![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 28-May 09 Member No.: 2,766 Car: URMEAZA Engine: MIN infringe long150cp ![]() |
SALUTARE sunt cam nou in domeniu dar am o mare problema:sunt inebunit deBMW vreau sa-mi iau unul dar nu stiu c sa aleg intre e34 sie39.m-am dat cu un e34 525tds si afost super iar cu un e39 am mers500km si am coborat din el fresh.nu intorc banii cu lopata si d aia intreb cunoscatorii intretinere costuri recomandari
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Un diesel nu este o opţiune mai bună decāt dacă parcurgi foarte mulţi km anual.
Diesel-urile sunt mai sensibile, mai puţin fiabile, mai costisitor de īntreţinut şi reparat. Cel mai bine este să cumperi un E39 dacă-ţi permiţi unul īn stare foarte bună. Decāt un E39 cazan, mai bine un E34 din ultimii ani de fabricaţie şi īntr-o stare de excepţie. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 28-May 09 Member No.: 2,766 Car: URMEAZA Engine: MIN infringe long150cp ![]() |
bani pt achizitia unui e39 bunicel ar fi dar costurile intretinerii???asa e pun accent pe confort nu sunt racer dar nici melc si fac si ceva km zilnic.din start as pleca pt un e39 520 dar am inteles k-s ceva probleme cu nikasilu sau cum se chiama aliaju ala.am intrebat detinatori si mi-au spus k-s povesti!!!cat despre diesel tot respectul dar as prefera sa nu.poate gresesc si tocmai d aia am mare nevoie d ajutor
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
bani pt achizitia unui e39 bunicel ar fi dar costurile intretinerii???asa e pun accent pe confort nu sunt racer dar nici melc si fac si ceva km zilnic.din start as pleca pt un e39 520 dar am inteles k-s ceva probleme cu nikasilu sau cum se chiama aliaju ala.am intrebat detinatori si mi-au spus k-s povesti!!!cat despre diesel tot respectul dar as prefera sa nu.poate gresesc si tocmai d aia am mare nevoie d ajutor Problema Nikasil apare la E39-urile echipate cu motor M52, adică 520i, 523i şi 528i, toate prefacelift. 520d nu are astfel de probleme, este īnsă o alegere mai proastă decāt un 525d. 525d-ul consumă asemănător dar este mai puternic şi mai silenţios. O revizie costă sub 10 milioane dacă o faci la un service oarecare. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 06:49 PM |