IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dilema achizitie auto, Sa imi iau Peugeot 406 2.0i sau nu?
sebaa
post Jun 19 2009, 04:00 PM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP



Am posibilitatea sa cumpar un Peugeot 406 din 1998 cu 2.500 euro, poate chiar o idee mai putin. Sunt la cateva sute de euro de banii aia, pana la sfarsitul verii am toti banii. Omul imi este prieten si ma asteapta sa o iau, nu se grabeste. Motor 2.0 132 CP, aer..etc..
Singura problema a masinii este tripoda din cutie.. Ce inseamna asta? Ma gandeam sa cumpar o cutie SH si aia e, dar nu inteleg ce e tripoda asta si unde cacat vine.

Masina merge acum si este perfect functionaal in rest. El nu mai circula cu ea momentan, are masina de la firma. Exteriorul este impecabil, masina a avut si casco- s-ar putea sa aiba in continuare chiar. Interiorul e ingrijit, fara rupturi sau tiganii, iar masina e inmatriculata in RO, toate actele ok. Kilometri pe la 160 mii, fosta masina de firma , el e proprietarul al 2-lea.

Chiar mi-as dori o masina cu aer conditionat, are peste 130 CP, impozitul si asigurarea mi le permit fara probleme, arata chiar bine la exterior- nu era un criteriu dupa care ma agitam prea mult, iar bani pentru masina ii fac relativ repede. Pe langa asta, problema de la cutie nu are cum sa afecteze motorul, caroseriea sau sa ma puna in pericol foarte rau - adica frane am, directie am, doar ca nu voi putea sa scot din viteza-in cel mai rau caz - Corect?

Singurele probleme sunt: am boala ursilor, vreau BMW sau un mercedes in aceeasi perioada, imi place sa ma dau de-a latu si sa ma invart cu masina; e Peugeot; ma tem de faza cu cutia, sa nu pice peste o sapt si sa ma trezesc ca raman cu ea in fatza blocului, sau mai rau..pe la mama dreq.. Am gasit o singura cutie de viteze intr-o ora cat am cautat..si am auzit scorul de 400 euro..la banii astia, mai bine vorbesc cu unu care aduce piese auto din afara sa imi ia si mie una.

Astept pareri pertinente. Dar mai ales.. CE E TRIPODA DIN CUTIE si ce face asta? E chestia aia triunghiulara in care intra planetara sau ce face?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Jun 19 2009, 04:33 PM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



eu zic sa te duci mai intai cu masina la un atelier care repara cutii de viteze ca sa-ti spuna ce sanse ai sa ti-o repare, poate nu e chiar atat de grav
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Jun 19 2009, 08:16 PM
Post #3


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20





QUOTE
Singurele probleme sunt: am boala ursilor...


Pejo-ul nu iti va oferi nici o placere la condus. smile.gif


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 19 2009, 08:40 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



O parere de pieton admirator de masini pe bulevard: 406 e o masina foarte frumoasa, cel mai frumos pejo ever.

Vezi ca a avut MeHigh un 406 2.0i inainte sa ia E34. A renuntat la el din cauza unor probleme, nu mai stiu daca la motor (papa ulei) sau la electrica. Poate intra aici si te lamureste


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jun 19 2009, 10:52 PM
Post #5


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



cam asa e pretul...chiar si la dezmembrari...
fiind masini frantuzesti sunt foarte greu de intretinut. am avut un singur client care a vrut bloc de lumini pentru 406, varianta cu nush ce butoane si reglaje si a costat 10 mil cu discount maxim...
si kiar daca l gasea fara adaos era 8. deci...doar parerea mea.. nu l lua.
si mie mi place ft mult masina aia dar...cand e vorba de intretinere ma sperie:(


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jun 20 2009, 01:38 PM
Post #6


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





decat sa iei acel peugeot la banii astia care sigur este intr-o descompunere continua, mai bine ia un urs de 1.6 . serios.


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post Jun 20 2009, 02:30 PM
Post #7


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP



Acum doi ani masina a primit o revizie de 300 milioane..deci bani s-au bagat in ea.

Credeti-ma ca imi doresc un urs sau o pisica de innebunesc. Pisica imi doresc mai mult pentru ca ma tem de problemele electrice de la urs.

Cum sa va explic..imi doresc urs pentru ca nu am apucat sa ma bucur pana la capat de asta pe care l-am avut, ca sa zic asa.
XUC avea probleme electrice, mai exact o instalatie electrica relativ manglita pe ici pe colo. Singura faza ciudata era urmatoarea: aprindeai farurile, pronea pompa de benzina. In rest..nu fura curent,nu nimic..

Cu masina aia am reusit sa pierd 2.000 euro ( diferenta dintre pretul de achizitie si pretul de vanzare+ costul reparatiilor). Nu doresc inca o experienta de genul. Plus de asta, m-am bucurat de ea in forma completa doar pentru 2 luni si cateva zile, dupa care a stat 3 luni la un garaj ptr reparatii, apoi am stat si m-am chinuit cu ea sa o fac sa mearga cat de cat, si in perioada aia ba mergea ceva, ba se bulea altceva.. Apoi alti bani, alte piese, am facut-o sa functioneze, dupa care a avut ceva problema cu luleaua - cum o calcam la podea, sarea si murea motorul,tot - NICI PANA ACUM nu stiu de ce. In fine..am vandut-o in februarie in speranta ca imi voi lua alta masina in martie..a trebuit sa ii dau tatei niste bani si de atunci strang in continuare.

Daca e sa imi iau urs, vreau ori 1.8 IS, ori 2.0, ori 2.5 si aia e. NU vreau compromisuri gen 1.6 M40, 1.8 de orice natie ar fi, fie el M10 sau M40..Vreau sa fuga serios masina..

Printre alte optiuni ar fi 5-ar E34 - pentru spatiul interior suplimentar si pentru faza ca gasesc mult mai multe dotari la aceeasi bani cu un urs, iar probabilitatea de a gasi un 2.5 24V OK este mult mai mare decat cea de a gasi un 2.5 12V.

Cat despre treaba cu placerea la condus..am nevoie de o masina care sa mearga. Sa fuga asa nitel - sunt rezonabili 132 CP aia..macar are peste 110-120.. Adica stiu ca pot sa ma grabesc un pic cu ea, nu e de curse ,dar macar pot accelera cat de cat:) Nu vreau sa dau de nici un service in afara de treaba cu cutia - pe care vreau sa o intampin o singura data si atat!

Nu imi spuneti de consum la urs 2.5, pentru ca am mai avut urs, inteleg cum e treaba si credeti-ma ca eu puneam benzina cu zambetul pe buze. Imi permit sa dau cateva mil pe luna pe benzina, si oricum nu ma duc cu ea la munca zi de zi. Imi tebuie masina sa mearga in weekend si seara/noaptea. CU fostul urs..nu cred ca as fi plecat din oras fara o trusa de scule dotata binisor, urmatoarea masina trebuie sa fie suficient de fiabila sa pot face 500 de km in 4-5 ore fara oprire si fara sa faca nazuri.

Cunoasteti pe cineva care aduce piese auto direct din germania ? La modul de la un schrott ceva? Daca tot iau cutie, macar sa nu iau de aici. Trebuie sa fie unul de dezmbembrat pe undeva, ce naiba..

Inca astept un raspuns cu privire la CE ESTE TRIPODA aia.

Multumesc pentru raspunsuri:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Jun 20 2009, 03:43 PM
Post #8


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Tripoda nu e in cutia de viteze, e o piesa care duce la planetara. Mai mult nu stiu, decat ca am auzit ceva probleme la o astra cu ea. Asta e cand cumperi masina cu tractiune fata tongue.gif

Mai departe, nu-ti recomand 406. Ori alt Peujos. E o masina buna, dar cand se strica ceva din trenul de rulare de exemplu, ai de munca de-ti trece. Ori dai bani garla in service-uri care lucreaza cum lucreaza. In momentul de fata, avand in vedere faptul ca-i criza, poti lua un urs foarte bun de 2500 euro. Pisica nu cred pentru ca la alea care-s bune, omul tine la pret.

Cat despre instalatii electrice de urs, nu fa greseala mecanicului roman: ma feresc de marca X ca am avut una si am avut o experienta neplacuta. Eu am avut 3 ursi, n-am avut nici o problema la electrica la ei. Si toti 3 inca mai merg pe strazi, chit ca au trecut prin una ori alta. Daca tii neaparat, poti cumpara electrica de la cap la coada si sa mearga perfect. Tot ce ai nevoie e sa te ajute cineva care se pricepe. Si cel mai important e sa fie buna tabla pe masina, restul il schimbi.

Poti lua in final si o pisica daca e, chiar una cu motor mare s-ar putea sa nu te coste prea mult dar sa aibe lispuri estetice. Cum spuneam si mai sus, tabla te intereseaza. Ori chiar un E34, sunt destule in mintile lor.

De ce spun asta? Si eu am luat de curand un E46, cu MULTE probleme. Dar stiu care sunt si incet incet il aduc pe calea cea buna. Si nu e asa un chin. Nu consuma o galeata la suta de km, are 105 cai dar nu simt nevoia de mai mult, in trafic ori cand am nevoie nu e puturos deloc. Simt ca-i mai pleaca fundul in toate partile dar deja m-am obisnuit sa-l controlez, sa-i cunosc limitele. Pe masura ce voi schimba piese in el am sa-i invat noile limite si aia e.

In concluzie, n-ai nevoie de nu stiu cati cai, ai nevoie doar ca sa stii ca-s acolo si sa-ti cunosti masina. Din ce spui, cu ursul ai avut o experienta neplacuta. But trust me, cu Peugeot-ul, daca nu bagi si mai multi bani in el, ai sa ai o exp si mai neplacuta.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post Jun 20 2009, 04:10 PM
Post #9


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP



@XOX .. tocmai asta e chestia, nu vreau sa iau o masina si sa ma apuc sa o desfac sa repar 100 de chestii la ea. NU mai vreau sa am bmw in service decat pentru schimb consumabile:)
NU evit marca si modelul pentru problemele electrice.. Mi-e frica de masini omorate la cercuri si liniute, folosite cateva luni - un an, fara un schimb ulei fara ceva, doar limitare tzaraneste si apoi vanduta pe bani multisori, cat sa se scoata parleala si sa plateasca altu reparatia.

Merci ca mi-ai explicat ce e tripoda, cred ca stiu cum arata acum:)

Lipsurile estetice nu ma afecteaza asa de mult. Sa nu fie tiganita si in 14 culori, iar interiorul sa indeplineasca aceeasi conditie. Nu ma deranjeaza zgarieturi si vopsea matuita. Conteaza cum merge masina si cum te simti in ea.

Maine sper sa merg sa vad masina, sa ma lamuresc care e treaba cu ea..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jun 20 2009, 04:36 PM
Post #10


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP





QUOTE (sebaa @ Jun 20 2009, 05:10 PM) *
@XOX .. tocmai asta e chestia, nu vreau sa iau o masina si sa ma apuc sa o desfac sa repar 100 de chestii la ea. NU mai vreau sa am bmw in service decat pentru schimb consumabile:)
NU evit marca si modelul pentru problemele electrice.. Mi-e frica de masini omorate la cercuri si liniute, folosite cateva luni - un an, fara un schimb ulei fara ceva, doar limitare tzaraneste si apoi vanduta pe bani multisori, cat sa se scoata parleala si sa plateasca altu reparatia.

Merci ca mi-ai explicat ce e tripoda, cred ca stiu cum arata acum:)

Lipsurile estetice nu ma afecteaza asa de mult. Sa nu fie tiganita si in 14 culori, iar interiorul sa indeplineasca aceeasi conditie. Nu ma deranjeaza zgarieturi si vopsea matuita. Conteaza cum merge masina si cum te simti in ea.

Maine sper sa merg sa vad masina, sa ma lamuresc care e treaba cu ea..

te cred ca pui benzina cu zambetul pe buze...asa fac si eu....dar la 25 in oras ai consum de minim 16, eu n am mai iesit de ceva timp cu a mea...
iar daca tot ai banutii astia du te si ia ti singurel din germania un opel astra 93 94 cu motoir 14 maxim ca sa fie ieftin de inmatriculat si ai rezolvat situatia...
la opel gasesti piese peste tot si cu preturi foarte mici in comparatie cu restul masinilor.
iar daca aveai probleme la instalatia electrica...vorba lui xox..luai o instalatie completa si se remedia situatia


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 20 2009, 06:50 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (sebaa @ Jun 20 2009, 03:30 PM) *
Acum doi ani masina a primit o revizie de 300 milioane..deci bani s-au bagat in ea.


300 de milioane? blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jun 20 2009, 07:11 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



QUOTE (Ciupanezu @ Jun 20 2009, 07:50 PM) *
300 de milioane? blink.gif

A fost masina de firma cu revizie efectuata in service probabil, iar piesele de Peugeot sunt scumpe, asa ca de ce nu ar fi posibila o factura de 300 milioane lei? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 20 2009, 07:12 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Mi se pare enorm pentru o maşină neaccidentată.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post Jun 20 2009, 07:53 PM
Post #14


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP





Exact, masina de firma cu revizie completa inainte sa fie vanduta tipului asta. Evident, el lucreaza la firma aceea, si am impresia ca tot el o conducea inainte:)

NU am timp si rabdare si nervi sa ma complic cu masini din Germania. Cu atat mai mult Opel Astra 1.4 ! sub 1.8 sa nu aud motor, minim 120-130 CP!

AM preferat sa evit schimbarea instalatiei electrice la urs, deoarece era destul de complicat, insemna sa o desfaca "mesterii" pe undeva si ma trezeam cu piese lipsa/nevoie si troncaneli.....in fine..destul cu masina aia

Cat despre BMW, mie imi este frica sa nu cumva sa cumpar vreo masina care sa pice peste 2-3 sapt sau o luna 2. Minim 3 luni nu vreau sa ii fac absolut nimic. Nu am boala cu cercuri si liniute, desi imi place sa alerg si sa ma dau cu ea de c**, dar de la o invarteala mica la forja de dimineata pana seara e cale lunga:). Ideea e ca pot sa ma port frumos cu masina, si sper sa primesc acelasi tratament din partea ei.

Recunosc, prefer sa iau peugeot-ul si sa merg cu ea cateva luni si sa ii fac un schimb de ulei+filtre si bujii si aia e(cand este cazul, evident), decat sa iau un urs si sa bag bani in nestire in el - ba un debitmetru, ba aia,ba aia si tot asa.. Pentru simplul fapt ca vreau sa strang bani in continuare in perioada asta, sa pot sa dau de CAT A si sa iau la anu un motor, tot pe la vreo 2k asa.

Uneori trebuie sa gandesc si cu buzunaru, nu doar cu inima.. Oricum, consider ca e inca bine masina asta. E totusi desenata de pininfarina, arata bine - zic eu, exteriorul e ireprosabil si interiorul la fel. Decat sa imi iau TICO sau o dacie sau cine stie ce masina mica si ieftina si sa merg la consum, mai bine imi iau si eu o masina cu ce imi trebuie pe ea si vad eu dupa aia.

Cine stie, poate la anu iau un bmw,nu?

Inca o intrebare: atata timp cat imi cumpar masina asta de la un prieten, care mi-o lasa la bani putini -zic eu, cat timp este de "bun simt" sa o tin? 6 luni ? 10 luni? Daca are cineva un exemplu concret, astept cu mare drag

Multumesc pentru raspunsurile de pana acum. Mi-am facut o oarecare idee, o sa vad si cateva BMW-uri inainte - nici nu se punea problema sa nu..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jun 20 2009, 11:37 PM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



E foarte bine cand cunosti personal proprietarul si istoria masinii. Sansa de a avea surprize neplacute e mult mai mica. Daca o cumperi si esti multumit de masina, ce te impiedica sa o tii mult si bine? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post Jun 21 2009, 12:34 AM
Post #16


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP



Pai nu o sa ma impiedice mare lucru..cred. Poate doar cand o sa vreau mai multi cai, sau ceva cu tractiune spate, moment cand o sa strang bani si poate o fac schimb pe schimb cu E36/E46 - in fct de ce bani am eu. Dar vreau sa o tin minim 6 luni, poate chiar un an, sa imi revin si eu cu banii:)

Am vb in seara asta cu el, a schimbat tot ce tinea de garnituri sub capota - in afara de aia de chiulasa, ca nu era necesar, precum si toata bucsaraia de pe desubt si alte dracii. Despre dotari nu am intrebat, dar voi vedea cand vad masina. Oricum nu sunt pretentios la capitolul asta, mai ales la banii astia.

Eu ma bucur ca are servo si aer:)) Ce e peste e perf.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Jun 21 2009, 01:21 PM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Ideea e sa fii cat se poate de obiectiv cand "inspectezi" masina, adica sa nu te ia valul gandindu-te doar la masina asta smile.gif Cel mai bine e sa mergi cu inca cineva sa o vezi. Doua perechi de ochi sunt mai bune decat una tongue.gif In rest, orice ai alege, multi km fara incidente sa ai wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post Jun 23 2009, 11:32 AM
Post #18


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP





am fost azi sa o vad. dupa 3 luni de stat pe bara a pornit din prima fara nazuri, la fel si aerul conditionat. are geamuri el, scaune incalzite..etc
la plecarea de pe loc nu troncanea cutia, totul merge frumos si lin, motorul abia daca se aude la relanti..zici ca e electric -dar nu e bazaitoare! cand o turezi se aude chiar frumos
are mici defecte estetice - respectiv e un pic crapata bara din spate la un coltz(langa stop) , iar bara fata este atinsa langa far - lovita de unu in parcare, dar tot asa - e doar harjaita putin - nu imi pasa!
si a zis ca poate sa orepare si sa mi-o dea al 2500 sau sa o dea asa la 2000. cred ca as alege varianta 2 la faza asta. aa si primesc si un set de cauciucuri de vara:) ca are de iarna acum:)

so far, so good. sa vad care-i situatia cu tata acasa, ca eu am bani dar mi-e sa nu imi faca figuri acasa dupa ce o cumpar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jun 23 2009, 10:23 PM
Post #19


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



mai bine o iei la 2000...dale incolo de crapaturi.... succes cu taica tu


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 23 2009, 11:07 PM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



la 2000 zic si eu sa o iei.

E pomana masina, asa ca fii atent la ce iei.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th June 2025 - 06:20 PM