![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 28-May 09 Member No.: 2,766 Car: URMEAZA Engine: MIN infringe long150cp ![]() |
SALUTARE sunt cam nou in domeniu dar am o mare problema:sunt inebunit deBMW vreau sa-mi iau unul dar nu stiu c sa aleg intre e34 sie39.m-am dat cu un e34 525tds si afost super iar cu un e39 am mers500km si am coborat din el fresh.nu intorc banii cu lopata si d aia intreb cunoscatorii intretinere costuri recomandari
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Eu īnţeleg faptul că ai un E38 diesel, deci e vorba de aceeaşi tehnologie şi aceleaşi motoare, īnsă nu mă poţi convinge că sunt foarte fiabile pentru că nu sunt. Bine Ciupanezule, nu mai incerc sa te conving. Ramane fiecare din noi cu parererile proprii. ![]() ce trebuie verificat mai atent in cazul cumpararii unui e39 (525d sa zicem) de prin 98-2000? Oricum, vad totusi ca discutia se indreapta spre un 525d! ![]() @TOTTY: ghidul ala al Ciupanezului este foarte reusit, citeste-l cu atentie! -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 09:01 AM |