becul de bujii ramane aprins cateva zeci de secunde spre 1 minut, semn ca ai o problema la una din bujii - cel putin. ->masina porneste dar merge neregulat pentru foarte scurt timp, trepideaza pt ca merge in 4-5 pistoane. Legat de cat costa o bujie incandescenta pentru 2.4 TD, te poate lamuri Edutxu, parca el a cumparat in toamna pentru My EX Black Sharky. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Era vreo 30 lei o bujie BOSCH, daca retin bine.
Totusi, de unde stii ca erau bujiile de vina:D Mai stiu un TD care face figuri la rece, chiar cu bujii bune. La mine comportamentul era altfel: 1. se aprinde becul de bujii cateva secunde (interval socotit in functie de temperatura blocului) apoi se stinge si se aprinde becul verde, semn ca poti da la cheie. 2. La doi nu mai tin minte daca era cum zici sau pur si simplu era ca la 1. doar ca nu se mai aprindea becul verde. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La M30 chiulasa e punctul slab din experienta mea. Mare grija la axa cu came. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Probabil e mai usor sa fac diesel-ul meu sa mearga cu apa decat sa te conving de inexactitatea afirmatiilor tale, dar: Puteai sa nu scrii asta. Nu vad de unde ai tras tu concluzia ca nu ascult argumentele altora. Logica trebuie sa fie bazata pe ceva, omul a cerut parerile unora care au folosit o astfel de motorizare nu principii generale. Da, logica mea are sens. Ceea ce am spus eu sunt niste principii generale care au aplicabilitate reala. Am spus ca un motor aspirat este mai fiabil decat unul supraalimentat? Ai vreun contraargument? Eu unul nu am nimic cu tine, incerc sa combat unele idei pe care le-ai scris. Nu stiu daca ar trebui sa te si cred. Sunt expuse destule probleme cu un otto vechi si aici pe forum. Iar faptul ca e scump de reparat un diesel e fals, eu mi-am luat motor complet cu 250e. Aici vorbim de m21 vs m30 vechi, nu in general. Exemplele de pe acest forum nu sunt neaparat foarte relevante. Cati utilizatori reali are acest forum? Foarte putini. Poti sa faci un sondaj pe baza unui numar mic de participanti? Daca faci asta, marja de eroare este destul de mare, concluziile sunt eronate in acest caz. 250 euro plus montaj. E vorba de un motor complet sau fara anexe? Cu tot cu turbina? 250 euro poate fi usor numit un chilipir, asta daca motorul este impecabil. Sunt sigur ca se pot gasi astfel de motoare, insa e destul de greu sa gasesti unul care sa fie si in stare buna la banii astia. Daca iti place sa crezi ca toti care suntem multumiti de diesel suntem cazuri particulare, e dreptul tau. Cat despre partea financiara, acolo te contrazici singur. Sunt convins ca iesi mult mai bine cu m21. Eu stiu cat ma costa PE MINE. Nu am idei preconcepute, asa ca ai tras o concluzie eronata. Nu ma contrazic singur, poate nu m-am exprimat destul de clar. Sunt convins ca iesi mai bine cu M21 daca nu-ti pica nici o piesa, insa daca tie iti pica ceva, iar altul ia un M30 in stare buna si nu baga nimic altceva in afara de consumabile, tu iesi mai scump sau sunteti pe picior de egalitate, mai putin atunci cand vine vorba de performante si placerea de la volan. Dupa ce faci o analiza corecta ca principiu a costurilor, dar probabil nu esti la curent cu preturile, vii si spui ca 500e nu conteaza... Cu fraza asta devii tu caz particular pe aici ![]() Nu poti sa afirmi ceva si sa nu accepti o parere opusa. Nu detine nimeni adevarul absolut. Sper ca n-am uitat nimic ![]() Banuiesc ca preturile pentru piese sh sunt destul de mici. Pe de alta parte, nu poti sa tii o masina in stare buna doar cu piese din dezmembrari. Ai scos din context afirmatia mea. 500 euro in plus nu conteaza atunci cand vine vorba de pasiune, mai ales cand aproape toti spun ca au un BMW din pasiune. Daca nu e vorba de pasiune, de ce sa iei un BMW vechi? E clar ca exista masini mai ieftine care te pot duce de la A la B. Eu n-am spus ca nu accept o parere opusa si nici nu detin adevarul absolut. Dupa cum vezi, cu mine se poate discuta. Pe de alta parte, nu accept sa mi se vorbeasca pe tonuri obraznice si nici sa fiu numit bagator de seama, chiar si intr-un mod subtil. Daca te contrazic, asta nu inseamna ca nu-ti respect parerea sau te jignesc cu ceva, poate tu ai dreptate si eu gresesc sau invers. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
ma baiatule...nu dau replay ca vad ca ti ai turbat degetele, si asa erai destul de aspirat. nu ma intereseaza ce stii tu ci ce faci... iti mai zic odata...cand o sa ti cumperi tu masian din banii tai renuntand la distractie , tigari si alte cele sa ridici glasul. plus ca at cand o sa vad ca reusesti sa utilizezi corect un patent fara sa te accidentezi te fac doctor in mecanica. dar pana atunci lasa calculatorul si pune mana pe surubelnita si patent. nu e topic pe care sa nu l controlezi tu si sa scrii cate ceva, de parca ai avea gps in frunte ![]() si ca sa am si o discutie amicala cu tine, desi cred ca aicazut pe scari si te cam dor genunchii....eu ti am zis doar sa fundamentezi ceea ce scrii, pentru ca eu n am vazut nuci lipite cu scuipat de perete asa cum incerci tu. acu astept pareri concrete de ce nu e bun un 24 td , nu doar in impresiile simtirile si cugetul tau. ca daca lucian ar fi in locul tau si ar pompa ai lui bani asacum pompeaza ai tai in tine si ar lua si el M8 automat ca sa faca jumatati de covrig ![]() Tu tot tragi concluzii despre mine fara sa ma cunosti si crezi ca ai mare dreptate. Stii tu sigur ca nu fac nici un sacrificiu pentru masina mea? Ma cunosti tu atat de bine? In primul rand, nu vad de ce te preocupa asta. Din nou ai tras o concluzie gresita. Am facut multe cu mana mea si la masina mea si la masinile altor amici. E adevarat ca nu am pus poze ca sa ma laud pe forumuri asa cum este la moda si nici nu m-am laudat cu asta, insa niciodata nu am refuzat sa ajut pe cineva cu ceva la masina, iar asta fara nici un ban. Limbajul pe care-l folosesti este foarte agresiv si stupid, pot sa-ti vorbesc chiar mult mai urat, insa stiu ca se va sterge si nici nu vreau sa ma murdaresc din cauza ta. Faza cu banii nu pot sa o pun decat pe seama invidiei sau prostiei. Te sfatuiesc sa lasi invidiile, e cea mai mare prostie sa-i invidiezi pe altii. E treaba mea de unde am bani sau nu, nu trebuie sa te preocupe asta. Nu am facut rau nimanui ca sa am bani sau sa-mi iau masina, asa ca nu am de ce sa-ti dau tie explicatii. Faza aia cu M8 automat si jumatatea de covrig nu denota decat prostie si frustrare, asa ca nu mai avem ce discuta. Daca tu nu esti in stare sa vorbesti civilizat, nu cred ca e nimeni obligat sa-ti citeasca mizeriile, asa ca opreste-te. Eu chiar nu vreau sa ma cert cu nimeni, daca vrei neaparat sa-mi spui ceva, trimite-mi un pm, da-mi un numar de telefon, ne certam altfel, nu in modul acesta penibil. This post has been edited by Ciupanezu: Mar 9 2010, 05:00 PM |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
He he, abia astept sa vina Edy la Bucuresti, sa mergem la o pizza in cartier, pe la favorit
![]() Nu cred ca o sa va mai vorbiti asa dup-aia. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu chiar n-am nimic cu el. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Sincer despre diesel nu pot da nici un sfat, dar la un m30 da.
La un m30 daca motorul a fost bine intretinut nu are voie sa te lase in drum, nu ca un 2.4 td ar face asta. Parerea mea ar fi un benzinar, daca poti sustine financiar consumul. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Puteai sa nu scrii asta. Nu vad de unde ai tras tu concluzia ca nu ascult argumentele altora. Probabil ca le asculti, dar mergi pana in panzele albe cu acelasi lucru, indiferent daca ai dreptate sau nu. QUOTE Da, logica mea are sens. Ceea ce am spus eu sunt niste principii generale care au aplicabilitate reala. Am spus ca un motor aspirat este mai fiabil decat unul supraalimentat? Ai vreun contraargument? Ai pus problema gresit. Nimeni nu ia un m30 si un m21 la intamplare si le testeaza pe urma fiabilitatea. Un m21 in stare buna te duce mult si bine fara costuri mari. Paralela intre motoarele aspirate/supraalimentate e total irelevanta aici. Exista si 524d. Nu e mai fiabil decat td-ul. Un diesel modern e mai complicat si mai solicitat, cad tot felul de piese. In cazul lor probabil ca ai avea dreptate., in acest caz nu. QUOTE Nu stiu daca ar trebui sa te si cred. Nu te cunosc, crezi ce vrei, nu ma afecteaza cu nimic. Pur si simplu imi exprim opinia, asa cum faci si tu. Diferenta e ca incerc sa scriu doar despre lucruri pe care le cunosc bine si admit cand gresesc. QUOTE Exemplele de pe acest forum nu sunt neaparat foarte relevante. Cati utilizatori reali are acest forum? Foarte putini. Poti sa faci un sondaj pe baza unui numar mic de participanti? Daca faci asta, marja de eroare este destul de mare, concluziile sunt eronate in acest caz. Stiu asta de la cursul de Marketing ![]() QUOTE 250 euro plus montaj. E vorba de un motor complet sau fara anexe? Cu tot cu turbina? 250 euro poate fi usor numit un chilipir, asta daca motorul este impecabil. Sunt sigur ca se pot gasi astfel de motoare, insa e destul de greu sa gasesti unul care sa fie si in stare buna la banii astia. Montajul l-am facut eu, ajutat de cineva. Repet, e un motor foarte simplu. Pentru un montaj in service mi-ar fi luat cel putin 150 euro. Nu merita. Da, cu turbina si fara anexe. Mi-a fost recomandat de cineva. Probabil ca sunt eu mai norocos ![]() QUOTE Nu am idei preconcepute, asa ca ai tras o concluzie eronata. Nu ma contrazic singur, poate nu m-am exprimat destul de clar. Sunt convins ca iesi mai bine cu M21 daca nu-ti pica nici o piesa, insa daca tie iti pica ceva, iar altul ia un M30 in stare buna si nu baga nimic altceva in afara de consumabile, tu iesi mai scump sau sunteti pe picior de egalitate, mai putin atunci cand vine vorba de performante si placerea de la volan. Daca ai un m21 si un m30, ambele in stare buna, iti garantez ca iesi net mai bine cu diesel-ul. Nu am cum sa ies mai scump, nici macar la egalitate. Placerea la volan o simt si cu masina asta. Depinde ce fel de asteptari ai. Daca vrei performante, alegi m30 si suporti costurile, care sunt net superioare, indiferent cat ai sustine tu sau alti contrariul ![]() QUOTE Banuiesc ca preturile pentru piese sh sunt destul de mici. Pe de alta parte, nu poti sa tii o masina in stare buna doar cu piese din dezmembrari. Adevarat, nu merita sa iei orice piesa second. Depinde si de buget. Nici piesele noi (in special cele uzate datorita infrastructurii rutiere de proasta calitate de aici) nu mi se par foarte scumpe. QUOTE Ai scos din context afirmatia mea. 500 euro in plus nu conteaza atunci cand vine vorba de pasiune, mai ales cand aproape toti spun ca au un BMW din pasiune. Daca nu e vorba de pasiune, de ce sa iei un BMW vechi? E clar ca exista masini mai ieftine care te pot duce de la A la B. Pentru unii suma aceasta ii poate determina sa aleaga varianta diesel. E vorba de sume pe care le dai constant pe combustibil, fara sa obtii neaparat vreo satisfactie. QUOTE Eu n-am spus ca nu accept o parere opusa si nici nu detin adevarul absolut. Dupa cum vezi, cu mine se poate discuta. Pe de alta parte, nu accept sa mi se vorbeasca pe tonuri obraznice si nici sa fiu numit bagator de seama, chiar si intr-un mod subtil. Se poate discuta si cu mine, accept pareri opuse daca sunt bine argumentate, la obiect si date in cunostiinta de cauza. Daca te-am jignit in vreun fel, imi cer scuze. Incerc sa ilustrez doar ca ai, in acest caz, o parere gresita. In lipsa unor argumente solide, imi pastrez aceasta opinie. QUOTE Daca te contrazic, asta nu inseamna ca nu-ti respect parerea sau te jignesc cu ceva, poate tu ai dreptate si eu gresesc sau invers. Sper sa si crezi ce afirmi. Atunci nu e loc de resentimente. Mi-am exprimat doar dezacordul. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 06:39 PM |