![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
...asta e masina care imi va face inima sa mearga cu 140bpm.
Cand am luat-o am crezut ca am luat-o la pretul corect, dupa ce i-am dat jos interiorul am ajuns la concluzia ca m-am cam intepat. Am fost dezamagit o perioada, am crezut ca asta nu va mai fi niciodata masina, dar de acum a inceput sa prinda forma . Poate in vreo 2 saptamani o sa pun poze cu ea vopsita ![]() Motorul este pentru moment un 1.6 M40 . Imi doresc un 1.8is M42 pentru ca mi se pare cel mai bun motor pentru ce am eu nevoie . Sper sa il schimb dupa ce termin cu tablaraia . Masina o voi folosi exclusiv pentru "racing". ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Mda. O sa pun si poze...
Ideea e ca dupa ce am scos arcul pe stanga am rupt "ramasita de oala" cu mana iar pe dreapta nu am reusit sa scot arcul pentru ca fostul proprietar a prins arcul de caroserie cu un surub si un L . A trebuit sa iau flexul, sa tai surubul, apoi am scos arcul. Cat despre rezervor, el era prins cu o sarma. Si asta pentru ca oala pe dreapta era ruginita si nu mai exista suportul pentru rezervorul de supra-plin. QUOTE rezervorul ala lasa-l acolo mai bine Am rupt toate furtunasele care duceau acolo. Eu m-am gandit ca e posibil sa aiba rol in momentul in care alimentezi : aerul care iese din rezervor in momentul in care bagi benzina trebuie sa iasa pe undeva, si anume pe unul din furtunasele acelea. Deci daca astup furtunasele e posibil sa am probleme la alimentare. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 02:05 AM |