![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|||||||||||||||||||||
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
E34-ul meu deja cred ca s-a cam suparat pentru ca planurile de a primi compresor in primavara se cam naruie. O sa pun mana sa-i termin maruntisurile pe care i le mai am de facut (vopsit capota, pus spoiler fata si terminat consola spate) si dupa va lua o "pauza" in materie de investitii pentru ca deja s-au pompat cam multi bani in el. Era timpul pentru ceva nou
![]() Astea fiind spuse, va prezint noul membru al familiei OldTimer Garaj, pe langa E34 525IX HighLine-ul meu, Dodge Ram-ul vitreg, nou convertitul M535 al domnului EvilDeath si E12-le 5?? (il las pe proprietar sa va spuna ce urmeaza dupa 5 cand va sosi timpul) al lui Matei, astazi au pasit in al nostru atelier 5 metri de verde, mai exact, un Ford Galaxie Fairlane 500 din 1959. Planurile pentru noul membru sunt destul de la obiect. In momentul in care se va demara actiunea de restaurare, masina va fi dezasamblata total si ii vor fi inlocuite 90% din piese. Cei ce au urmarit si topicul meu cu Dodge Ram-ul inteleg mai bine ampluarea intentiilor. In ceea ce priveste rezultatul final, este simplu.. speram la o restaurare 100% originala cu o atentie la detaliu mai mare decat cea din momentul iesirii masinutei pe portile fabricii.. Ca de obicei, problema cheie va fi bugetul.. acest aspect ducand cel mai probabil la o desfasurare mai lenta a lucrarii. ![]() ps. masina nu are motorul pe ea..d-aia e atat de cocotata de bot ![]() This post has been edited by adi.dima: Oct 30 2009, 11:46 PM |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
![]()
Post
#2
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
super proiect, e cumparata din ro?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
o sa cam ai de munca...da si rezultatul va fi mai mult decat satisfacator. sa o stapanesti sanatos ![]() uite ce motoare s-au pus pe ea in caz ca vrei sa cauti original 223 cu in (3.7 L) OHV I6 272 cu in (4.5 L) Y-block V8 292 cu in (4.8 L) Y-block V8 352 cu in (5.4 L) FE series V8 This post has been edited by ionusunt: Oct 31 2009, 01:59 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
mult succes la proiect!
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
chiar ca aveti de lucru
![]() Spor! De ce ii zice Fairlane 500? Cumva... ~7litri? ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cam toate din perioada aia erau ~7 litri. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
3.7L 223cid L6
4.8L 292cid V8 5.4L 332cid V8 5.8L 352cid V8 Astea au fost motorizarile.. A mea a avut 5.8L, dar nu am intrat in posesia lui.. Cel mai probabil va primi un motor de Mustang de 6.4L sau 7.0L caci e mai usor de gasit, carburatia e un "must have" insa. Aseara am spalat-o si am aspirat-o, pregatind-o de hibernare in iarna asta pentru ca nu prevad prea multa miscare in jurul ei. O sa mai updatez topicul in momentul in care ma apuc de dezechipare ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 97 Joined: 2-July 09 From: Constanta Member No.: 2,843 Car: E21 Engine: M10 1.8 ![]() |
nu ai raspuns ... e inmatriculata ? fii atent ca daca nu ii pui motor original nu cred ca ti-o mai inscrie cineva ca masina de epoca, deci taxa de inmatriculare (daca nu e inmatriculata deja) si impozit f mare pe ea. Dar cred ca tu stii mai bine decat mine ...
-------------------- They don't make 'em like they used to ...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
nu ai raspuns ... e inmatriculata ? fii atent ca daca nu ii pui motor original nu cred ca ti-o mai inscrie cineva ca masina de epoca, deci taxa de inmatriculare (daca nu e inmatriculata deja) si impozit f mare pe ea. Dar cred ca tu stii mai bine decat mine ... Scuze dar am trecut peste postul tau. Are numere de Michigan si da, nu este inmatriculata. Masina a fost fully functional cand a intrat in tara in 2007, si a venit pe rotile ei de unde a lasat-o vaporul pana in bucuresti. Urmaresc un motor original si am si facut sapaturi pentru unul.. tot in bucuresti. Ideea e ca as vrea si putin mai multa putere de la el si d-aia ma orientam catre unul de Mustang de prin '69. E tot Ford si cel mai important, nu prea aveau serii motoarele pe vremea aia ![]() ![]() Luni ma intalnesc cu un reprezentant retromobil si voi pune la punct cateva aspecte care ma cam macina. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
de unde tot iei piese pt americanele astea?.. mai sunt si vechi
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Probabil de pe ebay. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
Pai capacele au fost doua la cate 30 de dolari unu la 40 si inca unul la 45. Piese pentru ele gasesc in state dupa cum ar fi si de asteptat, pe ebay chiar nu am gasit mare lucru pentru asta, dar am gasit tone de piese noi pe diverse saituri. Lista facuta pana acum (cu piese noi), cuprinde: Articulatie completa, tot ce inseamna simering pe grup si cutie, rulmenti roti si grup, cruce cardanica, frane: saboti cilindrii arculete, dupa ce o sa iau certificatul de masina de epoca (sper sa-l iau cu usurinta
![]() Cu alte cuvinte, tot ce vreau.. bani sa fie. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Pai capacele au fost doua la cate 30 de dolari unu la 40 si inca unul la 45. Piese pentru ele gasesc in state dupa cum ar fi si de asteptat, pe ebay chiar nu am gasit mare lucru pentru asta, dar am gasit tone de piese noi pe diverse saituri. Lista facuta pana acum (cu piese noi), cuprinde: Articulatie completa, tot ce inseamna simering pe grup si cutie, rulmenti roti si grup, cruce cardanica, frane: saboti cilindrii arculete, dupa ce o sa iau certificatul de masina de epoca (sper sa-l iau cu usurinta ![]() Cu alte cuvinte, tot ce vreau.. bani sa fie. ce au zis aia de la retromobil? -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu iti doresc multa bafta! daca iti iese proiectul o sa fie de vis
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 12:25 AM |