![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 41 Joined: 2-May 09 Member No.: 2,708 Car: E30 Engine: M20 2.0 129 CP ![]() |
![]() Am schimbat pe rand urmatoarele:punte spate cu discuri,jambe fata cu discurii ventilate,suspensie sport arcuri+amortizoare,motorul cu un 20 12v,autoblocant 3.73,jante Borbet T noi,cauciucuri noi si ele,bucsile de la puntea spate si cele de la bascule,stopurile spate,fusta spate M-Tech 1 pt ca se vedea cam urat cei drept. Urmeaza sa mai montez pe ea zilele aste,geamuri electrice si faruri cu lupa iar pe viitor un 2.5 12v.Sper sa va placa masina pt ca eu sunt foarte incantat si multumit de ea. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
E unul dintre cei mai bine conservati ursi <'88. Ornamentele de crom arata foarte bine, barele sunt neatinse si vopseaua deasemenea arata foarte bine. Asta e parerea mea dupa vizionare live in cateva randuri.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 10:40 AM |