![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Doresc si eu ca toti colegii de aici de pe forum sa imi prezint si eu masina. E30 este masina care mi am sa o am de multi ani, visam la ursuletul meu de 4 ani, doream sa imi cumpar, pot spune ca intr-un timp eram obsedat, visam noapte de noapte si ma gandeam cum sa imi modific masina, cum o sa ma las de fumat ca sa pot strange cat mai multi bani sa i pot face asa cum vreau eu. Anul trecut in vara mi s-a pus pata grav ca vreau si eu ursulet, m-am certat cu ai mei ca nu vroiau sa imi faca un credit din cauza ca la firma unde lucrez eu am in cartea de munca minimul pe economie (multumesc Depozitul de Calculatoare si Virgil Raducanu ca nu ne lasati sa ne aruncam in datorii) si dupa ce am umblat pe la mai multe banci li s-a facut mila alor mei si s-au indurat sa faca un credit pe care urma sa il platesc eu. Am cautat disperat masina (nu aveam mai mult de 100 mil), cu o saptamana inainte sa fac rost de bani erau ceva ursi la vanzare frumosi si ma incadram sa cumpar unul, cand am facut rost de bani neam, in final am gasit unul la Arad printr-un prieten dar singura problema era ca nu era pornit, are motorul facut si nu ii montase nimic la motor, singurele posibilitai de aducere era platforma (16-18 mil) sau tractat. Pana la urma am reusit sa il pacalesc pe fratemiu si varul meu (carora le multumesc) si au spus ca daca eu vreau sa il cumpar ei ma ajuta (in prostia din mintea mea mi se parea ceva usor ) cu calculele mele in 10 ore eram in bucuresti. Neam hotarat sa plecam si am ajuns in Aran undeva la ora 6 dimineata, m-am intalnit cu baiatul, am vazut masina, mi s-a parut cea mai frumoasa din lume desi nu avea nimic pe ea, nici jante, nu bari, nu interior, nimic, nimic si am decis sa o iau. Am plecat din arad la stanga la ora 14.00 si am ajuns in bucuresti urmatoare zi la 6 dimineata, tinand cont ca atrebuit sa mergem si pe autostrada (ursul meu neavand nimic functional ca lumini). Din septembrie a inceput distractia unii dintre DJ au fost Adi Oprisan cam 3 luni si Gabi Turcu cam 2 luni, cu ei m-am distrat cam din octombrie pana acum -- adu masina, e facuta, aduo inapoi ca o face, adu masina, o poti lua ca nu o mai facem--- . In ultima faza m-am decis sa o fac singur . Momentan am povestit o parte din pataniile mele cu masina, pe parcurs voi atasa poze si mai voi povesti din pataniile mele ca sant multeeeeeeeee. O seara buna
Si ceva poze de cand lucram la ea |
|
|
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Da, 1.8is de pe E36 din '93.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
hai sa ne vedem si noi duminica nu de lata, dar imi doresc de multi ani sa ma vad si eu la o intalnire cu voi, week-end-ul ce vine is liber si vin si eu la intalniri. multam frumos nenea 316i pentru ajutorul acordat cu instalatia la motor. si dap este 1.8 is luat dupa e36 si adaptat la e30 . voi reveni cu detalii ca acum imi mai caut piese. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
sa o stapanesti sanatos, e draguta, am vazut-o cu minunatiile alea de jante, cei drept doar pe spate
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Maxim 2 sau 3 posturi voi mai scrie despre masina asta. In ultima vreme s-au petrecut multe cu masina mea. Reusisem in luna februarie sa termin masina din orice punct de vedere, mergea totul, moyorul, electrica, franele, mai era un pic de lucrat la estetic ca nu aveam bari deloc. Cand am vrut sa ITP-ul la masina am dat masina unui prieten sa mearga cu ea la ITP pentru ca aveam un prieten cu statie de itp, am pregatit masina cu tot ce era nevoie astfel incat sa nu ma coste o avere trecerea lui, luminile mergeau, toba nu scotea zgomot pentru ca era originala, toate rotile la fel (a trebui sa imprumut 2), asigurare, cemai era gata sa treaca de teste. Intr-un final a reusit sa il treca pentru ca am avut probleme la seria de motor (era trecut un 0 in plus) . Tot persoana care mia facut ITP mia cerut maisna sa mearga cu ea sa isi cumpere motor pentru masina lui (o aveam la el de o saptamana) si in dimineata in care a plecat cu ea din bucuresti spre Buzau am zis sa il sun sa vad ce face, cand mia raspuns la telefon a zis ca este oprit cu masina dupa Sinesti si masina nu mai vrea sa porneasca (mia venit in cap ca nu mai are benzina) sau lucruri banale pentru o masina, cand am ajuns acolo tot interiorul mirosea a ulei ars, cand am incercat sa dau la automat se auzea bendixul dar nu invartea. Primul gand mia sarit la motor ca ar fii spart, m-am uitat la el, pe langa el, pe toate partile la bloc si dupa care l-am intrebat cum s-a intamplat. Mia zis ca dintr-o data s-a oprit, ca a mai pus el in vasul de expansiune cam 4l de apa si a mai cumparat dupa ce s-a oprit motorul 3 liitrii de ulei ca sa ajunga la nivel. Intr-un final l-am tractat si am ajuns acasa, am incercat sa invart motorul tractand masina dar de fiecare data cand ridica piciorul dupa ambreiaj rotile se blocau. Am desfacut motorul si acolo am vazut minunea. una bucata biela rupta, cuzinetii ajunsesera la culoare bronzului iar arborele cotit avea aceeasi culoare de bronz .
Am decis de comun acord sa cumpar alt motor si sa il platim jumate jumate, ca imi este prieten si eu nu iam dat motor cu 0 km . Iam dat timp de cautare 1 sapt sa gaseasca motor timp in care am cautat si eu., el nu a gasit (sigur nici nu a cautat) dar eu am gasit un 1.8is la pretul de 450euro. am ascultat motorul mia placut dar din pacate nu l-am putut proba din cauza ca masina avea un diferential lung si pana mea. l-am cumparat dupa un E36 la-am adus acasa si a inceput "Marea distractie 2" cu mine in rolul principal. Am cautat baie de ulei cam 2 sapt si tampoane intr-un final am gasit pe la Snagov la un pret acceptabil. Am cumparat baie, suporti si alte accesorii si am pregatit motorul, l-am urcat pe masina cu ajutorul unei macaresi aunui batator de covoare dupa ce inainte mai incercasem 2 zile sa il potrivesc cu tampoanele de E36 si imi dadea cu virgula. L-am montat pe masina am pus toate acarele pe el. a venit un coleg de forum 316i caruia incao data ii multumesc mia facut instalatia electrica si am recurs la urmatoarea etapa, am montat tobele, interiorul ca il scosesem sa aiba motorul loc ca nu am garaj unde sa il tin. Cand am pornit prima oara motorul nu statea neam la relanti pentru ca inca nu ii pusesem joja de ulei si nu faceam compresie bine sau ceva de genul asta, am facut si joja si motorul tot nu mergea in mintile lui, am scos mufa de la regulatorul de relanti si am inceput sa schimb debitmetre, am incercat cu unul de 1.8m40 nimic, cu altul de 1.8is si pana la urma am gasit un debitmetru cu care merge mai rotund dar mia fost dat doar imprumu. Acum cand pornesc motorul trebuie sa astept 3, 4 minute ca sa pot pleca cu el pentru ca daca depasesc 2000 rpm u el se ineaca, nu vrea sa se accelereze deloc, in schimb dupa ce astept sau il opresc si il pornesc din nou merge bine. A fost toata situatia oarecum roz cateva zile cand a intrat pe fir instalatia electrica de la bord, mai exact cea care vine de mufa centrala si pana la intrarupatorul de lumini, a luat foc de 2 sau de 3 ori, din senin cand puneam contactul si dadeam pozitie sau faza scurta becurile se aprindeau la o intensitate mica si incepea sa iasa fum, asa ca m-am hotarat sa cumpar instalatie electrica complecta. Am sunat in stanga, in dreapta pana la urma am gasit la Mouse caruia ii multumesc si lui pentru tona de piese moca si cu lumanare care mi lea dat o data cu instalatia electrica care sant intro stare foarte buna (TZIPLAS). am scos interiorul si m-am mancat unde nu trebuie sa racai pe locul de la picioare din dreapta cand ... ce sa vezi, sub tona de antifon care am dat-o eu acum aproape 2 ani se afla fffffff multa rugina, si am inceput sa scobesc, intr-un final am reusit sa fac o gaura de sus aproape de parbriz pana la prinderea cutiei, am zis ca nu e chiar asa rau si am iesit afara din masina si am dat si roata jos pe fata si surprize surprize si acolo, cu aripa data jos si cu soare care batea de sus am reusit sa vac ca oala mea se mai tina ff putin pe caroserie si era mai mult tinute de strut bat si puntea de jos + ceva tabla pe acolo, de aici --> mortii mamii ei de masina cine mai pune un deget pe ea pana nu gasesc o caroserie TIPLA coupe si sa ma apuc de transplant. Colac peste pupaza motorul a inceput sa sune ca un Diesel din cauza la distributie, nu stiu de ce pentru ca persoana de la care l-am cumparat mia spus ca motorul este ff bun si ca a schimbat patinele de la lant, dar ea face de mie frica sa il mai pornesc. Cu toate astea in spate cu multe tepe luate de cand am masina pentru ca am mers pe incredere m-am hotarat sa ma schimb la 180 de grade, voi pune instalatia veche pe masina ca nu are rost sa ma muncesc la cea noua care arata ireprosabil si ma voi duce la cel de la acre am cumparat motorul si ii voi lasa masina pana cand gaseste o solutie, motiv acasa nu am sa o tin pentru ca deja imi este frica sa mai merg cu ea si nu vreau sa incep sa bag bani in motorul asta, daca era un 2.5 24v se renta , dar asa........ . Sper sa gasesc intelegere la cel de la care am cumparat motorul si sa ma ajute pentru ca nu vreau sa ma cert cu el, nu de alta dar il cunosc de 3 ani si am cumparat multe piese de la el. Cu topicul asta nu stiu cat voi mai continua cu el, cred ca voi mai face inca unul cu celalalt urs cand il cumpar. bufta multa la proiectele care lucrati si voi si sper ca macar voi sa aveti mai mult norc ca mine. voi reveni zilele astea cu poze ca am tot facut cat am muncit la masina. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,004 Joined: 29-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,325 Car: E85 Z4 Roadster Engine: N46 2.0 150cp ![]() |
bafta bah nene sa o termini dracu' odata...sa sti ca n-am citit ce-ai scris mai sus...e mult prea mult pt mine ![]() -------------------- ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
QUOTE bufta multa la proiectele care lucrati si voi si sper ca macar voi sa aveti mai mult norc ca mine. Dupa ce ti-am citit postul parca ma apuca si pe mine teama sa nu patesc la fel. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
la tine macar se misca treaba
la mine interceptor zace din decembire cs u de 1 an si bebelusha ..de 5 ani -------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 47 Joined: 11-December 08 From: Bucuresti Member No.: 2,392 Car: E30 Engine: 2.0i 129 CP ![]() |
Nu te intereseaza 2 E30?....Doar le stii
![]() -------------------- Fluierul piciorului este un dispozitiv de gasire a mobilei pe intuneric !
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Poza cu nenea ala sprijinit de epava e criminala
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
mai scriu si eu ceva pe aici ca multe s-au intamplat si noroc am avut cu carul. in primul rand masina neagra a cedat din cauza rigunii, una din oale este rupta de caroserie si nu mai pot merge cu ea. dupa atat noroc cu caroseria a cedat si distributia la masina, bate mai rau ca un diesel.
am trecut peste tot si am inceput investitii - una bucata E30 din 89 316i cu un motor care trage foarte bine pt un 1.6 (in vederea recarosarii) + piese aferente distributiei pe 1.8is, mai am doar intinzatorul de lant si am incheiat capitolul distributie. 316 a primit pt ca mergea ff bine, ~filtru ulei + ulei modil1, ~filtru aer, ~filtru benzina, ~lichid frana, ~frane spate ( tamburi ca se mergea fier pe fier ), ~radiator mai mare sa incinga mai greu, ~termostat+ alt vascocuplaj, ~un set de jante + flanse de 20mm fata spate, ~faruri inchise la culoare cu angel eyes, ~xenon, ~nari + grile de M3 + pleoape, ~amortizoare spate ~tampoane de motor + cutie (o sa vedeti mai tarziu de ce), ~radio mp3 + usb sony ~alt set de cabluri pt boxe ca instalatia orig era taiata si lipsea Ca totul era frumos si mergea struna intr-o zi s-a gandit un mester mare (mai mare decat Manole) sa intre dupa banda 1 pe banda 2 unde ma aflam eu cu acceleratia la podea pe k ma prindea rosu, fara sa se asigure in oglinda si venind din afara Bucurestiului acolo unde doar el era in comuna cu masina a zis ca face treaba cu mine. automat nu l-am iertat si am intrat in coltul din stanga spate al portbagajului (avea o zdreanta de Opel astra), dar ghiniuonul pe deoparte a fost al lui, pt ca a iesit din masina pe dreapta (nu ise mai deschidea nicio usa pe stanga) dar si eu cu ghinion ca am baut de dimineata fara sa imi dau seama un pahar de vin la un "prieten" (asta ca poate mai intra si prietena) , era prima oara cand urcasem la volan dupa ce bausem. La politie automat au m-am dat mai cotit cu suflatul ca ma durea pieptul si am recunoscut ca eu nu am franat la timp. Concluzie taranul face masina pe asigurarea mea si vina lui, iar eu imi repar masina pe vina lui. Damage-ul meu consta in aripa stramba + capota stramba + cap de lonjeron putin stramb (tra sa il indrept) + suport faruri rupt. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 110 Joined: 11-November 05 Member No.: 96 ![]() |
Cum adica nu "automat l-am iertat"? Where's the catch? Ce sperai sa castigi din treaba asta? |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 110 Joined: 11-November 05 Member No.: 96 ![]() |
Apropo, dupa parerea ta obiectiva, cine poate fi considerat taran dintre urmatorii:
-unul care a gresit, prin schimbarea benzii fara sa se asigure -unul care s-a suit la volan baut, s-a sustras de la verificarea cu etilotestul(asta parca se pedepsea destul de nasol in mod normal) si a intrat cu intentie in vehiculul care nu s-a asigurat |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Dacă ai intrat cu intenţie deşi puteai frāna, foarte urāt gestul.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Dacă ai intrat cu intenţie deşi puteai frāna, foarte urāt gestul. ideea este ca nu am provocat accidentul cu intentie, a fost pur si simplu prea rapida faza, el a intrat pe banda mea crezand ca nu este nimeni ( a facut-o fara sa se asigure), eu am avut o singura vina, bausem fix 100 ml de vin dimineata ca am fost pana la cineva si era singurul lucru cu care ma putea servea in afara apei, si mia fost sincer cam jena sa il refuz. inca nu am finante sa imi permit sa lovesc cu intentie masina cumparata de o luna fara sa fii facut nici RAR-ul cu ea. accidente cu intentie puteam face multe pana acum, dar daca am putut evita, ce rost avea sa le comit, si eu gresesc la fel ca si altii, nu e o taiere de cap a gresi, dar m-a deranjat foarte mult felul in care s-a produs aciidentul, dintr-o cauza banala, eu sant instare sa ma asigur de motociclisti, altii de ce nu invata sa se uite in oglinda?? iar de aici degenereaza discutia, sant o mie si una de motive si de pareri,eu am tras din astea niste concluzii, taranul care nu stie sa conduca sa lase masina acasa iar prostul baut sa mearga cu ratb-ul iar daca si miroase de la bautura sa mearga dreaq pe jos. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Dacă ai spus automat nu l-am iertat si am intrat in coltul din stanga spate al portbagajului, se īnţelege altceva. Asta cu jena de a refuza băutura nu o īnţeleg. Atāta timp cāt te vei urca la volan, e absolut normal să refuzi orice pahar de alcool. This post has been edited by Ciupanezu: Sep 26 2009, 10:26 AM |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
eu il inteleg intr-un fel pe mario
dar....nu mai bea si te sui la volan....chiar nu e ok....atat |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 03:58 PM |