![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Parbrizul
Un parbriz curat este de o importanţă majoră pentru şofatul în siguranţă. Iarna, când parbrizul se abureşte deseori sau îngheaţă, este important să il putem dezaburi sau dezgheţa cât mai rapid cu putinţă. Coborâţi parasolarul cand porniti instalatia de dezghetare, pentru a scurta circularea aerului, asfel incat parbrizul să se dezgheţe mult mai repede. ![]() Dacă lăsaţi parasolarele ridicate, tot aerul care vine de la ventilaţie va circula către întreg interiorul autovehiculului si nu va avea efectul dorit imediat. Prin această manevra sporiţi siguranţa la volan, prin dezaburirea rapidă a parbrizului, fapt ce vă înlesneşte pornirea la drum. Sursa: http://www.skoda.ro/page.php?SM_ID=264&SL_ID=601[img][/img][img][/img] |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 19-October 05 From: bucharest Member No.: 33 ![]() |
si eu sustin aceasta idee, o foloseam si la dacie, altfel nu se dezaburea nici in 10minute....
si inca ceva, nu cred ca are rost sa porniti dezaburirea pana nu e cat de cat cald motorul. la mine, daca e cald motorul se dezabureste in cateva secunde fara sa umblu la parasolar, aproape ca nici nu itit dai seama cat de repede se dezabureste. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Pentru dezaburire si mai rapida porniti A/C-ul. Chiar daca temperatura este setata pe cald sau rece, sau motorul este cald sau rece, A/C-ul dezumifica aerul si dezabureste parbrizul. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
cine nu are ac da din umeri. dar e bine ce zice spanchiul ala. o sa ne uitam la promotor sa vedem ce mai debiteaza.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 850 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 31 Car: E92 325i Engine: 218CP ![]() |
QUOTE (Darren) Pentru dezaburire si mai rapida porniti A/C-ul. Chiar daca temperatura este setata pe cald sau rece, sau motorul este cald sau rece, A/C-ul dezumifica aerul si dezabureste parbrizul.
trebuie sa mai deschizi un pic geamu cand opresti aerul ca se aburesc la loc(vine condensu de pe nstalatie) si nu ai facut nimic |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
te mai joci si la butonul de recirculare.. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 850 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 31 Car: E92 325i Engine: 218CP ![]() |
QUOTE (florin83) te mai joci si la butonul de recirculare..
Daca vrei geamuri aburite mergi cu butonul de recirculare apasat ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 186 Joined: 23-October 05 From: Bucuresti Member No.: 54 Car: Toyota Engine: 1.3 ![]() |
QUOTE (ccc) Sursa:
http://www.skoda.ro/page.php?SM_ID=264&SL_ID=601[img][/img][img][/img]
Sursa directa e cc_seat, adica baiatu' ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
QUOTE (alexandru_83) QUOTE (Darren) Pentru dezaburire si mai rapida porniti A/C-ul. Chiar daca temperatura este setata pe cald sau rece, sau motorul este cald sau rece, A/C-ul dezumifica aerul si dezabureste parbrizul.
trebuie sa mai deschizi un pic geamu cand opresti aerul ca se aburesc la loc(vine condensu de pe nstalatie) si nu ai facut nimic Eu merg cu AC-ul pornit pana vine aer cald normal, apoi pot sa-l opresc, si nu se mai aburesc geamurile. Bine, .. in principiu merg tot timpul cu el ca merge intermitent de la sine. Cand ploua cateva zile, si aerul din atmosfera e foarte umed, trebuie sa merg non-stop cu AC altfel nu fac nici o treaba. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 850 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 31 Car: E92 325i Engine: 218CP ![]() |
Cand ploua merg si eu cu el ca nu pot sa suport geamurile aburite ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Hm, interesanta metoda, ia sa incerc. :nod:
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
azi dimineata,la -15/-20 grade, cate or fi fost: urc in masina, pornesc motorul, in la 30 de sec parbrizul era aburito-inghetat. am pornit aerul si, departe de a fi motorul incalzit, in inca 30 de sec parbrizul era numai bun de plecat (cu aer rece suflat in parbriz). probabil ca este suficient ca aerul ala sa nu mai lase aburii de la respiratie sa ajunga la sticla, altfel nu imi explic.
p.s. nu am aer conditionat. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 08:36 PM |