IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> MARE DILEMA
TOTTY
post May 28 2009, 04:21 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28-May 09
Member No.: 2,766
Car: URMEAZA
Engine: MIN infringe long150cp



SALUTARE sunt cam nou in domeniu dar am o mare problema:sunt inebunit deBMW vreau sa-mi iau unul dar nu stiu c sa aleg intre e34 sie39.m-am dat cu un e34 525tds si afost super iar cu un e39 am mers500km si am coborat din el fresh.nu intorc banii cu lopata si d aia intreb cunoscatorii intretinere costuri recomandari
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Ciupanezu
post May 28 2009, 07:18 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



@Shark: Diesel-urile sunt mai puţin fiabile tocmai din cauza motorinei proaste şi din cauză că sunt mai sensibile decāt benzinarele.

Nu mă refer la maşini īn garanţie la urma urmei, acelea sunt foarte fiabile indiferent dacă sunt pe benzină sau pe motorină, problema este că vorbim de maşini de sute de mii de km.

Un E39 525d/530d cu peste 200 000 km la bord necesită destul de mulţi bani investiţi īn mecanică, poate pica orice oricānd.

Eu īnţeleg faptul că ai un E38 diesel, deci e vorba de aceeaşi tehnologie şi aceleaşi motoare, īnsă nu mă poţi convinge că sunt foarte fiabile pentru că nu sunt.

Sunt fiabile atunci cānd ai maşină de servici, cānd parcurgi puţini km cu ele şi ai ceva noroc dar cānd mergi zilnic şi parcurgi mulţi km, problemele apar destul de des.

Trebuie să te contrazic şi īn privinţă cutiilor steptronic.

O cutie automată nu are costuri mari de īntreţinere īn comparaţie cu o cutie manuală.
Dacă steptronicul pică, cu 1000-1500 € l-ai reparat, nu vei mai avea probleme multă vreme.
Un schimb de ulei la steptronic costă 800 Ron, este bine să schimbi uleiul pentru a nu avea probleme pe viitor.

Pe de altă parte, la o cutie manuală poţi schimba kit-ul de ambreiaj, volanta (care nu poate pica la cutiile automate pentru că este o bucată de tablă).
Cu alte cuvinte, schimbarea kit-ului de ambreiaj şi a volantei te costă cāt reparaţia unei cutii steptronic.
Este foarte posibil să schimbi mai multe kit-uri de ambreiaj īn 200 000 km, dar să strici cutii steptronic e mai greu.

Este o chestie de gust, dacă mergi mai ales īn oraş chiar merită o cutie automată.

This post has been edited by Ciupanezu: May 28 2009, 07:20 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 10th August 2025 - 09:10 AM