IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> E32 730i, Iata, am luat septar :)
Rating 5 V
bartro
post Nov 23 2007, 08:43 PM
Post #1


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Salut,

Am zis sa astept cu topic 'masina mea' ( ca un ununt oficial catre lumea de aici ) pana sa depun toate acte necesare la diverse locuri. Azi am facut pas final, depunere de acte la Udriste. Luni am talon ( daca nu sa intampla ceva neprevaut smile.gif ).

De ceva timp m-am tot uitat pe situri, ziare, dupa inca o masina pe langa 2002, care din mia multe motive nelegate de fiabilitate mechania de obicei nu este apt pentru participare la trafic. Initial am gandit la un E12, mai tarziu la un E23, dar daca nu am gasit ceva care m-a incantat, am luat si in calcul un E32. Surprinzator de repede am gasit ceva care m-a placut. Pret era ok, masina este destul de bine echipat, acte in regula, nu este tunat deloc, singur ce e ne-original este casetofonul, dar am primit si cel original de la fostul proprietar.

Acuma, pe scurt, ceva detalii despre masina:

BMW 730i, cutie automata in 4 trepte cu selector economic, sport, si manual. Fabricat luna 10 1989 ( asa imi zice realoem )
Culoare este gri metalizat, sau dupa BMW, SterlingSilber, cod 244.
Interior piele neagra, scaune fata incalzite, climatronic cu 2 zone, trapa electrica, ceas digital cu temperatura externa, cel simplu.
In rest toate cele standard pe E32 (cred); ABS, oglinzi incalzite, 4 geamuri electrice, inchidere centralizate inclusiv portbagaj si usita benzina.
KM dupa ceas 292.877 in moment asta.

Bineinteles masina (asa era si pret) are o lista de probleme. Mai jos am facut o lista de to-do, cam in ordine de buget si prioritate pentru mers in siguranta.

- Nu merge relantiu cum trebuie. Merge foarte bogat, sau nu merg toate bujiile. Am deschis un topic pe forum despre asta.
- Joc la bara de conexiune intre brat de caseta de directie si semicaseta, unde brat de caseta este legat de bara de conexiune.
- Bucse fata, nu stiu care din ele exact.
- Nu merge dezaburire luneta. Foarte enervant. Am de verificat instalatia electrica. Cine cineva cumva daca are si dezaburire electrica la parbriz? Nu stiu daca era standard sau nu la E32.
- Nu merge aeroterma decat pe max, am gasit pe et ca problema cel mai probabil este legat de modula care comanda motor de aeroterma, numit 'the sword'. O sa rezolv si pe asta.
- Reglaje de temperatura de aeroterma pe partea de pasager nu pare se mearga corect. Nu e asa important, ca eu sunt la volan, dar o sa ma uit si la asta.
- Incidere la usa sofer pare semi-blocat. Se misca dar nu deschide total. Panou de usa la sofer este partial desprins de usa.
- Nu merge plafoniera centrala fata, nu merge iluminare de pe capota, nu merge iluminare de placuta spate de inmatriculare.
- Diverse urme de lovituri usoare pe usi, capota, si din pacate la roata spate. De asemena zgriaturi. Are si nas spart.
- Si mai sunt chestii care nu au prioritate deloc.

Vreau sa spun ca, in ciuda lungima de lista de mai sus, sunt incantat de masina asta. Merge foarte silentios, si confortabil. Ma calmez brusc cand sunt la volan.

Nu am facu poze inca, dar va atasez poze de pe net pus de fostul proprietar.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
27 Pages V  « < 21 22 23 24 25 > »   
Start new topic
Replies (440 - 459)
David
post Nov 29 2009, 08:45 PM
Post #441


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



CITAT(bartro @ Nov 29 2009, 06:19 PM) *
Spalat! Eram sa uit ce bine poate se arate un E32 (multumesc David) curat. Bine, trebuie mai mult decat spalat, dar nu arate chiar rau nici asa.

Am inceput si cu proiectel de calculator.

blush.gif lnr (13).gif smile.gif


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Nov 29 2009, 08:46 PM
Post #442


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP





Bart, mai detaliaza etapele intermediare pentru proiectul de calculator. Eu unul sunt extrem de curios ce o sa iasa!


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 29 2009, 09:15 PM
Post #443


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Uite aici. Pune toate intrebari pe care ai / aveti acolo. Si inca nu am toate datele necesare, dar sper sa fiu ajutat de cei care mai sti si sa invati pe drum.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 20 2009, 07:46 PM
Post #444


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David
post Dec 20 2009, 07:49 PM
Post #445


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE





Arata intr-un fel!... wub.gif smile.gif


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Dec 20 2009, 10:08 PM
Post #446


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



hartge h7...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 21 2009, 08:46 AM
Post #447


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (haifisch @ Dec 20 2009, 10:08 PM) *
hartge h7...

Yes smile.gif

Are ceva ce imi place. Chiar daca cred ca E32 nu prea e masina pentru tuning, asta imi place.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 31 2009, 02:32 PM
Post #448


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Azi am inlocuit OBC2 sau ce nr are cel cu mai putine butoane cu un OBC4. Display de la OBC2 e mai elegant, dar OBC4 ofere ceva informatii utile, printre care si consum in litri/ora. Asta o sa-mi fie util la setari initiale de kdfi (pentru care nu mai am avut timp din pacate). Jos poze cunsum la ralanti cu pornire la rece (7,5 grade), consum mediu dupa stat ralanti pe loc 10 minute si un drum un pic mai dinamic de 15km prin un Militari relativ liber. Nu e rau. Cei cu OBC4 si motoare M30, ce consum aveti la ralanti in litri/ora?



--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Dec 31 2009, 03:19 PM
Post #449


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30





QUOTE (bartro @ Dec 31 2009, 02:32 PM) *
Cei cu OBC4 si motoare M30, ce consum aveti la ralanti in litri/ora?


1.8-2.1 astea au fost cifrele la mine, depinde banuiesc de cat de frig e afara...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David
post Dec 31 2009, 04:06 PM
Post #450


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



CITAT(bartro @ Dec 31 2009, 02:32 PM) *
Azi am inlocuit OBC2 sau ce nr are cel cu mai putine butoane cu un OBC4. Display de la OBC2 e mai elegant, dar OBC4 ofere ceva informatii utile, printre care si consum in litri/ora. Asta o sa-mi fie util la setari initiale de kdfi (pentru care nu mai am avut timp din pacate). Jos poze cunsum la ralanti cu pornire la rece (7,5 grade), consum mediu dupa stat ralanti pe loc 10 minute si un drum un pic mai dinamic de 15km prin un Militari relativ liber. Nu e rau. Cei cu OBC4 si motoare M30, ce consum aveti la ralanti in litri/ora?


La mine, la ultima intalnire de la circ pe viscol, cu motorul la temperatura normala de functionare, arata 1,5 - 1,6 L/H... blush.gif


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 31 2009, 04:12 PM
Post #451


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Sportivu @ Dec 31 2009, 03:19 PM) *
1.8-2.1 astea au fost cifrele la mine, depinde banuiesc de cat de frig e afara...

Mersi Catalin. Deci sunt un pic peste referinta ta.
Cu frig, nu stiu. Daca motor e cald eficienta e la fel in conditiile in care benzina sa pulverizeaza bine, doar ca aer rece contine mai mult oxigen parca.

Consumul in timp de iarna e mai mare din cauza ca dureaza mai mult pana sa incalzeste motorul (si poate sa circula mai prost). Asa in mers cu motor cald nu am observat (mare) diferenta. Cand am mers la Dejani si erau -15 grade afara si tot cam 10% a consumat, ca de obicei.

LE: a posta si David intre timp. Cam mare diferenta fata de a mea. Care ar fi cauza? Am sonda lambda noua, debitmetru am mai schimbat odata. Bujiile arata ca nu merge 'bogat'. Consum de oras si extraurban sunt in parametrii de fabrica. Oare conteaza ca e OBC de 735? De unde 'stie' consum? Parca calculeaza in functie de timp de deschidere de injectoarele. Poate flow-rate setat in OBC nu e bine.

This post has been edited by bartro: Dec 31 2009, 04:16 PM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David
post Dec 31 2009, 04:23 PM
Post #452


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



Chiar nu stiu ce sa spun ... Sa fie oare din cauza de 735?... Sau o fii la mine stricat ... smile.gif Chiar n-am idee... Ai schimbat destule pe acolo si totusi... Ai incercat si o resetare?


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 31 2009, 04:53 PM
Post #453


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (David @ Dec 31 2009, 04:23 PM) *
Chiar nu stiu ce sa spun ... Sa fie oare din cauza de 735?... Sau o fii la mine stricat ... smile.gif Chiar n-am idee... Ai schimbat destule pe acolo si totusi... Ai incercat si o resetare?

Se pare ca 735 are acelasi injectoare, deci nu poate fi de acolo. Poate chiar atat consuma la ralanti. Motorul tremura un pic la ralanti, deci nu merge optim. Totusi diferenta fata de a ta e cam mare.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David
post Dec 31 2009, 05:21 PM
Post #454


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



CITAT(bartro @ Dec 31 2009, 04:53 PM) *
Se pare ca 735 are acelasi injectoare, deci nu poate fi de acolo. Poate chiar atat consuma la ralanti. Motorul tremura un pic la ralanti, deci nu merge optim. Totusi diferenta fata de a ta e cam mare.

Vezi ce-ti spune INTERCEPTOR!

CITAT(David @ Dec 31 2009, 05:19 PM) *
Vezi ce-ti spune INTERCEPTOR!

Ma gandesc sa nu fii fost setat pentru a citi alti parametri , alta presiune ...


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 31 2009, 05:53 PM
Post #455


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Interceptor injura pe tot ce inseamna electronica smile.gif , fiecare cu specialitatea lui, a lui e mechanica.
O dau eu de cap, stati linistiti laugh.gif

Gata cu forum, ne vedem in 2010. La mult ani!

This post has been edited by bartro: Dec 31 2009, 05:58 PM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David
post Dec 31 2009, 05:56 PM
Post #456


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



La multi ani si tot ce-ti doresti tu sa se implineasca !


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 2 2010, 08:31 PM
Post #457


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





De mai mult timp am o nelamurire. Caseta de directie cum e pe E32, Recirculating-ball sa spune in engleza, are un joc cand sunt rotile cotiti. Cand rotile sunt drepti (sau volan la mijloc), nu trebuie sa aibe joc. Asa e sistemul. Acuma, dupa ce au trecut multi ani si au fost inlocuit piese la punte fata, volan, si cine stie prin ce a mai trecut masina, cand am volan la mijoc, masina merge usor stanga. As vrea sa corectez geometrie, dar de unde stiu ce considere caseta de directie 'mijlco', adica pozitia pentru drept inainte? Cred ca e important sa stiu, ca sa reglez apoi un joc cat mai putin cand merg drept inainte. Caseta are un semn undeva?

Si alceva, a incercat cineva odata un MP3 player pe FM? ceva de gen http://www.spot.ro/prod_Modulator-FM-cu-RD...00-gama-PREMIUM ? Mi se pare o posibilitate pentru a pastra interiorul masinei original si a ramana in pas cu tehnologia. Cel din link chiar iti arate titlul melodiei sau cine te suna pe mobil pe display-ul radio (daca are RDS).


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jan 2 2010, 09:04 PM
Post #458


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Cel din link chiar pare de calitate, mai ales că poate fi folosit alături de un iPhone, o să mă gāndesc şi eu la unul, eu am iPhone şi mi-ar plăcea să-l leg la sistemul audio al maşinii chiar dacă am magazie de cd-uri.
Există alte interfaţe mai complexe pentru a folosi iPhone-ul pe E39, īnsă preţul este cel puţin descurajant, adică sare de 200 €.

Singurul dezavantaj al unui modulator FM este calitatea audiţiei la volum ridicat.
La volum ridicat distorsionează.

Magazia de cd-uri oferă o calitate superioară a audiţiei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 2 2010, 09:52 PM
Post #459


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Ciupanezu @ Jan 2 2010, 09:04 PM) *
Singurul dezavantaj al unui modulator FM este calitatea audiţiei la volum ridicat.
La volum ridicat distorsionează.

Magazia de cd-uri oferă o calitate superioară a audiţiei.

Sunet la volum tare sa distosioneaza daca cresti volum de pe player (modulatie de amplitudine pe FM e limitate, teoretic ar fi ilegal o depasire de o limita anume, ca banda necesare de frekventa ar fi prea mare si probabil si demodulator in casetofon are filtre), dar daca folosesti volum de pe radio pentru cresterea volumului, nu ar trebui sa fie probleme legat de volum.
Va fi alte surse de distortiune (care isi mentin proportia fata de volum), dar avand in vedere ca e vorba de redade de MP3 nu mi se pare justificat sa am prea multe pretentii asupra calitatea, doar se prinde radio FM ala bine fara zgomote ciudate si prea mult zgomot fundal.
Si da, calitatea de FM e sub CD. Latimea de banda e mai mic, la cd teoretic 0 - 22,05kHz, la FM parca e 30 - 15kHz. Signal to noise ratio e mult mai slab la FM, probabil si dynamic range. Dar inca odata, e vorba de MP3 playback.
Oare pot sa fac o proba undeva?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jan 2 2010, 10:02 PM
Post #460


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Da, aşa este, īnsă distorsionarea devine deranjantă la volum ridicat, la asta mă refer.
Ştiu şi asta, FM-ul are calitate mai slabă decāt CD-ul, la fel cum CD-ul are o calitate mai slabă decāt discul de vinil. smile.gif

La banii ăştia cred că e un aparat destul de bun, din păcate nu cred că se poate proba.

Daca-mi iau o să-ţi dau să probezi. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Pages V  « < 21 22 23 24 25 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th September 2025 - 10:06 AM