![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
...asta e masina care imi va face inima sa mearga cu 140bpm.
Cand am luat-o am crezut ca am luat-o la pretul corect, dupa ce i-am dat jos interiorul am ajuns la concluzia ca m-am cam intepat. Am fost dezamagit o perioada, am crezut ca asta nu va mai fi niciodata masina, dar de acum a inceput sa prinda forma . Poate in vreo 2 saptamani o sa pun poze cu ea vopsita ![]() Motorul este pentru moment un 1.6 M40 . Imi doresc un 1.8is M42 pentru ca mi se pare cel mai bun motor pentru ce am eu nevoie . Sper sa il schimb dupa ce termin cu tablaraia . Masina o voi folosi exclusiv pentru "racing". ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Problema :
La ce ajuta rezervorul de supra-plin ? Eu vreau sa il elimin. La el ajung 3 furtune, unul mai gros si 2 subtiri. Ele intra in caroserie si de acolo nu stiu unde duc (evident ca duc la rezervor, dar nu stiu pe unde; nu vreau sa dau jos rezervorul, mi se pare o operatiune complicata si fara rost) Ma poate ajuta cineva despre utilitatea acelui rezervor ? In alta ordine de idei, am ceva vesti proaste : oalele de la arc nu erau ruginite, ci nu mai existau. Oala amortizorului pe dreapta arata ca naiba, nu avea pic de rezistenta. Cu fata am terminat, au mai ramas de facut spatele, pe urma de dat cu grund/antifon dedesuptul, pregatitul pentru vopsit, vopsitul, echipatul... -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
Problema : La ce ajuta rezervorul de supra-plin ? Eu vreau sa il elimin. La el ajung 3 furtune, unul mai gros si 2 subtiri. Ele intra in caroserie si de acolo nu stiu unde duc (evident ca duc la rezervor, dar nu stiu pe unde; nu vreau sa dau jos rezervorul, mi se pare o operatiune complicata si fara rost) Ma poate ajuta cineva despre utilitatea acelui rezervor ? In alta ordine de idei, am ceva vesti proaste : oalele de la arc nu erau ruginite, ci nu mai existau. Oala amortizorului pe dreapta arata ca naiba, nu avea pic de rezistenta. Cu fata am terminat, au mai ramas de facut spatele, pe urma de dat cu grund/antifon dedesuptul, pregatitul pentru vopsit, vopsitul, echipatul... interceptor mai zi ceva de asta ![]() nasol... rezervorul ala lasa-l acolo mai bine |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th August 2025 - 01:14 AM |