![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
So, masina e cumparata de sapt trecuta.
Joi a intrat in service. Voi pune ambreiaj Valeo, pentru ca din ala a avut si inainte. Am avut o problema cu cutia pe care am cumparat-o, se pare ca nu mi-a trimis de care trebuie si a trebuit sa o trimit inapoi si sa imi dea alta. Astazi sper sa soseasca aia noua si buna, a vazut ala de la dezmembrari poze cu cutia mea, si acum stie ce am pe masina. Singura temere a mai ramas sa nu cumva sa ma tepuiasca astia de la service, ca m-au amenintat ca vad eu factura daca mai sta masina mult pe rampa. De joi tot sta pe rampa, ca au scos cutia pe jos si au dat jos cadrul motor, si acum motorul sta sprjinit cu o capra hidraulica din aia..Desi cred ca e harneala proasta. Abia astept sa merg cu ea! |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
A venit cutia la service. Cica e buna..Daca se apuca maine de treaba, eu zic ca in 2-3 ore e pusa pe masina cu tot cu ambreiaj:)
Ramane sa o mai frece putin si sa verifice ca e totul bine:) |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
E gata masina. M-au sunat aia cica au terminat-o, au pornit-o si merge totul bine si ca sa vin maine sa o iau. Am cautat pe net si cica ar intra 2 litri de ulei in cutie si mi-am facut calculele si daca un litru de ulei de cutie costa itnre 50 si 80-90 lei, nu mi-au tras deloc teapa:) Abia astept sa ma urc maine in ea:) |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Am luat masina azi dimineata. Merge totul ok, dar se pare ca trebuie sa schimb timoneria la cutia de viteze, si-au batut joc astia de la service.
Nu stiu ce si de unde sa o comand, dar nu vreau sa merg la Peugeot, orice dar nu asta! Mai trebuie doua becuri - unu de pozitie si unu de stop pe frana. Saptamana viitoare sper sa gasesc elementele necesare pentru timonerie si sa fac schimbul de ulei. Masina are ulei Total Quartz 9000 5w-40 in ea. Sa pun tot din asta? se gaseste cam greu,nu de alta. Am vazut ca fabrica Valvoline un 5w-40, si presupun ca are si mobil ceva de genu. Bag din astea? Pe langa asta, trebuie sa schimb paturica aia de e sub capota si tubulatura de la admisie - adica furtunul ala care trage aer din bara. As mai dori sa reglez frana de mana, si e gigea:)! Cu toate astea, imi place masinuta:) Ne vedem in trafic;)) Daca va saluta unu cu un peugeot albastru si nu vedeti legatura, eu sunt ![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Dintre Valvoline si Mobil, eu as merge pe Mobil, nu ca Valvoline n-ar fii bun!...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
am luat total quartz 9000 5w-40, recomandat de peugeot. filtru bosch si am c omandat bieletele de la timonerie:) am facut primii 100 km cu masina:) imi place la nebunie cum ia curbele:) This post has been edited by sebaa: Aug 23 2009, 02:41 PM |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ai hotarat corect cu masina asta, vad ca iti place mult
![]() La multi kilometri ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Merci:)
Abia astept sa ii schimb uleiul, ca sa pot sa ii dau putina talpa. Momentan schimb cam jos si nu pot observa tot ce stie sa faca. Plus ca nu pot schimba rapid, din cauza timoneriei. Imi pare bine ca am schimbat ambreiajul, e cel mai bine asa. Ce tare e ca am si eu aer in sfarsit. Baga asta un frig in tine de zici ca nu e adevarat.. In seara asta o sa incerc sa trec pe la fostul proprietar sa ii iau gumele de vara, ca acuma o ard cu alea de iarna si scartaie cand iau curbele cu 60 si ceva ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Felicitari si sa te bucuri de ea! La cat mai multi km si sa nu uiti ursuletul!...
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Merci. Ursuletul nu cred ca o sa il uit vreodata, sau cel putin nu in urmatorii ani. Daca nu as fi pierdut 2000 de euro cu XUC, cred ca imi luam altul, mai puternic si mai frumos:) Dar nu a fost sa fie. Acum ma lafai in A/C, geamuri electrice si inchidere centralizata, la bani de urs 2.5 12v in stare asa-si-asa. Pe de o parte e bine, pe de alta parte ( cand vad o strada uda, un rond gol, etc - innebunesc). Dar lasam nebuniile deoparte pana mai strang niste bani. |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Mi-am pus gumele de vara. Am Goodyear Eagle V...ceva 205/60/R15 - mai mari de atat nu intra pe jantele mele. Sunt foarte misto gumele, imi place cum se tine masina pe sosea cu ele.
Imi poate recomanda cineva un service unde pot schimba timoneria la cutie ieftin si rapid, fara bataie de joc? Prefer Dr Taberei/sector 6. Sau sa le pun la Augsburg (locul de unde mi-am cumparat piesele) Apropo, trebuie sa recomand vulcanizarea de la Razoare, aia din fata bisericii. Lucreaza rapid si ieftin baietii. Dat jos jante+ cauciucuri, montat alte gume, echilibrat, facut presiune si pus pe masina - 100 ron. Totul s-a facut in ~35 minute. |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Tocmai am sunat la Augsburg. Piesele nu au plecat din Germania. M-am enervat.
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Mi-am montat timoneria saptamana trecuta, e ok acum.
MI-am facut si consumul, imi ia 10.5 in oras. Mers grabit:) E ok asa masina, dar parca nu ma simt "eu" in ea. Vreau un BMW Nu imi mai iau urs, ca nu gasesc nimic sa imi placa la bani acceptabili, plus ca deja au toate probleme specifice de masina veche. Ma gandeam in schimb la o pisicuta sau fortat la un E39. Stiti pe cineva cu E36 interesat de un schimb cu 406-le meu? Hai ca tot cu 6 in coada e! Caut o masina cu minim 130 CP, cutie manuala, aer conditionat, geamuri el fata, inchidere centralizata si servodirectie, eventual si un ABS si un airbag-2 acolo:). Prefer sa fac schimb/schimb, ca sa nu stau iarasi fara masina pana gasesc alta. ( prefer 318 IS si 325i; 320i mai putin, fara diesel-uri) Inca nu am pus anuntul "de vanzare", pentru ca nu am facut actele cu vechiul proprietar - care imi este prieten si ma gandesc sa le fac direct intre noul proprietar si el - daca acesta imi da acordul, daca nu, fac actele cu el si apoi cu viitorul proprietar. Voi vedea:) This post has been edited by sebaa: Sep 7 2009, 09:40 AM |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Pejo-ul nu iti va oferi nici o placere la condus. ![]() Pai nu o sa ma impiedice mare lucru..cred. Poate doar cand o sa vreau mai multi cai, sau ceva cu tractiune spate, moment cand o sa strang bani si poate o fac schimb pe schimb cu E36/E46 - in fct de ce bani am eu. Dar vreau sa o tin minim 6 luni, poate chiar un an, sa imi revin si eu cu banii:) Eu as zice sa nu te grabesti... Cu e39 fara diferenta nu cred ca ar merge, iar e36 sunt destule varza. Iar cele care sunt ok, nu sunt foarte ieftine. Mai bine mai stai sa aduni monetar. |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Nu-i vorba de placere de condus, ci de faptul ca nu simt ca e a mea, nu simt ca e pentru mine masina asta.
Ma uit dupa ea in parcare, si nu o gasesc de fiecare data din prima, desi stiu unde am parcat-o. Stau si ma gandesc.. ba asta e? Daca era BMW il gineam imediat, chiar si intr-o parcare plina de BMW-uri...nu stiu cum sa explic,dar asta simt. E extrem de ciudat.. |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Dacă iei un E39, caută unul de minim 8000 €, nu te uita la cazane.
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
deci ma feresc de E39, got it.
Estimez ca pot vinde masina asta cu 3500, si la banii astia iau un e36 conform specificatiilor de mai sus,nu? |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Da, in 3500 te incadrezi cu ce ai scris mai sus ![]() @Ciupanezu: s-au dat multe e39 in 6000-7000. Toate erau cazane? De 525d vorbesc in mod special. |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu-i vorba de placere de condus, ci de faptul ca nu simt ca e a mea, nu simt ca e pentru mine masina asta. Ma uit dupa ea in parcare, si nu o gasesc de fiecare data din prima, desi stiu unde am parcat-o. Stau si ma gandesc.. ba asta e? Daca era BMW il gineam imediat, chiar si intr-o parcare plina de BMW-uri...nu stiu cum sa explic,dar asta simt. E extrem de ciudat.. ![]() Asa si eu la inceput cu toyota. Dar incep sa ma obisnuiesc (aka indobitocesc). Nu mai zic de contrastul: Viraj, wow, accelerez! vs. Viraj... saracele planetare, hai usurel, trecem si peste asta. Cred ca si o pisica 2.0 te-ar satisface, are totusi 150cp. Impozit, RCA mici, consum ok etc. Dar nu te-ar satisface ca un urs cu 6 cilindri ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
@Ciupanezu: s-au dat multe e39 in 6000-7000. Toate erau cazane? De 525d vorbesc in mod special. Nu cred că la 6-7000 poţi cumpăra un E39 în stare foarte bună. Excepţii probabil că există, însă de obicei nu. Dacă arată bine la exterior nu înseamnă că este o maşină bună. Am văzut E39-uri ok pe la 8000 €, însă tot aveau unele probleme. This post has been edited by Ciupanezu: Sep 7 2009, 12:49 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 10:38 PM |