![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Masina consuma intre schimburi cam ~1 L la 10.000 KM. Problema a inceput acum 2 luni cand s-a aprins becul de ulei. Am scos joja si era uscata, motiv pentru care am completat un L, considerand ca este o anomalie... sau cine stie ce. Intre timp am mai facut o mie de KM si cand am verificat e din nou pe minim. Asadar in ultimii ~2.000 KM am pus 2 L de ulei si sunt pe minim!
![]() Masina trage PERFECT (ca in prima zi), nu scoate nici un fel de fum, nu are pete sub ea si pot spune ca merge impecabil! SI TOTUSI ULEIUL DISPARE MISTERIOS. M-am progr la Filaret sambata! ![]() A mai patit cineva asa ceva?? PS: Am observat ca il mananca MULT mai repede daca fac drumuri lungi (in regim de autostrada) This post has been edited by Alexxx: Sep 22 2009, 02:09 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Asa ca in concluzie, cumpara piesa, documenteazate cum se schimba si apucate de treaba ![]() buna... buna asta ! ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 27-August 09 From: Timisoara Member No.: 2,925 Car: e36 Engine: m52 2.8 143kw + mods ![]() |
Spunea acolo ca motoarele m52 si m54 au problema asta. Mie imi manca asa ca tie 1l/1000km, aveam castrol magnatec 10-40. Am pus ce-mi scrie in carte adica 15-40 original si nu mai pierde gram de ulei... Aia e valva PCV, la mine nu e blocata sau ceva. Furtunele le am schimbate noi. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 13-March 11 Member No.: 8,404 Car: E46 Engine: 2.0 143CP ![]() |
Eu am avut o problema asemanatoare. S-a rezolvat prin schimbarea unui fel de "dop" ( "dopul" se afla pe modina, piesa care face legatura intre filtrul de ulei si blocul motor). Masina pierdea ulei numai in mers, pe loc nu pierdea. http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-do...ne_oil_cooling/ salut, eu am o problema asemanatoare: consum mare de ulei (1 litru / 1000km), problema aparuta dintr-o data. am inlocuit la reprezentanta un separator de ulei, dar nu s-a rezolvat problema. poti, te rog sa imi spui codul la valva asta? eu am inlocuit 11617503520 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...;fg=15&hl=1 mersi! Da. Şi mie mi-a picat şi am schimbat-o. Este relativ asemănătoare la motorul meu. Si inainte sa o schimbati, nu pierdeati ulei? Erau semne vizibile? Se depisteaza la o simpla inspectie ochiometrica? Astia zic de crankcase vent valve iar pe realoem este Pressure regulating valve! hm.... Multumesc! salut, poti sa imi spui si codul de pe real OEM? |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Despre aia pe care ai schimbat-o tu vorbeau si ei.
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 13-March 11 Member No.: 8,404 Car: E46 Engine: 2.0 143CP ![]() |
Eu am avut o problema asemanatoare. S-a rezolvat prin schimbarea unui fel de "dop" ( "dopul" se afla pe modina, piesa care face legatura intre filtrul de ulei si blocul motor). Masina pierdea ulei numai in mers, pe loc nu pierdea. http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-do...ne_oil_cooling/ Salut, Eu nu am rezolvat schimband acest separatorul de ulei (cost ~200 euro la reprezentanta). Am rezolvat schimband simeringurile de pe supape (sunt de plastic, si isi pierd caracteristicile in timp). Simptomele erau: consum mare de ulei, fum albastru (mai ales cu motorul rece), valori foarte mari la testul gaze. Aceste simeringuri se pot schimba si fara desfacerea chiuloasei (asa cum au vrut sa imi faca la reprezentanta), dar e putin mai complicat (trebuie sa gasiti un mecanic care stie ce face). Costul total (piese reprezentanta + manopera la alt service) ~300 eur. Urmatorul pas era schimbarea segmentilor de pe pistoane ~2000 euro la reprezentanta. Bafta celor care mai au astfel de probleme. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 23-September 07 Member No.: 1,167 Car: E46 Engine: M54B22 ![]() |
Eu am avut o problema asemanatoare. S-a rezolvat prin schimbarea unui fel de "dop" ( "dopul" se afla pe modina, piesa care face legatura intre filtrul de ulei si blocul motor). Masina pierdea ulei numai in mers, pe loc nu pierdea. http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-do...ne_oil_cooling/ Salut, Eu nu am rezolvat schimband acest separatorul de ulei (cost ~200 euro la reprezentanta). Am rezolvat schimband simeringurile de pe supape (sunt de plastic, si isi pierd caracteristicile in timp). Simptomele erau: consum mare de ulei, fum albastru (mai ales cu motorul rece), valori foarte mari la testul gaze. Aceste simeringuri se pot schimba si fara desfacerea chiuloasei (asa cum au vrut sa imi faca la reprezentanta), dar e putin mai complicat (trebuie sa gasiti un mecanic care stie ce face). Costul total (piese reprezentanta + manopera la alt service) ~300 eur. Urmatorul pas era schimbarea segmentilor de pe pistoane ~2000 euro la reprezentanta. Bafta celor care mai au astfel de probleme. Pana la urma de la ce a fost problema cu fumul albastru? De la separatorul de ulei, sau de la simeringurile de la supape ca nu am inteles. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 09:44 PM |