![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Caut filtre pentru 2.5 si, cu toate ca si cel mai scump filtru e mai ieftin decat orice filtru pentru diesel, vreau sa stiu daca merita sa platesc pret dublu sau chiar triplu fata de alta marca.
Ce recomandati si ce NU recomandati intre: MANN-FILTER, ALCO, DELPHI, KNECHT? PS, filtrul de ulei DELPHI e 10ron ![]() In afara de cele de mai sus puteti veni cu recomandari sau contraindicatii pentru alte marci, ca sa stim si noi. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 3-April 08 Member No.: 1,559 Car: e46 Engine: m ![]() |
exclusiv mann ![]() si aia de la delphi fac lucruri bune...eu am lucrat la ei la o divizie de cablaje auto...sunt foarte corecti in ceea ce priveste materia prima de obicei folosesc marfa de cea mai buna calitate...si au gama larga de produse...auto.... drept comparatie instalatia electrica de pe e classe...mercedes...este facuta in arad...........si ce multumiti sunt oameni de masina asta....Noua ne place sa dam o groaza de bani pe produse scumpe si atat.....calitate...discutabil si sunt multe cazurile in care dai o groaza de bani pe nishte gunoaie pe care nici macar nu shtim sa le pronuntam numele....doar ca mesteru ''gigi'' din capatul strazi a zis ca sunt ''the best'', o sa ramaneti mirati ca platiti o groaza de bani...pe acelasi filtru doar ca are culoarea diferita si un ambalaj mai incantator....asa ca atentie inca o data...."bmw rules" This post has been edited by elzorabm: Apr 11 2008, 12:18 AM |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 12-June 08 From: Bucuresti Member No.: 1,685 Car: 2003 BMW M3 Hamann Engine: S54 3.2 400CP ![]() |
tinand cont ca fac revizia la 10.000 km (ulei + toate filtrele (benzina, ulei, polen)) am pus numai filtre bosch pe masina si nu am am avut probleme. filtru de aer il curat din 7000 in 7000 de km pt ca este k&n -------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
MANN rules, in tot ce tine de filtre!
![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th September 2025 - 01:02 AM |