![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 118 Joined: 4-January 09 From: Bucuresti Member No.: 2,432 Car: E30 '86 Engine: M20B20 motronic 130CP ![]() |
Masina: E30 '86 M20b20. De cand am cumparat-o a avut probleme la vitezometru si turometru. Ba merg, ba nu merg, ba merge doar vitezometru si nu si turometru ba invers.. consumul sta nonstop pe maxim dupa ce o pornesc. Care ar fi problemele? nu ma intereseaza asa mult ce viteza am si etc ci doar sunt niste detalii care as prefera sa functioneze corespunzator. Sigurantele? Fire ceva?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 29-May 09 Member No.: 2,769 Car: e30 Engine: 1.8 ![]() |
Masina: E30 '86 M20b20. De cand am cumparat-o a avut probleme la vitezometru si turometru. Ba merg, ba nu merg, ba merge doar vitezometru si nu si turometru ba invers.. consumul sta nonstop pe maxim dupa ce o pornesc. Care ar fi problemele? nu ma intereseaza asa mult ce viteza am si etc ci doar sunt niste detalii care as prefera sa functioneze corespunzator. Sigurantele? Fire ceva? si mie-mi face cam la fel , ne-ar prinde bine niste instructiuni.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 118 Joined: 4-January 09 From: Bucuresti Member No.: 2,432 Car: E30 '86 Engine: M20B20 motronic 130CP ![]() |
GATA s-a rezolvat. Eu aveam inainte 1.8 pe masina si mi-am pus 2.0. Mi-am luat alte ceasuri pentru 6 cilindri etc si totu merge calumea, am legat si consumul instant acolo si totu e perfect. Schiba ceasurile. Parerea mea. Sal
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 02:35 PM |