![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 24-October 09 From: turda Member No.: 3,018 Car: E36 Engine: 1,6 cc,101 cp ![]() |
am o fisura in radiator si nu stiu cu ce sa o lipesc.mi-a zis cineva ca daca bag solutie pt lipit radiatoare,s-ar putea sa imi infunde nu stiu ce pe acolo si sa nu mai mearga caldura.stie cineva daca e adevarat?
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu baga prostie d-aia care se baga in circuitul de apa. Cel mai bine il lipesti cu poxilina. Te tine o viata.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
S-ar putea sa nu merga figura cu poxilina. horicaalin vad ca are in semnatura E36 1,6 101cp, banuiesc M40. Asadar daca fisura este intre vasul de expansiune din plastic si partea metalica a radiatorului, atunci nu va tine niciodata. Am avut si eu problema asta, am incercat 100.000 soluţii (primele au fost poxipol si apoi poxilina) dar probabil ca cele doua materiale au coeficienti de dilatare atat de diferiti, incat fragmenteaza imediat lipitura si dupa 1-2 zile incepe sa picure din nou. Doar daca e fisura in metal va tine. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 24-October 09 From: turda Member No.: 3,018 Car: E36 Engine: 1,6 cc,101 cp ![]() |
S-ar putea sa nu merga figura cu poxilina. horicaalin vad ca are in semnatura E36 1,6 101cp, banuiesc M40. Asadar daca fisura este intre vasul de expansiune din plastic si partea metalica a radiatorului, atunci nu va tine niciodata. Am avut si eu problema asta, am incercat 100.000 soluţii (primele au fost poxipol si apoi poxilina) dar probabil ca cele doua materiale au coeficienti de dilatare atat de diferiti, incat fragmenteaza imediat lipitura si dupa 1-2 zile incepe sa picure din nou. Doar daca e fisura in metal va tine. si nici cu solutie de bagat in radiator ,oare nu merge? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
La mine a fost tot o problema de tipul asta. Umezea in cateva locuri radiatorul. Am turnat continutul unui recipient mic ce continea ceva bilute gri si de a doua zi n-am mai completat apa. Au trecut aproape 2 ani de atunci
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am bagat si eu puf in masina mea s a oprit scurgerea insa era ceva minuscul se umezea si mai si pica cateodata 3 ani ... insa la el daca e fisura la sudat ..cel mai bine -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 24-October 09 From: turda Member No.: 3,018 Car: E36 Engine: 1,6 cc,101 cp ![]() |
pai nici la mine nu curge nu stiu cat de tare.doi trei picuri si numai in timpul mersului,dupa ce deschide termostatul.cand sta pe loc,nu am treaba.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
curge pe la vas?
daca e garnitura sau curge pe la elementi -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 24-October 09 From: turda Member No.: 3,018 Car: E36 Engine: 1,6 cc,101 cp ![]() |
din cate am vazut eu,e pe la elementul de jos.doar acolo este umed.nu pare sa fie la imbinatura cu vasul.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
S-ar putea sa nu merga figura cu poxilina. horicaalin vad ca are in semnatura E36 1,6 101cp, banuiesc M40. Asadar daca fisura este intre vasul de expansiune din plastic si partea metalica a radiatorului, atunci nu va tine niciodata. Am avut si eu problema asta, am incercat 100.000 soluţii (primele au fost poxipol si apoi poxilina) dar probabil ca cele doua materiale au coeficienti de dilatare atat de diferiti, incat fragmenteaza imediat lipitura si dupa 1-2 zile incepe sa picure din nou. Doar daca e fisura in metal va tine. ai pus ceva in poxipol ca sa l armezi? ![]() singur nu tine....trebuie armat...., iar daca pui poxipol si crapa...nu mai poti curata suprafata incearca cu poxipol armat cu fibra de sticla. trebuie sa te misti repede -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Nu baga prostie d-aia care se baga in circuitul de apa. Cel mai bine il lipesti cu poxilina. Te tine o viata. ![]() Gresit ! Poxipol nu poxilina ! Poxilina se inmoaie... Si nu e bun poxipolul transparent ci cel gri. Intra-devar... dupa aia te tine o viatza... Iar solutia aia de se pune in radiator ce seamana cu nisipul e foarte buna daca ti se intampla necazul pe drum doar ca nu trebuie baga mai mult de doua linguri... Pot garanta metoda daca e intrerupt circuitul de aluminiu nu vorbesc de vasul de expansiune pt ca acolo n-am avut probleme... This post has been edited by the_rifle: Nov 9 2009, 11:15 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 02:34 PM |