![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
as vrea sa aud ceva pareri de la posesorii sau fostii posesori de td., cum trebuie sa se comporte un td bun. Ma bate gandul sa iau un td, seria 5. Nu prea stiu mare lucru despre td. >Cum trebuie sa mearga unul bun, cum se probeaza, etc. Ce am vazut pana acum si am mers era un 524 td e34. Masina se misca binisor, pompa de motorina pierdea motorina. Am inteles ca era de la niste garnituri...
mie mi-e cam frica de td.-uri. Ai pierdut compresie...la revedere. Sfaturi, pareri... |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Nu prea are de ce sa-ti fie frica de td, mie mi se pare un motor fiabil. Cel mai bine e sa mergi cu unul sau mai multe care sunt in stare ok si iti formezi o parere. Ce iti doresti? e28 sau e34? Iti pot da pe PM id de mess si mai vorbim acolo daca vrei.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Nu prea are de ce sa-ti fie frica de td, mie mi se pare un motor fiabil. Cel mai bine e sa mergi cu unul sau mai multe care sunt in stare ok si iti formezi o parere. Ce iti doresti? e28 sau e34? Iti pot da pe PM id de mess si mai vorbim acolo daca vrei. am mers cu e34 cu mot. 2400 td si mi-a placut. ma gandesc ca pe o caroserie mai usoara cum e cea de e28 se misca si mai bine. un e28 am in vizor. vroiam sa stiu la ce sa ma uit. la benzinar cam stiu ce inseamna fum albastru, fum alb... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Da, se misca ok. Nu am fost cu e34 524td inca. E important sa aiba compresie, sa nu fie turbo inecat in ulei si sa nu afume. In rest, sa nu curga pe la injectoare sau pompa de injectie. Restul verificarilor sunt comune cu benzinarele. Daca imi mai amintesc ceva, mai scriu.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Desfa capacul de la ulei la ralanti vezi daca pufaie pe-acolo.
Daca pufaie si la rece e varza. Daca pufaie la cald e aproape varza. Trebuie sa dea doar cativa vapori, nu sa sufle. Incalzeste-l bine (sa se incalzeasca si cutia) si vezi daca scoate zgomote (huruieli) in cutie, la ralanti. In alta ordine de idei, td are performante impresionante dar mi-e teama de problemele cu ele. O sa fii putin (sau putin mai mult) dezamagit si de handling, mai ales ca vii de la M20 care-i mult mai usor. Eu am simtit diferenta de comportament pe viraje intre M30 si M21. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
cred ca te poti gandi si la un E30 2.4 TD, ca exista si din astea. Asta, daca nu cauti confortul unei serie 5. oricum caroseria mai usoara a E28 si E30 cred ca iti ofera senzatii fata de E34, care are fierul ceva mai greu imprejur. Daca ai grija de un 2.4, nu te lasa in drum, ca orice motor de altfel. Si mai si fluiera frumos cand il apuca turbatu'. Ca greutate, TiL ti-a dat cea mai avizata parere, ca le-a schimbat pe masina si a sesizat diferenta de greutate. Eu unul am incredere in TD-ul de 2.4 strict din punctul de vedere al simplitatii. Recomand 2.4 TD-ul de pe E28, intrucat are pompa de injectie mecanica, singurul contact care vine la ea e cel de la electrovalva de motorina. Cel de E30(unele) si E34(toate originale) are pompa de injectie controlata electronic, la pompa ajungand un manunchi de fire, senzori prin interior -> mai multe care se pot strica pe-acolo. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu aş cumpăra diesel-uri aşa vechi.
Părere personală, nu mă interesează o discuţie īn contradictoriu. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
al meu merge perfect vara
cum se face frig porneste din ce in ce mai greu pana abea mai porneste .si numai cu spray in admisie insa am compresie moarte. el ca motor este fiabil insa sa l prinzi bun sau il repari pe al tau. daca iti iei eu nu am chef sa l mai repar.o sa vand dieselul asa cum e insa cuplat pe cutie automata ....este de vis:P mai putin cand nu are compresie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
mai putin cand nu are compresie Tot de vis e doar mai urat ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
multumesc tuturor pt. opinii. in finala s-au calificat un 524 td si un 528i. pt. 524 astept niste poze edificatoare, iar 528-ului nu-i gasesc proprietarul-inca. 524 mi-ar conveni dpdv practic. de 528 mi-e cam frica ca ma ingenunchiaza(financiar) |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
TiL, nu au TD-uri si o sensibilitate la axa cu came?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Singura sensibilitate de care am auzit eu e referitoare la chiulasa, desi personal nu am avut probleme.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
@mehigh: e30 exclus din start @bart: e28 ambele |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
mai bun 2400 td pe e 28
eu nu am nici o prob nici cu axa nici cu chiulasa.desi cred ca a depasit demult 400 000 km singur aprob la al meu este compresia si o am de 2 ani deci stiu ce zic singur aprob este iarna ca ma chinui sa o pornesc si de aia m agand sa o si vand de lene. dar daca ma enervez la vara si fac rost de bani ai fac motorul si nu mai vand nimic lucian recomand 2400 td e mai zgomots si consuma mult mai putin ca 2800 insa nu fuge ![]() ca ala desi am atins 170 cu el asa varza daca era mot ok cred ca as fi luat un 190 intins cu dieselachele meu lesinat -------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
vorba lui ciupanezu, mie mi-e frica de diesel atat de vechi.
Pe de alta parte, daca ai noroc sa prinzi unul bun si sa-l ingrijesti, e bun pentru economia de combustibil. Dar riscul ca sa se strice turbina, compresia, pompa, parca ma fac sa optez tot pentru benzinar. Plus riscurile asumate de greutatea mare a motorului: uzura mai rapida a articulatiei si suspensiei fata. Plus huruielile in cutie... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Avantajul principal al dieselui este economia de combustibil.
Pe de altă parte, cānd iei unul aşa vechi şi destul de primitiv, este foarte probabil să ai probleme cu el şi sa necesite o oarecare investiţie. Prin urmare, te costă la fel ca şi cum mergi cu un motor pe benzină, dai diferenţa de combustibil pe reparaţii şi īţi faci şi nervi că nu prea trage. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
la inceput esti foarte satisfacut, ca trage de rupe si consuma putin. Dar daca se duce.... Bart, e adevarat ca eu ma uitam la axa cu came cand cautam diesel SH, pentru ca al meu diesel avea uzura aproape 1 mm pe cocoasele axei. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
daca ti dau una cu dieselul meu primitv iti zboara plasticele de pe masina toate
in fine mot diesel gasesti bun dar f rar si sa l refaci cred ca duce undeva la 300 350 euro insa costa mult mai putin decat daca se strica un diesel de asta mai nou la banzina e mai simplu si mai ieftin tot mai ales la e 28 cu m 30 motor insa dca mergi zilnic prin oras sau la servici o sa simti diferenta de la 10 la suta la 20 si crede ma ca in oras nu o sa vrei sa prinzi 200 mai ales cu amenzile astea si cu gropile . e zgomots motorul insa nu are nici o legatura cu o cutie stricata.mie in afara de sunetul de diesel care este ca un fel de tanc nu scoate sunete diferite e ggreu motorul e clar:P insa asa primiv inca mai merge si ingroapa multe e 46 si e 39 care deja s primitive si nu mai au valoare fata de e 90 sau e 60 ca sa nu mai zic de noua seria 5 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
colegul meu sorin (sierra1771) a refacut td-ul lui acum 2-3 ani...a bagat cam 1000 de euro dar a meritat fiecare banut...motorul a fost facut foarte bine si cu piese de calitate...rezultatul: excelent...consum rezonabil si comportament excelent pt varsta si tehnologia lui "primitiva"...si pot sa confirm ce a zis interceptor referitor la multe motoare din astea mai noi gen tdi, dci, cdi etc...au ramas saracii in spate rau de tot cand s-au pus cu batranul
-------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 11:50 PM |