![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 3-April 06 From: Bucuresti Member No.: 240 Car: E30 325ix coupe '89 Engine: M20B25 170CP ![]() |
Salut.
Imi aduc aminte ca am citit acum citiva ani pe un forum ca se poate pune caseta de e36 pe e30. A facut cineva asa ceva pe-aici? Stie cineva despre o astfel de operatiune facuta cu succes? E nevoie de modificari? Se poate schimba doar caseta sau toata directia? Am meu urs e un ix cu servo. Multumesc. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
daca nu era IX era simplu ....
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Pe ix din ce stiu nu merge. Doar pe urs normal. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 3-April 06 From: Bucuresti Member No.: 240 Car: E30 325ix coupe '89 Engine: M20B25 170CP ![]() |
Pe ix din ce stiu nu merge. Doar pe urs normal. Adica ce vrei sa spui? Ca ursul meu e anormal? ![]() Intre timp, m-am mai uitat pe realoem. Casetele par identice (desenul cred ca-i acelasi), desi au coduri diferite. Dar nu cred c-o sa risc. Nu stiu de ce, sint tentat sa va cred pe voi ![]() @uwe, 316i - multumesc pentru pareri. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu te lua dupa desene, sunt generice. Cauta pe gugle o poza cu o caseta de E36 si o poza cu o caseta de E30 ix si uite-te la diferente.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
ursul tau nu e anormal doar ca au fost facute mult mai putine IXuri decat (normale ![]() la asta se refera ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 3-April 06 From: Bucuresti Member No.: 240 Car: E30 325ix coupe '89 Engine: M20B25 170CP ![]() |
ursul tau nu e anormal doar ca au fost facute mult mai putine IXuri decat (normale ![]() la asta se refera ![]() am inteles, am inteles... less is more ![]() adica faptul ca sint mai rare face piesele mai scumpe ![]() s-au fabricat de zece ori mai putine - 35.000 bucati 325ix fata de 350.000 bucati 325i. http://www.e38.org/BMWProductionData.pdf am gasit o caseta de ix, pare in toate mintile. atirna de ea si o punte, dar nu m-am suparat ![]() weekendul asta incerc transplantul. nu cu mina mea, ca nu-s asa dibaci, din pacate... si nici n-am elevator in apartament ![]() spor si inspiratie tuturor. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Pana la urma a incercat cineva sa puna caseta de e36 pe e30?
Eu vreau sa mi pun servo pe ursul meu, mi-am luat pompa de servo pt m20 dar nu am caseta servo pt e30 insa am o caseta servo stare f buna pt e36. Care ar fi diferentale constructive intre cele 2 casete (prindere, cuplare cu axul volan, cuplare cu bieletele de directie etc)? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Pana la urma a incercat cineva sa puna caseta de e36 pe e30? Eu vreau sa mi pun servo pe ursul meu, mi-am luat pompa de servo pt m20 dar nu am caseta servo pt e30 insa am o caseta servo stare f buna pt e36. Care ar fi diferentale constructive intre cele 2 casete (prindere, cuplare cu axul volan, cuplare cu bieletele de directie etc)? In topicul asta este vorba de un ix; la un urs normal merge adaptata. Prinderea este aceeasi, cuplarea cu axul volan daca ai cuplaj pentru caseta cu servo e OK iar bieletele de directie se potrivesc f. bine cele de la urs. Am auzit ca altii au folosit cu succes si bieletele si capetele de bara de E36. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
In topicul asta este vorba de un ix; la un urs normal merge adaptata. Prinderea este aceeasi, cuplarea cu axul volan daca ai cuplaj pentru caseta cu servo e OK iar bieletele de directie se potrivesc f. bine cele de la urs. Am auzit ca altii au folosit cu succes si bieletele si capetele de bara de E36. +1. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
QUOTE Pana la urma a incercat cineva sa puna caseta de e36 pe e30? Eu am caseta de directie de E36. QUOTE Am auzit ca altii au folosit cu succes si bieletele si capetele de bara de E36. Eu am ca piese de rezerva pentru E30 bielete si capete de bara de E36. ![]() Deci sunt la fel. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Multumesc din nou ca m ati lamurit; intre timp am gasit si un link cu metoda si modificarile necesare pt aceasta modificare.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Eu am montata caseta de E36, este identica la prinderi si la furtune, atata doar ca cel ce mi-a montat-o mi-a zis ca trebuie sa punem bieletele de E36, capetele de bara au ramas cele de pe masina...Se si simte mai bine, e putin mai dura la viteze mici si la viteze mari se simte mai bine directia, si parca are ture mai putine de volan...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Are 3.25 parca, fata de ~4 ture la E30 Eu am pus caseta de E36 pe urs, fara sa modific absolut nimic, bieletele si capetele de bara au ramas cele de pe caseta de E36.. E nevoie de niste distantiere (2 sau 3 saibe de kiulasa, pt ca cea de E36 este mai putin 'groasa') care se pun pe partea superioara a noii casete, intre aceasta si prinderea de tabla Se desfac piulitele nr 8 de aici ( http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-do...int_assembly-3/ ) de la coloana de directie si se dau niste ciocane (de lemn ![]() Cam atat ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th June 2025 - 09:58 PM |