coloratu2001
May 17 2009, 10:31 AM
salut am si eu o intrebare pentru cine cunoste: am un bmw 524 diesel din 91 si cand il pornesc se aude un scartait de curea asta pe la turatie de 1500-2000 pe loc ,in mers nu se aude si ma gandesc ca e cureaua de distributie dar am inteles ca e pe lant! imi poate spune cineva ce fel de distrinbutie are<pe curea sau pe lant?
tomado e28 owner
May 17 2009, 11:17 AM
E pe curea distributia, atat la motoarele 246TA (524td e28) cat si la 246TB (524td e34). Motorul pe care il am acum pe masina e de pe un 524td '91 si e pe curea. Desfaci cele 3 suruburi cu cheia de 10 de la capacul din fata motorului, departezi capacul cat iti permite si vezi cureaua
TiL
May 17 2009, 02:23 PM
524td e pe curea
525tds e pe lant
524tds nu exista decat custom (daca ti-ai pus intercooler si-ti place sa-i spui tds)
Nu cred ca apuca sa scartaie prea mult o curea de distributie... mai degraba crapa instant.
Verifica cureaua de servo sau de alternator, poate ca nu sunt intinse bine si patineaza.
Si schimba cureaua de distributie, ca sa stai linistit. Sunt foarte sanatoase astea de TD, dar e bine sa scapi de o grija.
capitanu
May 25 2009, 11:50 AM
Exista un zgomot specific de curea de distributie ce se manifesta in plaja de turatii 1500-1800 si este cauzat ori de o curea stransa prea tare ori de o curea poluata cu ulei.
In orice caz trebuie verificat deoarece daca a inceput sa scartaie nu mai rezista mult.
Dani88br
Sep 15 2009, 11:27 AM
daca iti patineaza cureaua la distributie o sa-ti atinga pistoanele de supape si papa motor,iti zic eu ca e de la servo sau alternator cu pompa de apa...succes
PS:te-ai gandt la rola intanzatoare sau de ghidare?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.