![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Am fost astazi la Filaret, pentru ca am constatat in ultima saptamana un zgomot ciudat la motor la relanti (sau cand accelerez usor pe loc). Ca un SUIERAT (ca atunci cand sunt rolele slabite) Verdict: Trebuie schimbata valva DISA. Piesa nu este pe soc, asa ca am dat comanda. La intrebarea:
"Mai merg cu masina pana vine piesa, sau o las pe dreapta?" am primit un raspuns naucitor: -NU mai mergeti cu masina, pentru ca in aceasta valva sunt niste clapete care pot fi absorbite in motor prin galeria de admisie si pot afecta motorul iremediabil (schimbat pistoane)! Va recomand sa mergeti cat mai putin... eventual doar drumul pana la noi cand vine piesa! CE ESTE IMPORTANT: Sunt un om pasionat de masini... pentru cei care nu stiu am un E46 325 cu motor M54B25. Imi place ca din cand in cand sa ma dau jos din masina si sa fumez o tigara langa...ascultand motorul. Din cand in cand mai deschid capota cand ajung undeva si... ASCULT! ACEST ZGOMOT NU SE AUZEA CU CAPOTA INCHISA si puteam sa merg asa bine mersi pana cand imi crapa acea valva de tot si eventual se ducea naiba motorul. Pentru ca masina NU ARE NICI UN SIMPTOM! Trage la fel, relantiul sta perfect, ce mai, merge impecabil! Singura chestie e ca a crescut consumul urban de cand cu zgomotul asta cu ~1.5%... acum am 14.3-14.5 urban (mers in general seara si week-end)! Asadar, daca masina era a unei femei? Sau a unui om care pur si simplu nu sta sa asculte motorul, sau sa dea importanta la diferite "sunete"????? Sunt O GRAMADA... defapt formeaza majoritatea |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Dap. Cade pin-ul.
Schimb-o, scrie pe undeva ca modelul nou cu care ti se inlocuieste ar trebuie sa nu mai aibe problema asta. ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Pfffff, ce bug-uri...si M42 are DISA da' nu se imprastie niciodata prin motor. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
si la batz crontzane disa de zici ca ii sar tachetii prin capac.
urata inventie motoarele alea. la senzori unitati si computere d0astea. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu e urata inventie, ideea de "rezonanta" care au pus-o in practica e de fapt foarte desteapta.
![]() Si daca face urat la batz, zi-i sa o schimbe cu modelul nou. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Principiul de functionare e foarte smecher. Japonezele au avut asa ceva cu destul timp inainte sa apara la BMW. Adica prima data implementat la M42 de pe urs. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
La intrebarea: "Mai merg cu masina pana vine piesa, sau o las pe dreapta?" am primit un raspuns naucitor: -NU mai mergeti cu masina, pentru ca in aceasta valva sunt niste clapete care pot fi absorbite in motor prin galeria de admisie si pot afecta motorul iremediabil (schimbat pistoane)! Va recomand sa mergeti cat mai putin... eventual doar drumul pana la noi cand vine piesa! Nu cred că se poate întâmpla asta aşa rapid. Nu am auzit de absolut nici un caz de motor picat din cauza acelor clapete la motorul tău, aşa că bănuiesc că au dat un răspuns ca să se dea cunoscători. si la batz crontzane disa de zici ca ii sar tachetii prin capac. urata inventie motoarele alea. la senzori unitati si computere d0astea. Maşina trebuie să fie trainică mânceacas. Fără senzoare, veioze şi compiutere d-a$tea, să fie simplă, aşa ca Dacia. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu cred că se poate întâmpla asta aşa rapid. Nu am auzit de absolut nici un caz de motor picat din cauza acelor clapete la motorul tău, aşa că bănuiesc că au dat un răspuns ca să se dea cunoscători. Maşina trebuie să fie trainică mânceacas. Fără senzoare, veioze şi compiutere d-a$tea, să fie simplă, aşa ca Dacia. ![]() ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Păi nu? Serios acuma..
![]() Tu de ce ţi-ai luat watercooler? Mai bine dădeai forjă doar pe splai şi când aveai nevoie de răcire mai eficientă aruncai o găleată în Dâmboviţa si dădeai pe motor, ce atâta tehnologie. Dar vezi să fie găleată metalică, trainică, nu porcărie din plastic. ![]() This post has been edited by Ciupanezu: Nov 14 2009, 11:01 PM |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu cred că se poate întâmpla asta aşa rapid. Nu am auzit de absolut nici un caz de motor picat din cauza acelor clapete la motorul tău, aşa că bănuiesc că au dat un răspuns ca să se dea cunoscători. Nici eu n-am auzit dar cand citesti pe net, vezi ca uneori se mai intampla. Ce-i drept, foarte rar, probabil daca e supusa la un stress mai mare decat de obicei. Anyways, why risk it? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Asta e adevărat, nu ar trebui riscat.
Însă, altceva este de remarcat. Mi-a spus că a plecat de la Filaret cu acel zgomot, atunci când şi-a schimbat valva PCV. Deci cei de la Filaret nu prea îi interesează astfel de detalii. Dacă nu îi întrebi tu, te lasă să mergi oricum. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Nici eu n-am auzit dar cand citesti pe net, vezi ca uneori se mai intampla. Ce-i drept, foarte rar, probabil daca e supusa la un stress mai mare decat de obicei. Anyways, why risk it? bre clapeta de la DISA are sanse sa ajunga in motor la fel de multe cum am eu sa castig marele premiu la LOTO.Surubelul ala da cade dar din ce am citit doar la demontare ![]() ![]() PS:ciudat daca a plecat de la Filaret cu zgomotul ala doar de la schimbare PCV nu are cum sa pice DISA. This post has been edited by alex230ro: Nov 15 2009, 07:46 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
N-a zis nimeni de clapeta alex
![]() Cum zicea, sanse mici dar nu e imposibil sa-ti futizeze cuiul ceva prin motor. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 12:56 PM |