![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
Salut,
Are cineva idee pe unde pot sa gasesc toata bucsaraia pentru E30 din poliuretan...la un pret mai decent? Mersi! |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
eBay
This post has been edited by Ciupanezu: Dec 4 2009, 09:22 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
De ce ai nevoie de buscaraie din poliuretan? Ori participi la curse pe circuit, ori ai masina de 1/4mile la care nu vrei sa bata puntea si sa rupi planetare/cardan..? In rest nu cred ca merita bucsile de poliuretan (eu am si stiu ce inseamna sa simti fiecare dambulet..) -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
De ce ai nevoie de buscaraie din poliuretan? Ori participi la curse pe circuit, ori ai masina de 1/4mile la care nu vrei sa bata puntea si sa rupi planetare/cardan..? In rest nu cred ca merita bucsile de poliuretan (eu am si stiu ce inseamna sa simti fiecare dambulet..) Pai...masina nu este chiar de zi cu zi! Si nici nu vreau sa imi bata toate pe masina! Daca ai, zi-mi te rog si mie unde le-ai facut sau de unde le-ai luat si la ce bani? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Nu mai stiu ce firma, sunt 75d ca si indicativ de duritate (mai dure de atat sunt doar alea din aluminiu - dar si mult mai scumpe); oricum, au fost cam 2000lei (20.000.000), la oferta
![]() Se pot regla pe spate unghiurile de cadere si de convergenta - asta e marele avantaj al lor, pe langa reducerea aproape la 0 a 'sansei' de a rupe planetara la plecari violente, cand incepe sa bata puntea Legat de 'nu vreau sa imi bata toate pe masina' e cu dus si intors.. masina devine f rigida si o sa bata chiar.. ea ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
Nu mai stiu ce firma, sunt 75d ca si indicativ de duritate (mai dure de atat sunt doar alea din aluminiu - dar si mult mai scumpe); oricum, au fost cam 2000lei (20.000.000), la oferta ![]() Se pot regla pe spate unghiurile de cadere si de convergenta - asta e marele avantaj al lor, pe langa reducerea aproape la 0 a 'sansei' de a rupe planetara la plecari violente, cand incepe sa bata puntea Legat de 'nu vreau sa imi bata toate pe masina' e cu dus si intors.. masina devine f rigida si o sa bata chiar.. ea ![]() Mda...destul de scumpe...pentru fondurile mele momentan! ![]() Oricum...mare avantaj cu reglarea unghiului...ca orice urs lasat, si a mea e cracanata ca o tarfa! ![]() As mai avea o intrebare...vad in poza un mare intercooler! Ce e in spatele lui care cere aer rece? ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
BUN RASPUNS!!!
![]() Am vazut dup-aia la profil M50 Turbo! Asta ar fi viitorul si pentru M50-ul meu non-vanos...sau cel putin asta e visul. Poate il vad si eu o data in actiune! ![]() L-am vazut pe MOM cum trage si nu stiam daca sa ma uit inainte,la turometrul lui sau sa ma tin de scaun! ERAM ORGAZMIC! ![]() Ai vre-un post cu proiectul, modificarile? Am auzit ca M50-ul ar fi mai dificil dar rasplata e mai mare. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
-------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
man incearca racing nick, acolo stiu ca erau de vanzare ca vreau sa imi cumpar si eu, erau poliuretanice pt fata + spate. toate partile de cauciuc in versiunea poliuretan. bafta. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
Ok! Mersi mult de idee. Cine mai are idei...le astept!
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
L-am vazut! Felicitari si spor la treaba in continuare! Repet...sper ca il vad in actiune curand prin oras! ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd July 2025 - 05:36 AM |