![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
![]() @sebaa: 318is sau 325i merita, iar oferta e foarte diversificata, mai ales daca nu vrei neaparat coupe... |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
![]() @sebaa: 318is sau 325i merita, iar oferta e foarte diversificata, mai ales daca nu vrei neaparat coupe... Nu vreau coupe, iar cabrio este aproape exclus. Vreau in schimb aer conditionat, geamuri electrice fata si inchidere centralizata - preferabil pe cheie - cu buton adica:) Nu vreau sa iau una cheala si sa le pun eu, ca nu am chef sa fac lego cu masina, ca doar n-am luat-o din IKEA. Una e sa imi montez dupa aceea jante, scaune sport si alta e sa modific instalatia electrica a masinii - lucru pe care nu am de gand sa il fac ( maxim angel eyes si un kit xenon). Anyway, daca are cineva o oferta (vreau doar masini inmatriculate RO cu nr negre) si fara diferenta, doar din criteriile pe care le-am mentionat, astept un raspuns aici sau in privat. Va multumesc anticipat. Cat despre farmecul unei masini fara probleme, am avut destule cu ursul cat sa imi ajunga. Prefer ca singura problema a masini sa fie niste zgarieturi cu cheia pe vopsea sau faptul ca e murdara:) |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
![]() Un E38 este mai ieftin decāt un E39 pentru că este o maşină mai puţin căutată. Nu e vorba de farmec ci de faptul că dacă iei o maşină cu probleme, vei băga o gramadă de bani ca să le rezolvi. Sau mergi aşa dar atunci chiar nu mai există farmec. |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Aer conditionat si geamuri fata au majoritatea. Inchiderea e standard, dar nu pe cheie.. defapt nici nu cred ca a fost optiunea asta la E36. Aaa deci nu exista posibilitatea sa descui usile doar din cheie de pe buton? Am descoperit ca e util ![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Asa a fost si E32 mai ieftin decat E34 cand cautam eu. Ce va fi, eu nu prea cred in BMW second-hand fara probleme. Astia mici sunt alergate, astia mari sunt foarte complex tehnologic. Si tin sa cred ca din ofertele din strainitate numai masini cu pret mai scazut au fost adus in Romania. Dezavantaj din start. La achizitia treb sa ai pe langa pretul masinei inca ceva bani la dispozitia pentru reparatii. Pacat ca nu te intelegi cu Pejo-ul. Ar fi fost un alternativ mai putin costisitor ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Iti dai seama ca o sa incerc sa il mai tin un pic, pana imi revin cu banii, dar tot la BMW ma gandesc
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu cred că la 6-7000 poţi cumpăra un E39 īn stare foarte bună. Excepţii probabil că există, īnsă de obicei nu. Dacă arată bine la exterior nu īnseamnă că este o maşină bună. Am văzut E39-uri ok pe la 8000 €, īnsă tot aveau unele probleme. E prima oara cred cand te contrazic, dar trebuie sa o spun: Gresesti. In ultimele 2 luni am vazut EXTREM de multe E39 intr-o stare mai mult decat buna, la preturi EXTREM de mici. Explicatia e urmatoarea: motoare mari, asigurari mari, impozite mari. Cand spun in stare buna ma refer tehnic si estetic. Preturi am vazut la cele inmatriculate de la 5500 la 7500 si la cele neinmatriculate de la 3500 in sus. Acuma, nu stiu cum o fi piata la voi la Bucuresti (stiu ca voi va luati foarte mult dupa prostii online gen autovit) dar in Iasi/Suceava/Oradea/etc preturile sunt mult mai mici. Acuma, eu stiu ca ai un E39, stiu si ca e o masina foarte frumoasa si sper sa nu te superi ca ti-am spus cat au scazut preturile. Asta e, criza, masini vechi, motoare mari. E natural. LE: Si da Arpi am trecut de vreo cateva ori prin Oradea dar n-am stat si nici nu aveam cum sta. Data viitoare cand trec si e mai lejer sun ![]() This post has been edited by xox: Sep 8 2009, 12:57 AM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Īnseamnă că sunt mulţi oameni care vor să scape de ele, oameni care au nevoie de bani.
![]() Şi īn Bucureşti sunt preţuri mici acum, ştiu pe cineva care şi-a luat un E60 530d cu piele, navigaţie Professional, trapă etc. cu 11000 . Ştiu că a mea nu valorează mai nimic, īnsă nu mă deranjează pentru că nu vreau s-o vānd. ![]() Ştiam că aşa se va īntāmpla de cānd am cumpărat-o, este normal, maşinile cu motor mare au cea mai redusă căutare din cauza taxelor şi costurilor mari de īntreţinere. Personal cred că este mai bine să eviţi o maşină gen E39 dacă nu vrei să dai mulţi bani īn īntreţinerea ei. Am mai mulţi amici cu E39, nu sunt maşini deosebit de fiabile, iar costurile de īntreţinere sunt mărişoare dacă ne referim la 525i/d, 530i/d, 535i, 540i, M5. Un E39 520i este probabil destul de uşor de īntreţinut, un 520d probabil mănāncă mai mulţi bani. |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Si eu am ramas cu aceeasi impresie, de asta n-am ales diesel la E46. Dupa 3 E30 apreciez simplitatea unui motor, iar M43 cam asta e. Simplu si usor de lucrat cu el. Si nu e vorba doar de asta, e vorba si de restul masinii. Ca sa schimbi la E39 de exemplu flansa de la cardan costa. Sa-ti schimbi capetele de bara costa. bucsaraia costa. Nu costa cu mult mai mult ca la un logan, de ex, dar manopera costa. Acum oamenii au in cap decat criza. Nu sunt dispusi sa bage bani in masina. Cel putin nu marea majoritate. ma refer la cei cu venit modest, viitoare familie, posibil copii, etc. Asa ca prefera o masina care consuma putin, costa putina, se tine ieftin. Daca se strica o dau pe bani putini, fac un credit mic si iau alta. Asta e viata lor. Prioritatile sunt altele. In alta ordine de idei, imi dau seama ca multi cauta motoare mari la BMW din motivele gresite. Un motor mic, daca stii sa-l apreciezi si sa-l folosesti, iti ofera aceeasi experienta la volan. Experienta BMW. Sincer vorbind, eu am 103 cai. Si nu ma deranjeaza. Consum 10-11 in oras? Asta e. Se uita lumea si-mi spune ca sunt cocalar daca am E46? Cui ii pasa? Eu ma simt bine in masina mea. La fel cum si tu te simti bine in a ta. Doar ca oamenii este needucati. Nu pricepe oamenii astia ce vor de la viata. Unii poate pricepe dar nu pot. Altii pot dar nu pricepe. In concluzie, banii pentru o masina sunt sau nu sunt. Pasiunea e sau nu e. Unora le pasa, altora nu. Si asta e lumea in care traim, pestriţă. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
xox, cred ca n-ai apucat sa te infectezi cu virusul 6-cilindri, plus ca esti o fire mai practica.
Acum merg cu o toyota care are aceeasi putere si aceeasi greutate ca E28: 147cp, ~1350kg. Dar ii lipsesc niste chestii: 2 cilindri si RWD. N-are nici un farmec. Am avut si ursulet cu 4 cilindri, destul de boring in comparatie cu 525-ul, cu toate ca masina pe ansamblu era intr-o stare mult mai buna decat E28-urile pe care le-am avut. Fara optionale si fara 2 cilindri... era un fel de dacie mai zdravana pentru mine. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Contează mult stilul de conducere.
Există oameni care merg foarte calm şi care nu au nevoie de motoare mari. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
In alta ordine de idei, imi da cineva la schimb o pisicuta incepand cu luna viitoare?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 10:46 PM |