![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
a mea are 1030
![]() |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Ciupi, ce-am condus eu sau ce fel de sofer sunt are prea putina importanta.
Exagerata imi pare grija pe care o porti tu co-forumistilor. Iar felul in care dai verdicte bazate pe faptul ca ai condus un M5 e criminal. Oricum, inca odata, baieti va doresc succes in tentativa de a aseleniza la bordul unui bmw! |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Cred că eşti puţin dezorientat sau confuz, permite-mi să te ajut. ![]() Eu nu port de grijă pe internet nimănui, doar īmi expun punctul de vedere. Dau verdicte pe baza experienţei pe care o am la volanul multor maşini puternice şi pe baza unui mic exerciţiu de logică. O maşină foarte puternică dar foarte uşoară nu este uşor de controlat pentru nimeni. O astfel de maşină nu va fi stabilă la viteză mare, nu va fi uşor de condus nici măcar la viteze relativ mici din cauza puterii foarte mari pe o caroserie uşoară. Distribuţia egală a greutăţii nu este chiar atāt de uşor de pus īn practică, plus că ajungi să investeşti o sumă enormă dacă vrei ca maşina să stea cāt de cāt bine pe şosea şi să şi frāneze. Un motor de M5 E39 are 400 cp. Dacă nu ai condus niciodată o maşină de 400 cp, nu ai cum să īnţelegi cāt de brutală este o astfel de maşină. Iar dacă este atāt de brutal pe o caroserie de ~ 1800 kg, oare cum va fi pe o caroserie de 1 tonă? This post has been edited by Ciupanezu: Jul 15 2009, 10:24 PM |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Oricum, inca odata, baieti va doresc succes in tentativa de a aseleniza la bordul unui bmw! Priceless. Ma tavalesc pe jos de ras. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Ce-ti mai place sa arunci cu date tehnice si si intrebari retorice. Masina de formula 1 ai condus? Dar urs cu V12, sau evo de 1000cp?
Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it. Da' neaparat cu tractiune spate ca sa inventezi si un nou sport: drift cu trotineta ca la noi si asa vad ca a devenit sport national pe langa scuipatul de seminte lungime. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ce-ti mai place sa arunci cu date tehnice si si intrebari retorice. Masina de formula 1 ai condus? Dar urs cu V12, sau evo de 1000cp? Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it. Alea se numesc argumente, e trist dacă nu eşti īn stare să răspunzi īn aceeaşi manieră. Nu, n-am condus aşa ceva. Tu ai condus? Mult succes īţi doresc, adevărul este că montarea unui motor de M5 e o adevărată realizare. ![]() Ce contează că nu te poţi folosi de puterea lui, arată totuşi bine cānd deschizi capota. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Ce-ti mai place sa arunci cu date tehnice si si intrebari retorice. Masina de formula 1 ai condus? Dar urs cu V12, sau evo de 1000cp? Mi-as pune motor de m5 si pe trotineta, just for the fun of it. -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Masinile de care aminteam sunt argumente, pentru " a vulgar display of power"
![]() Chiar nu inteleg, de ce te incapatinezi sa demonstrezi ca ar avea vreo importanta parerea ta? Crezi ca dupa ce a citit postul tau s-a dus in garaj, a scos dihania aia de sub capota si a pus un M10 pentru a face masina controlabila? |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
A zis că poza aia a găsit-o īntāmplător, nu a pus el motor de M5 E39 pe 2002. Nu cred că īnţelegi ideea unui forum. Forumul este pentru păreri, discuţii, nu pentru aplauze şi laude. |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Oameni buni, faceti un topic separat cu treaba asta, ca deja i-ati facut varza topicul lui Rotti... Ciupanezule, ai putea face un topic in care sa ne zici ce configuratii de masini avem dreptul sa visam
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Suntem pe internet, de unde atāta rigoare?
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
din bun simt poate
Distribuţia egală a greutăţii nu este chiar atāt de uşor de pus īn practică, plus că ajungi să investeşti o sumă enormă dacă vrei ca maşina să stea cāt de cāt bine pe şosea şi să şi frāneze. pt asta exista frane de M5, seria 8 si altele. intereseaza-te si ai sa ramai surprins de preturi. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu cred că am dat dovadă de nesimţire, am vorbit civilizat. Vorbeşti de piese sh de pe maşini dezmembrate? This post has been edited by Ciupanezu: Jul 16 2009, 10:24 PM |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
etrieri sh, garnituri noi, placute & discuri noi pt m5 e34 aproximativ 500e asta ar fi un exemplu. daca opresc o masina de 340 cai si 1700 kg vor fi ok pt una de 400 cai si 1200 kg zic eu
This post has been edited by Rotti: Jul 16 2009, 10:34 PM |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
etrieri sh, garnituri noi, placute & discuri noi pt m5 e34 aproximativ 500e asta ar fi un exemplu. daca opresc o masina de 340 cai si 1700 kg vor fi ok pt una de 400 cai si 1200 kg zic eu rotti, spor la munca, iar daca o sa ai probleme cu repartizarea greutatii o sa rezolvi cu 2 saci de ciment in portbagaj. cat despre ciupanez doar vorbe bune. mi ma promis mie ca nu mai intru pe forumul asta pentru ca de o bucata de vreme si eu o ard mai mult in off topic decat ceva concret. tu daca ti ai pus in gand sa faci treaba asta..baga mare, nu te impiedica de vre un ciot din asta care are e39 si i se pare blasfemie ca un motor de e39 sa ajunga pe un cazan din 82 83. si caren u tine cont ca a lui masina facuta la presiune precum o sticla de bere din plastic. singura diferenta e ca dupa ce ocnsumi berea sticla se recicleaza, el nici macar la fier vechi nu si paote da masina. poate la vre o fabrica de pahare de unica folosinta. asi vrea sa vad totusi sugestii si propuneri de la userii care chiar mai stiu ceva mecanica si care se mai pricep la ceva, care chiar pun mana si fac cand e nevoie. suntme destui care in iernile cand era frigul mai mare noi eram pe sub masini. iar cei care folosesc patentul sa scoata morcovii din pamant, sau sau surubelnita speciala sa desfaca pc-ul...sa si indrepte privirile catre altceva...gen forumuri de telenovele... spor la munca. eu am icnrederea c o sa iasa foarte bine. o sa fie o masina pentur fun excelenta -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eşti chiar obraznic.
N-ai argumente să mă contrazici dar vorbeşti de maşina mea de parcă ar fi vreun gunoi. Nu poţi să fii respectat dacă nu respecţi la rāndul tău. Aici suntem cumva pe 4tuning, nu putem discuta civilizat despre un subiect? E topic de aplauze, laude şi cumetrii? |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
-------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Mie mi se pare o treaba de toata lauda sa faci din bucati (fie ele si sh, ca doar nu toata lumea are bani de noi) masini de putere care sa faca furori. Masinile stock sunt de regula un compromis intre performante, pret, consum, fiabilitate, etc. In functie de ce scop urmaresti, iti poti face masina ideala. Si nu ar trebui sa obiecteze nimeni nimic.
@Ciupanezu: nu e un gunoi masina ta sub nicio forma ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 12:55 AM |