![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Sta mai bine pe viraje de coborat nu prea a coborat(sa zic cam 1 cm pe fata si maxim 0,5 cm pe spate)
@Darren posibil sa ai dreptate nu stiu ce sa zic,masina sta ok pe viraje si e mai confortabila parca fata de suspensia sport a masinii oricum e destul de ciudat -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
offf.alexe imi pare rau pt caseta de directie:( in schimb sper sa te bucuri de masina cu suspensiile astea.chair sunt curios cum se comporta si evident cum arata.
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Cupkitul contine doar arcuri si amortizoare ? Sau a venit si cu alte maruntisuri necesare schimbarii ? |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
arcuri si amortizoare,in rest nu a mai fost nevoie decat de protectiile de praf de la amortizoarele vechi(a fiecare amortizor de la H&R avea piulita lui) in rest nu a fost nici o problema(ma rog mai dificil cu arcurile fata ca erau cam scurte+o bieleta spate rupta)
am mai mers azi si clar masina e mai stabila,parca e si mai subviratoare un pic nu imi dau seama,oricum suspensia fata e mai rigida comparativ cu cea spate This post has been edited by alex230ro: Apr 5 2009, 09:37 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#165
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
asa mai scriu si eu,pana la urma caseta nu are nici pe dracu scartatitul s-a rezolvat cu ulei/vaselina iar troncanitul nu stiu ca a disparut(cred ca era un surub nestrans bine)
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#166
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
in ultimele zile mi-a facut de 2 ori niste faze ciudate cazanul la relanti la stop se aude ca un buf in fata(ca si cum ar cupla compresorul de aer) nu imi dau seama exact de unde vine zgomotul. Altfel la sugestia lui Ionut am vrea sa incercam sa punem pe spate arcurile M tech sa vedem cum arata masina(arcurile spate M tech sunt ceva mai scurte fata de H&R ) -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ceva poze de saptamana trecuta,am fost cu Gimi si Ionut pana la Cheia la un gratar
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
De ceva timp ma tot gandesc sa schimb barile stabilizatoare cu altele
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=617109 in US toata lumea le lauda pe cele din link,problema e ca nu imi dau seama daca merg si pe compact oricum nu e graba mai studiez problema ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
din ciclul niste cazane
![]() http://www.e46subframeclassactionsettlemen...df/bmwn1faq.pdf teoretic problema afecteaza modelele de US sunt curios cum arata un E46 la noi http://forum.e46fanatics.com/showpost.php?...mp;postcount=99 un videoclip mai elocvent sa il mai aud pe ala care imi lauda E46 -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
Problema asta nu este doar la e46, ci si la e36 unde practic se rupe din caroserie. ![]() -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
din ciclul niste cazane ![]() http://www.e46subframeclassactionsettlemen...df/bmwn1faq.pdf teoretic problema afecteaza modelele de US sunt curios cum arata un E46 la noi http://forum.e46fanatics.com/showpost.php?...mp;postcount=99 un videoclip mai elocvent sa il mai aud pe ala care imi lauda E46 Se pare că se īntāmplă şi la E46-urile din Europa. A făcut cineva un topic despre asta pe celălalt forum. |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
mda e de verificat cand mai o urc pe rampa,am facut si schimbul de ulei si filtre,mai trebuie sa verific aerul conditionat scoate un zgomot cam ciudat cand e pornit am inteles ca trebuie ceva ulei pe la compresor pe acolo vad si daca am freon destul,el de bagat baga aer rece saracul
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
bine ca ati vandut ursii ca sa va luati masini noi
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Lasa ca e bune masinile de plastec. Mai conteaza ca mai sare o punte, o aia. In romania e simplu, sudor sa fie si se face repede si cu 500mii. Mai tine un an. ![]() S-a ajuns la situatia in care esti pus in postura sa-ti cumperi o masina cu bug-uri cat mai ieftin de rezolvat. Nu FARA bug-uri. Nici toyota de azi nu mai e ce era din pacate... -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Lasa ca e bune masinile de plastec. Mai conteaza ca mai sare o punte, o aia. In romania e simplu, sudor sa fie si se face repede si cu 500mii. Mai tine un an. ![]() S-a ajuns la situatia in care esti pus in postura sa-ti cumperi o masina cu bug-uri cat mai ieftin de rezolvat. Nu FARA bug-uri. Nici toyota de azi nu mai e ce era din pacate... pai nu , ca e facuta in uk ,de o brigada de pakistanezi.normal ca nu mai e ce era. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
e societate de consum ma ce vreti si voi acum
![]() de cateva zile ma chinui sa izolez polita de la hayon, baraie ca dracu la gropi de cand cu H&R This post has been edited by alex230ro: Jul 17 2009, 07:32 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
e societate de consum ma ce vreti si voi acum ![]() de cateva zile ma chinui sa izolez polita de la hayon, baraie ca dracu la gropi de cand cu H&R sa consumam produse de calitate. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
alex.da-mi cand ai timp un semn.vreau sa vad cum se comporta h&r live daca se poate ![]() |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ok,vb pe messenger.
Am fost de vineri pana ieri la mare ,am mai dezmortit si eu un pic masina,consum cam 10% nu stiu exact Bucuresti-Neptun si retur 50 litri mers cat de cat legal la dus autostrada 140-150 cu un varf de 180 iar pe dn 100-120 la intors cam la fel.Merge bine as mai avea nevoie de 2 gume pe fata si eventual sa verific geometria.Inainte sa plec am reglas si farurile e alta viata acum vad si eu cum trebuie(farul stanga batea mai scurt decat cel dreapta) -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
asa,maine s-ar putea sa bag masina in service la vopsit,caut jante pe 17 daca stie cineva ceva..altfel iau inca 2 gume pe fata si aia e.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 07:55 AM |