![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Cautam ceva pe net, am dat intamplator de un topic asemanator prin Japonia si am sesizat oare-si-ce asemanari cu partea asta a globului.
Mai exact cred ca e interesant de vazut pana unde poate ajunge ignoranta , nepasarea, grosimea la şoric in ceea ce tine de mentenanta/"bricolajul" masinilor pe care noi tocmai ce le-am cumparat la un moment-dat; lucruri descoperite ulterior momentului vanzarii. Sunt de pus aici si eventualele "modificari" gen fantele de ventilatie vopsite in culoare tip "racing" ![]() ex. 1: dupa ce am cumparat dricul si m-am uitat si eu cu lupa pe lumina la motor am descoperit 'ta mai şurubul infipt in blocul motor ca sa tina rola intinzatoare la un anumit punct, sa nu scartaie sau naiba stie ce. Am inlocuit intinzatorul care era stricat si acum am de bibilit pe la role ca se aude uneori un scartait. ex. 2: la 7'ar am descoperit cand am dezmembrat calul ca grupul de butoane pentru actionarea geamurilor era prins cu leocoplast in partea de jos ca sa se faca niste contacte acolo, altfel nu mergeau geamurile. Solutia a functionat pana l-am dat la gunoi ![]() ex. 3: la 7'ar aveam 4 cauciucuri slickuri si pana pe rezerva. Pasul 1 am pus ce-am gasit "cu carne", pasul 2 Dunlop SP Sport 9000. ![]() ex. 4: la dric fostul proprietar si chiar si tatal acestuia sustinau ca avea o revizie facuta curand, cu consumabile schimbate (incl. placute de frana). Pe autostrada, dupa o saptamana, s-a aprins marotul de avertizare pt. schimb placute frana. De asemenea, mai erau praf niste lucruri pe acolo, nimic nou pt. .ro. Evident s-au luat masuri. ex. 5: pe dric am mostenit un avansat sistem hi-fi hi-end multimedia ( ![]() ![]() Sper sa fie de un oare-care interes topicul. ![]() Enjoy! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La 2002 aveam gauri mici in podea 'reparat' cu fibra de sticla. Foarte bun. Au pus generos, si peste podea unde inca era buna. Fibra fiind impermeabila, apa odata intrat intre podea si fibra a stat acolo pana s-a macat metal de tot. Aceasi descoperire am facut si pe aripa spate. Am ramas cu gauri imense dupa ce am scos fibra de sticla si am curatat tot ce era ruginit.
Tot la 2002, au pus un etrier de frana pentru roata stanga fata pe roata dreapta fata. Merge, numai ca surub de aerisire e acuma pe partea inferioara al etrierului... Tot la 2002, au inlocuit cardan fara sa greseaza crucele. Deci s-au distrus in scurt timp. La septar am gasit circuit de faruri de ceata fata in LKM arsa, reparat cu un fir subtire de tot care evident s-a ars si asta, si termostat scos ca evident raceste mai bine asa... -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
La vechiul ursulet aveam vas de expansiune de dacie legat cu un elastic mai gros de un suport de pe contra-aripa. Motorul M10 nu avea vas de expasiune din fabrica. Evident, lichidul de frana utilizat era DOT 3.. Nu inteleg de ce inca este folosit acest tip de lichid, cand o sticla de 1 litru de DOT 4 de la Mobil1 costa 20 si ceva de lei. Am mers pe Dot 3 o perioada si am schimbat cu DOT 4 odata cu inlocuirea etrierilor fata. Dupa ce mi-a schimbat mecanicul radiatorul, noua unitate era legata cu coliere din plastic, din acelea care se strang singure:d Am facut si eu o mica tiganie, recunosc - am legat evacuarea finala de caroserie cu o coarda elastica de la un extensor. Am facut asta deoarece o agatasem de un politist adormit( umflatura din aceea de pe sosea) si imi era lene sa ma bag sub masina pe frigul ala ca sa ii fac ceva. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
La urs n-am avut nimic de "mostenit".
La E39, fiind masina bancii din Brandenburg am gasit sub consola centrala aproape 12 euro numai in monezi. La golf iarasi nu am gasit nimic. Liniste si pace. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Norocosule!
Urs fara "mosteniri".. pai ce-i ala? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
La urs n-am avut nimic de "mostenit". La E39, fiind masina bancii din Brandenburg am gasit sub consola centrala aproape 12 euro numai in monezi. La golf iarasi nu am gasit nimic. Liniste si pace. inspector gadget ! lucrurile astea eu le consider noroc ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Norocosule! Urs fara "mosteniri".. pai ce-i ala? Si al meu primul a fost ok. Nu era cine stie ce minunatie de masina dar nu era nici tiganita sau improvizata. Pana s-o lovesc m-a adus acasa de fiecare data ![]() In schimb la E46 am mostenit butoanele de avarie si inchidere a usilor inversate (adica triunghiul indica spre habitaclu si usa cu cheia e pe dos) ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
n-avea cum sa mosteneasca surprize la urs
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Si al meu primul a fost ok. Nu era cine stie ce minunatie de masina dar nu era nici tiganita sau improvizata. Pana s-o lovesc m-a adus acasa de fiecare data ![]() In schimb la E46 am mostenit butoanele de avarie si inchidere a usilor inversate (adica triunghiul indica spre habitaclu si usa cu cheia e pe dos) ![]() Pai depinde, pe de o parte de unde vine avaria (din fata sau din spate) si pe de alta parte cum bagi cheia ... ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu, chiar sunt inversate. Intre ele. In loc sa fie ca in imaginea de mai jos, inchiderea e in stanga si avaria in dreapta, triunghiul indicand spre habitaclu si usa indicand spre bord ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu, chiar sunt inversate. Intre ele. In loc sa fie ca in imaginea de mai jos, inchiderea e in stanga si avaria in dreapta, triunghiul indicand spre habitaclu si usa indicand spre bord ![]() O fi de anglia...oare!? Norocosule! Urs fara "mosteniri".. pai ce-i ala? Sunt al doilea proprietar, masina e in familie din '96 si din 2002 (parca) a mea personala. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 61 Joined: 4-September 09 Member No.: 2,945 Car: In cautare ... Engine: Nu conteaza ![]() |
eu am mostenit de la proprietarul neamt la E34 o vesta reflectorizanta , un triungi si o sufa......lucruri care le-am descoperit in portbagaj dupa 1 an si 3 luni de cand aveam masina
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mie la toba finala mi s-au rupt ambele carlige unde vin colierele de cauciuc sa o tina in pozitie (unul era rupt de cand am luat-o, celalalt s-a rupt acum vreun an la scurt timp dupa ce am schimbat ambreiajul si a trebuit demontata toata evacuarea). Am vazut toba ca atarna si se misca tare cand am ajuns la parinti odata, si a trebuit sa o leg cu o sarma de otel solida ca sa o fixez. Dupa cateva luni s-a rupt, si am prins-o din nou, de data asta mai bine, cu acelasi fel de sarma, si a ramas asa pana in ziua de azi. Nu vreau sa schimb toba finala pentru asta (n-are rost, nu se aude deloc zgomot in spatele masinii cand e motorul pornit), si nu stiu ce alta modalitate de prindere sa-i fac.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Poti incerca sa-i sudezi alte carlige in loc. Nu-i foarte scump si daca dai peste cineva care chiar stie ce face, ies cel putin la fel de bune ca cele originale ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
si o sa rugineasca si alea...las-o asa ca-i sfanta
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 03:07 PM |