![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Stie cineva unde as putea sa sablez 4 jante la un pret uman? Totusi sa nu dau pe sablat cat am dat pe jante.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
http://www.okazii.ro/catalog/22066194/Sabl...-industrie.html
http://www.okazii.ro/catalog/21704578/Vand...de-sablare.html http://www.okazii.ro/catalog/22066195/Sabl...-industrie.html -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 31-October 08 From: BUCURESTI Member No.: 2,295 Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46 Engine: M 10 200 cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 6-May 09 From: Bucuresti Member No.: 2,722 Car: E46 Engine: 320d/150 cp ![]() |
Dar i-ai sunat de curiozitate sa vezi ce preturi au? Eu da, asa ca e SF rau de tot ![]() ![]() ![]() Ma refer la gheatza carbonica.Categoric e deosebit de tot ce stim, dar........... La nisip sunt ok Probabil ca m-ai sunat (firma este a mea), dar hai sa o lamurim: sablarea cu gheata carbonica are aplicabilitate extrem de redusa in restaurarea auto- este o nebunie sa cureti vopseaua de pe o caroserie cu gheata carbonica - sunt costuri enorme si nu e recomandat - la o presiune de la 12 bari in sus ondulezi chiar si o tabla groasa- in plus materia prima si echipamentele sunt extrem de costisitoare, nu se preteaza a fi folosite in maniera hobby. Tehnologia in cauza este inclusa in procese de fabricare a subansamblelor auto - BMW foloseste cateva zeci de echipamente de sablare cu gheata carbonica robotizate doar in fabricile de langa Munchen... (curatare matrite, mentenanta linii de sudura robotizate, decontaminare inainte de vopsire etc). Toti producatorii de anvelope, fabricantii de garnituri, cei care injecteaza mase plastice etc. folosesc gheata carbonica la curatarea matritelor. Orice masina fabricata dupa 2000 ai avea (chiar si Dacia dar dupa 2005), iti pot demonstra ca undeva candva s-a intalnit cu gheata carbonica... Pe partea de 'nisip' care nu e chiar nisip, e vorba de abrazivi minerali pentru sablare sau bicarbonat cu granulatia plecand de la 0.06 mm, lucrurile stau in felul urmator: noi ne ocupam cu restaurari la modul profesional in domeniul monumentelor, cladiri istorice, obiecte si obiective cu valoare artistica sau istorica- daca facem si lucrari legate de restaurari auto (mai nou si ambarcatiuni) nu inseamna ca facem rabat la calitate si implicit preturi. Un lucru este clar, primesti ce platesti - daca exista cineva care a lucrat cu mine si are cea mai mica indoiala in privinta asta il rog sa o faca public . Bafta! PS: va inteleg durerea, stiu ce inseamna un hobby mai ales cand este unul costisitor, si eu am 'virusii' mei... -------------------- www.GKO.ro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 03:35 PM |