![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
http://forum.4tuning.ro/482-anunturi-auto-...echnic-e46.html uite baiatu asta vine tot kitu mt1 are si fata dar nu cautat acum.eu la mt2 cand am pus am schimbat doar contraaripile si "semiscutul" de sub bara...la mt1 banuiesc ca la fel.
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pai vad ca e bara din spate in link
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#343
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
mai in gluma mai in serios mi s-a facut o propunere sa dau negrila pe un 535d/2006 160k km (pe bord) oarecum tavalit (neingrijit) dar destul de dotat , nu ma bate gandul, e60 e ultimul model de BMW pe care m-as gandi sa-l cumpar, mai cu seama motorul de 3.0 dbiturbo, nici nu vreau sa ma gandesc cat costa o turbina.. un injector.. etc.. + ca am auzit de o gramada de probleme de soft.. etc (electornica in general) ceea ce ma face ca propietar sa fiu legat de bavaria, treaba care nu-mi convine. eu din prima am zis pas, m-am facut ca nu inteleg insa vreau sa aud si parerile voastre ![]() nu contest ca afacerea nu e profitabila (nu vreau sa fac o afacere din asta, imi place negrila si nu-mi face probleme, chiar mai am de gand sa-l tin mult timp), dar nu stiu ce probleme pot aparea, intretinerea unui 535d nu e chiar mica comparativ cu masina mea + ca cinstit vorbind... e dizal.. fuge cum fuge dar nu se compara cu negrila ( dupa ce m-am dat cu ea, l-am luat pe propietar si l-am facut o tura cu negrila, a ramas stupefiat ![]() deci...??? voi ce ati face? (trebuia sa fac un poll) ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#344
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
relax, eu nu as fi tentat
mi s-a oferit pe a mea la schimb un s60 d5 dar si un E39 525d,mai slabut dotat doar xenon si M-pack mai demult si sunt foarte multumit de alegerea pe care am facut-o -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#345
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu merită schimbul.
Nu dai o maşină puternică pe benzină pe una diesel. ![]() Am condus 535d, X3 3.0sd, X5 şi X6 3.0sd... Toate sunt destul de rapide, însă lipseşte feeling-ul, senzaţiile sunt sterile. This post has been edited by Ciupanezu: Nov 26 2009, 11:45 AM |
|
|
![]()
Post
#346
|
|||||
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
azi am trecut la rotile de iarna dunlop wintersport fata si wintersportM3 spate , aproape noi 2 din anvelopele vechi le-am aruncat insa 2 mai sunt bune de trecut iarna asta, drept urmare le donez(am sa fac post si la donatii): -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
||||
|
|||||
![]()
Post
#347
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Intreb si eu acum ...
Cauciucurile de iarna nu ar trebui sa aibe talonul ceva mai mare ? ![]() Cel putin atunci cand aud la cineva ca si-a cumparat cauciucuri de iarna automat imi vine in cap talonul 65+. ![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#348
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu neapărat.
La el oricum nu ar putea pune jante cu talon atât de mare pentru că nu încap jante mai mici decât 17. |
|
|
![]()
Post
#349
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Nu aveam trecuta informatia asta in computer.
![]() Oricum, arata frumos ( nu foarte, dar merge ) si asa, cu jantele de iarna. -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#350
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
daca ai bani sa intretii 535d si faci multi km pe an s-ar merita schimbul,cipuit un 535d se misca bine din ce am auzit -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#351
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
E60 e si mai de plastic decat E46.
Tine E46 cu incredere. E bine ca la taxe si impozite, asigurari nu se gandeste nimeni cand zice 535. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#352
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Are 3 litri, deci impozitul este de 900 Ron.
|
|
|
![]()
Post
#353
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
hai ca nu mai raspund ca a raspuns @ciupa la toata lumea
![]() mersi! ![]() @alex, nu merg mult, am masina de ~2,5 ani si am facut ~26k km, si numai in vara am facut 5k in concediu, deci cam 10k/an ![]() PS: nu masina are 26k km, avea 42k cand am cumparat-o si acum are ~68k ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#354
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
nu lua e60. e made in china ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#355
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
deocamdata pastreaza-l pe negrila, nu se merita schimbul, mai ales ca masina aia e c-am praf din ce ai zis...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#356
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu e deloc praf, însă nu se compară cu maşina lui actuală.
![]() |
|
|
![]()
Post
#357
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu, nu este praf, este putin neingrijita (poate ceva mai mult), nu am certitudinea ca km sunt reali, chiar daca ar fi nu mi se par putini, intretinerea e mult mai mare, imi ofera doar confort in + si probabil as fi mai castigat la o eventuala revanzare, atat. masinile nu sunt comparabile.
cu siguranta n-am sa renunt la negrila asa usor ![]() ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#358
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#359
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
nu, nu este praf, este putin neingrijita (poate ceva mai mult), nu am certitudinea ca km sunt reali, chiar daca ar fi nu mi se par putini, intretinerea e mult mai mare, imi ofera doar confort in + si probabil as fi mai castigat la o eventuala revanzare, atat. masinile nu sunt comparabile. cu siguranta n-am sa renunt la negrila asa usor ![]() ![]() ![]() De ce este intretinerea mult mai mare la un E60 diesel turbocharged decat la un E46 bnezina supercharged? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#360
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 01:28 AM |