![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am ajuns ieri dimineata in Cluj, m-am intalnit cu fostul proprietar, m-am uitat atent la masina, dupa care am mers la reprezentanta BMW pentru verificari. Eu am cerut o verificare completa, inclusiv testare computerizata. Nu am fost foarte incantat de verificarile lor, dar avand in vedere ca timp de cativa ani (pana acum cateva luni de zile) masina facuse reparatiile si verificarile in service-ul lor, am putut afla toate detaliile despre masina. Am un dosar cu tot ce s-a facut la masina in ultimii ani si ce mai trebuie facut in viitorul apropiat.
De la service am plecat eu la volan si din acel moment am condus numai eu masina pana in momentul in care am facut actele. Am cumparat-o cu 7000 Euro, proprietarul nu a vrut sa lase nimic sub suma asta, desi am insistat foarte mult. Avea si un set de jante pe 15 gen fagure, din acelea care imi plac mie cel mai mult, nu a vrut sa mi le dea si pe acelea in 7000 si mai mult nu vroiam sa dau sub nici o forma. Am plecat pe la 14:30 din Cluj, am avut noroc de drum bun pana in Brasov unde am facut o scurta escala la socrul meu (nu mancasem nimic de cand plecasem in seara precedenta, bagasem numai cafele in mine de dimineata si la service). Acolo cand am intrat printre blocuri era zapada en-gros, si am vazut cum se comporta masina si pe zapada batatorita cu anvelope de vara uzate. Abia am reusit sa parchez la bloc, pe un loc deszapezit. Si cand sa plec, masina si toata parcarea erau blocate de un megane al unui vecin care deszapezise acel lor (desi mai erau cateva locuri de parcare disponibile, el vroia locul care devenise al lui cu cateva zile in urma, cand il deszapezise - si el era proaspat proprietar masinii, din ce zicea socrul meu era un samsar). Dupa o scurta cearta intre socrul meu si vecinul lui (de la balcon) concluzia vecinului a fost ca o sa plec maine dimineata. Eu n-am fost de acord, asa ca dupa vreo 10 miscari fata - spate, si cu masina impinsa, am reusit sa o strecor afara din parcare. Evicent, cand a vazut ca pot sa ies, sotia vecinului a zis sa stau ca vine el sa dea masina la o parte (probabil ii era frica sa nu i-o lovesc pe a lui, nu cred ca se rezgandise intre timp). Am reusit sa plec. Drumul a fost foarte bun pana la Bucuresti, din pacate detectorul de radar a piuit tot drumul intre Banesti si Ploiesti si n-am putut sa "eliberez" putin masina. Cand ma apropiam de Bucuresti i-am dat odata in a 3-a pana la 6000, te incanta motorul cum suna ![]() Am ajuns pe la 11 noaptea in Bucuresti. Pe drum la Brasov am avut si 2 erori pe bord, la un semafor cand am apasat de mai multe ori pedala de frana mi s-a aprins un "BRAKE LT CIRCUIT, OWNER'S MANUAL" (probabil nu s-a aprins vreun stop de frana) si mai tarziu la plecare un "LIC PLATE LIGHT" (despre care fusesem avertizat de proprietar - lumina de pe stanga de la numar nu se aprinde uneori, dar isi revine la denivelari). Mi-au disparul ambele erori si luminile functioneaza normal, sper sa gasesc problemele care le-au cauzat. Si mai e un bec in bord care nu se aprinde, cel care lumineaza indicatorul de benzina, dar stiu ce e de facut, ca si la Audi acelasi bec mi s-a ars si l-am inlocuit. Cele 4 ceasuri de bord sunt exact inversate stanga-dreapta intre BMW si Audi, sper sa ma obisnuiesc repede si sa n-am probleme cand trec de la o masina la alta. Iar am scris povesti. Va tin la curent cu evenimentele, va trebui acum sa o inmatriculez, sper sa mearga repede. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am reusit in urma cu o saptamana sa-mi montez si pe fata rotile de vara. Din cauza et-ului un pic mai mare (23, sunt jante originale de E38) si a latimii jantei un pic mai mare fata de jantele stock (8 in loc de 7), rotile atingeau usor de amortizoare.
Am cumparat de pe ebay distantiere de 1cm pentru rotile din fata si prezoane mai lungi cu 1 cm. Nu stiam ce marca sunt distantierele, si am fost surprins placut sa constat ca sunt F&K Automotive (ma asteptam sa fie no-name). Aveam emotii referitoare la stransul rotilor cu noile prezoane si am avut dreptate sa am. Cand am ajuns la 60 km/h am simtit un usor tremurat in volan, dar cand am iesit la drumul national si am accelerat, pe la 80 km/h masina si volanul trageau in toate partile. Am incetinit si am oprit cand am putut, am strans din nou rotile, am plecat, acelasi lucru, si tot asa de 3 ori, dupa care n-a mai fost nevoie sa le strang. Totusi dupa inca 20 km am mai oprit odata, ca sa fiu sigur (intram de pe DN2A pe DN2 si urma o portiune mai rapida de drum). A fost in regula, s-au mai strans putin, dupa care am mers foarte bine pana la Bucuresti, si pe o portiune am mers chiar foarte repede, si masina s-a comportat foarte bine. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am fost la mare in week-end-ul 11-12 iulie, la 2 mai. Pe drum la una dintre opririle bruste ale coloanei pe portiunea dintre Cernavoda si Constanta m-a lovit un Seat Leon din spate si m-a impins cateva zeci de cm. Am coborat rapid si am estimat ca nu sunt pagube, doar praf pe bara. Ce am remarcat abia mai tarziu, cand am ajuns la 2 Mai, e ca mi-a cazut capacelul de la inelul de remorcare si l-am pierdut. Si am remarcat asta in momentul in care am avut nevoie sa remorchez masina sa ies de unde ma blocasem, cu bascula dreapta spate sprijinita bine de tot pe niste dale de piatra si alte parti ale masinii atingand de jos, si roata dreapta spate intr-un mic sant, din cauza lucrarilor de canalizare recent facute pe toate strazile de acolo, a noroiului si a neatentiei mele. Imediat mi-am dat seama ca singura posibilitate de a mai iesi de acolo era remorcat din spate, si asa a fost, cu toata bunavointa oamenilor de a ma ajuta si impinge in diverse feluri (am refuzat si le-am explicat de ce fiecare metoda n-o sa mearga. De exemplu imi propunea unul sa ridice ei partea dreapta spate a masinii si eu folosind motorul sa dau in spate, eu le-am explicat ca roata dreapta spate fiind sus stanga spate nu se va invarti, din cauza direfentialului open). N-am reusit sa gasesc o masina mai mare sa ma tracteze, masina de marfa la care am fost m-a refuzat pe motiv ca nu are carlig (desi sfoara de remorcare se putea lega de sasiul masinii). Un vecin cu Skoda Fabia model mai vechi a avut toata bunavointa sa incerce, dar n-a reusit decat sa patineze pe loc. Am reusit sa gasesc un tractor fara baterie, fara partea de sus care vine peste motor si care a avut nevoie de o galeata de apa in radiator inainte de a fi pornit impins, si care m-a scos foarte usor si tragand foarte incet, asa cum l-am rugat. Si acum cateva zile am facut plinul, dupa ce am ramas cu cea mai putina benzina in rezervor de pana acum - pe computerul de bord la Range nu-mi mai arata nimic. Am reusit sa pun 77.4 litri de benzina, care m-au costat aproape 320 RON (Top Premium 99+ de la Petrom). Si cu ocazia asta am calculat din nou consumul real si cel de pe OBC si sunt aproape identice. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
Salut G!
ce reprezinta consumul de 12.4%? oras? afara? cam la ce ore in oras? -------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Salut G! ce reprezinta consumul de 12.4%? oras? afara? cam la ce ore in oras? E consumul mediu pe cateva zeci de mii de km, facuti in aproape 2 ani de zile. De cateva luni de zile n-am mai introdus alimentarile de benzina ca sa se mai actualizeze. Consumul urban e cam 17, consumul extra-urban e cam 10. Poate fi mai mare oricare dintre ele, daca e mai aglomerat decat de obicei (in Bucuresti), respectiv daca merg foarte repede (pe autostrada in general, pe DN-uri nu prea scot consum mai mare de 10-11, oricum as merge, pentru ca in localitati merg destul de incet). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
pe DN-uri cred ca scoti 8-9. Eu scot 9 daca merg cuminte, legal si in localitati si afara. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
pe DN-uri cred ca scoti 8-9. Eu scot 9 daca merg cuminte, legal si in localitati si afara. Da, asta asa e ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
17% in oras e in mega trafic suspectez nu?oricum eu cu 2,5 M54 ce-i drept scot consum mai mic dar e motor de generatie mai noua
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
17% in oras e in mega trafic suspectez nu?oricum eu cu 2,5 M54 ce-i drept scot consum mai mic dar e motor de generatie mai noua ![]() Da, 17% in trafic bara la bara, cum e in Bucuresti dimineata si seara. Acum pe cateva drumuri scurte de exemplu am 15.4 consumul mediu in Bucuresti (pe cateva zeci de km). Dar nu a fost extrem de aglomerat. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#229
|
||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am lasat masina aseara unde o parcasem cu vreo jumatate de ora inainte, am gasit antigel sub ea si in 2 minute am identificat si problema... L-am comandat la AB, costa 9.5 RON, problema e ca dureaza 4 zile pana ajunge si eu sambata trebuie sa plec cu masina din Bucuresti. O sa caut un surub de fier sa-l pun temporar, sper sa gasesc unul potrivit. Am gasit ceva pe-acasa, dar nu e pasul filetului bun, e prea mare. -------------------- |
|
|
||
![]()
Post
#230
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
CITAT Am reusit sa pun 77.4 litri de benzina pai... eu stiam ca are capacitate 70 L rezervorul..... cum au intrar 77,4??? sau ma insel eu? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Te inseli, are 80 litri
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
O sa caut un surub de fier sa-l pun temporar, sper sa gasesc unul potrivit. Am gasit ceva pe-acasa, dar nu e pasul filetului bun, e prea mare. Nu am gasit ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu am gasit ![]() ![]() Da un telefon la bavaria pe DN si s-ar putea sa ai surpriza sa-l aiba pe stoc. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
daca nu l are bavaria vi si l iei de la mine ca e pe stoc...dar eu il vreau inapoi .nu vreau bani .gasit -------------------- |
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Da un telefon la bavaria pe DN si s-ar putea sa ai surpriza sa-l aiba pe stoc. Am scris mai sus ca l-am comandat, dar dureaza 4 zile pana ajunge. daca nu l are bavaria vi si l iei de la mine ca e pe stoc...dar eu il vreau inapoi .nu vreau bani .gasit Am trecut si l-am luat, l-am montat si am plecat cu masina. Raman dator, si ti-l aduc inapoi imediat cu ajunge cel de la AB si il montez. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
De cateva saptamani auzeam un zgomot la roata dreapta fata cand mergeam incet, ceva ciudat, ca un celofan care se indoaie. Nu am reusit sa identific zgomotul, m-am uitat si pe sub masina sa nu fie ceva prins pe-acolo, dar nimic.
In week-end am fost la parinti, si aseara cand am plecat am auzit zgomotul din nou si i-am zis tatalui meu sa incerce el sa-si dea seama exact de unde vine zgomotul. Mi-a spus ca e de la roata dreapta spate, ca i se pare ca am ceva sub capacul care acopera prezoanele, ca poate mi-a bagat cineva niste pietricele. Am coborat, am luat surubelnita si am scos capacelul... Erau 2 prezoane complet scoase care se plimbau in capacel si de aceea se auzea zgomotul numai la viteza mica. Si unul dintre ele era antifurtul, deci sigur s-au desfacut singure de la mers. Si cand am pus cheia de strans pe toate, am constatat ca dintre cele 3 ramase 1 era slabit si el... N-am mai patit asa ceva pana acum, sa mi se desfaca singure prezoanele la o roata. Si le-am verificat destul de des. Ce pot sa spun, mare noroc am avut ca le-am descoperit la timp. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu totusi cred ca nu au fost stranse de la inceput, eu nu am mai auzit sa se desfaca DACA au fost stranse
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 01:16 PM |