![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Salut,
Am zis sa astept cu topic 'masina mea' ( ca un ununt oficial catre lumea de aici ) pana sa depun toate acte necesare la diverse locuri. Azi am facut pas final, depunere de acte la Udriste. Luni am talon ( daca nu sa intampla ceva neprevaut ![]() De ceva timp m-am tot uitat pe situri, ziare, dupa inca o masina pe langa 2002, care din mia multe motive nelegate de fiabilitate mechania de obicei nu este apt pentru participare la trafic. Initial am gandit la un E12, mai tarziu la un E23, dar daca nu am gasit ceva care m-a incantat, am luat si in calcul un E32. Surprinzator de repede am gasit ceva care m-a placut. Pret era ok, masina este destul de bine echipat, acte in regula, nu este tunat deloc, singur ce e ne-original este casetofonul, dar am primit si cel original de la fostul proprietar. Acuma, pe scurt, ceva detalii despre masina: BMW 730i, cutie automata in 4 trepte cu selector economic, sport, si manual. Fabricat luna 10 1989 ( asa imi zice realoem ) Culoare este gri metalizat, sau dupa BMW, SterlingSilber, cod 244. Interior piele neagra, scaune fata incalzite, climatronic cu 2 zone, trapa electrica, ceas digital cu temperatura externa, cel simplu. In rest toate cele standard pe E32 (cred); ABS, oglinzi incalzite, 4 geamuri electrice, inchidere centralizate inclusiv portbagaj si usita benzina. KM dupa ceas 292.877 in moment asta. Bineinteles masina (asa era si pret) are o lista de probleme. Mai jos am facut o lista de to-do, cam in ordine de buget si prioritate pentru mers in siguranta. - Nu merge relantiu cum trebuie. Merge foarte bogat, sau nu merg toate bujiile. Am deschis un topic pe forum despre asta. - Joc la bara de conexiune intre brat de caseta de directie si semicaseta, unde brat de caseta este legat de bara de conexiune. - Bucse fata, nu stiu care din ele exact. - Nu merge dezaburire luneta. Foarte enervant. Am de verificat instalatia electrica. Cine cineva cumva daca are si dezaburire electrica la parbriz? Nu stiu daca era standard sau nu la E32. - Nu merge aeroterma decat pe max, am gasit pe et ca problema cel mai probabil este legat de modula care comanda motor de aeroterma, numit 'the sword'. O sa rezolv si pe asta. - Reglaje de temperatura de aeroterma pe partea de pasager nu pare se mearga corect. Nu e asa important, ca eu sunt la volan, dar o sa ma uit si la asta. - Incidere la usa sofer pare semi-blocat. Se misca dar nu deschide total. Panou de usa la sofer este partial desprins de usa. - Nu merge plafoniera centrala fata, nu merge iluminare de pe capota, nu merge iluminare de placuta spate de inmatriculare. - Diverse urme de lovituri usoare pe usi, capota, si din pacate la roata spate. De asemena zgriaturi. Are si nas spart. - Si mai sunt chestii care nu au prioritate deloc. Vreau sa spun ca, in ciuda lungima de lista de mai sus, sunt incantat de masina asta. Merge foarte silentios, si confortabil. Ma calmez brusc cand sunt la volan. Nu am facu poze inca, dar va atasez poze de pe net pus de fostul proprietar. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cam cat ar fi sansa sa-mi da cineva 2000 de Euro pe balena?
Masina sta mai tot timpul in parcare si realizez ca nu prea am nevoie de o masina.. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Şanse destul de mari. ![]() Maşina arată foarte bine. Însă o să simţi la iarnă nevoia maşinii. This post has been edited by Ciupanezu: Jun 17 2009, 08:48 PM |
|
|
![]()
Post
#303
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#304
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Cam cat ar fi sansa sa-mi da cineva 2000 de Euro pe balena? Masina sta mai tot timpul in parcare si realizez ca nu prea am nevoie de o masina.. De ce sa o dai? ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#305
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Şi eu zic că e păcat să o vândă. |
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cel mai mult am simtit nevoie de o masina cand acesta era stricata, ca sa alerg dupa piese. Culmea. Da, e misto sa ai, dar mai este o masina acasa, deci avem cu ce se ne miscam. Lucrez atat de aproape de acasa in cat fac 10 min cu bicla, 20 min pe jos, 25 cu metrou, si 40 cu masina. Merg decat cu masina daca ma trezesc din greseala la 6 dimineata. Treb sa ajung ininte de 8 - 8.15 ca sa gasesc un loc de parcare, apoi acasa treb sa ajung intre 18:15 - 19:00 ca sa am o sansa la un loc. Mers cu masina este mai mult o placere decat o necesitate, si placere asta s-a cam dus din cauza aglomeratie.
Marimea nu ma deranjeaza, parchez unde alti nu infig matiz-uri. Motiv nu e nici din cauza crize, asigurare si impozit pe an asta sunt platite. Bani de benzina am. Pur si simplu ma gandesc cat ar fi pierdere, sa nu am masina. O folosesc rar, si cand o folosesc, este pentru ca mi-e mila, nu e bina sa sta in parcare cu saptamani. Ma mai gandesc, mai astept argumente ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#307
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
+1
|
|
|
![]()
Post
#308
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#309
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
+1 la ce spunea Ciupanezu; a ta poate nu o arata, dar tehnic am o vaga impresie ca e beton (cum s-ar spune).
ar fii pacat sa o dai. Daca o dai.....cred ca ar trebui sa stam de vorba inainte ![]() |
|
|
![]()
Post
#311
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Cam cat ar fi sansa sa-mi da cineva 2000 de Euro pe balena? Masina sta mai tot timpul in parcare si realizez ca nu prea am nevoie de o masina.. si masina mea sta in parcare si merg seara sambata si duminica am avut si eu ceva ganduri ca ale tale dar de fiecare data cand m-am suit la volau si am mers cu ea au disparut ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#312
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Eram singur acasa, ma plictisam, asa ca am mers cu septar la un service sa schimb ulei de motor + filtre, ca s-a facut un an.
E prima data cand merg la un service pentru asa ceva, dar am zis ca nu mai schimb ulei acasa, ca nu am unde sa duc uleiul uzat, si m-am gandit ca poate la un service sa colecteaza si sa arunca cum trebuie. Poate nu e asa, dar macar am incercat. Am zis nene de acolo sa-mi schimbe si lichid de frana, si aici a devenit interesant. Dupa ce a cuplat aparat asta sub presiune la borcan de lichid, la servo, a inceput sa desface la fiecare roata surub de aerisie ca sa intre lichidul nou in sistem. Faza ciudata e ca la roata stanga spate nu a iesit nimic. Undeva in sistem de frana spre roata spate pare a fi un blocaj. Nasol. Disc nu e ruginit, deci banuiesc ca franeaza totusi ceva. Probabil am sa desfac legaturi incepand de la roata, spre bloc hidraulic de ABS, in speranta ca e un furtun sau ceva. Daca nu, cica ar fi de la ABS. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#313
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Alarma falsa cu frana, am desfacut niplu, am calcat usor pedala de frana, si a tasnit lichid. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am fost la un prieten la tara, spre alexandria. El fiind mai preocupat cu scurgeri de lichide m-a oferit ajutorul ca se vedem de ce scurge lichid de cutie pe la scut, unde trec tevusele de circuit de racire de lichid de cutie. Am dat jos scut, si am constatat ca de fapt era taiat o teava din cauza ca un mester inspirat a tras de el si i-a schimbat loc si s-a frecat de jug pana a inceput sa curge... statea fix peste o buza mai ascutita. Cand am dat la o parte teava, a inceput sa picura destul de rau. Bine ca nu am ramas in pana undeva..
Am curatat, si am cositorit cu flacara taiatura. Sper sa tine. Poze cu teava si locul unde a frecat: -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#315
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#316
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
mereu se rup suruburile de acolo; eu cand am schimbat traseul s-a intamplat la fel.
|
|
|
![]()
Post
#317
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Din cauza ca sunt supuse la temperaturi extreme in timpul functionarii, in timp parca se sudeaza suruburile alea... si cel putin unul se rupe la desfacere. De obicei ultimul ![]() |
|
|
![]()
Post
#318
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cine are chef sa ma ajuta cu o cosmetizare al septarului? Se pare ca o sa merg cu masina pana in Turcia, si cred ca ar fi bine sa mai repar ceva din lovituri, mai ales pe capota si aripi.
Rezultat nu trebuie sa fie perfect, ma gandeam un chit, o vopsea, un lac (cu spray). Cu indreptat metal de la usi are cineva experienta? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#319
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Bart, mai bine faci caroseria *dupa* ce te intorci din Turcia. La cum conduc baietii aia p-acolo n-ar fi exclus sa mai ai cate ceva suplimentar de reparat la intoarcere!
Oricum, eu iti doresc sa NU fie asa. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#320
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mie ca nu ma lasa sa intru in bulgaria sau turcia cu masina avariata..
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th September 2025 - 03:23 AM |