![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 19-February 09 Member No.: 2,544 Car: 316 Engine: 73 kw ![]() |
salut am si eu o intrebare pentru cine cunoste: am un bmw 524 diesel din 91 si cand il pornesc se aude un scartait de curea asta pe la turatie de 1500-2000 pe loc ,in mers nu se aude si ma gandesc ca e cureaua de distributie dar am inteles ca e pe lant! imi poate spune cineva ce fel de distrinbutie are<pe curea sau pe lant?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
524td e pe curea
525tds e pe lant 524tds nu exista decat custom (daca ti-ai pus intercooler si-ti place sa-i spui tds) Nu cred ca apuca sa scartaie prea mult o curea de distributie... mai degraba crapa instant. Verifica cureaua de servo sau de alternator, poate ca nu sunt intinse bine si patineaza. Si schimba cureaua de distributie, ca sa stai linistit. Sunt foarte sanatoase astea de TD, dar e bine sa scapi de o grija. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 12:15 AM |