QUOTE (sconx @ May 11 2009, 12:23 PM)
Dar i-ai sunat de curiozitate sa vezi ce preturi au? Eu da, asa ca e
SF rau de tot
Ma refer la gheatza carbonica.Categoric e deosebit de tot ce stim, dar...........
La nisip sunt ok
Probabil ca m-ai sunat (firma este a mea), dar hai sa o lamurim: sablarea cu gheata carbonica are aplicabilitate extrem de redusa in restaurarea auto- este o nebunie sa cureti vopseaua de pe o caroserie cu gheata carbonica - sunt costuri enorme si nu e recomandat - la o presiune de la 12 bari in sus ondulezi chiar si o tabla groasa- in plus materia prima si echipamentele sunt extrem de costisitoare, nu se preteaza a fi folosite in maniera hobby. Tehnologia in cauza este inclusa in procese de fabricare a subansamblelor auto - BMW foloseste cateva zeci de echipamente de sablare cu gheata carbonica robotizate doar in fabricile de langa Munchen... (curatare matrite, mentenanta linii de sudura robotizate, decontaminare inainte de vopsire etc). Toti producatorii de anvelope, fabricantii de garnituri, cei care injecteaza mase plastice etc. folosesc gheata carbonica la curatarea matritelor. Orice masina fabricata dupa 2000 ai avea (chiar si Dacia dar dupa 2005), iti pot demonstra ca undeva candva s-a intalnit cu gheata carbonica...
Pe partea de 'nisip' care nu e chiar nisip, e vorba de abrazivi minerali pentru sablare sau bicarbonat cu granulatia plecand de la 0.06 mm, lucrurile stau in felul urmator: noi ne ocupam cu restaurari la modul profesional in domeniul monumentelor, cladiri istorice, obiecte si obiective cu valoare artistica sau istorica- daca facem si lucrari legate de restaurari auto (mai nou si ambarcatiuni) nu inseamna ca facem rabat la calitate si implicit preturi. Un lucru este clar, primesti ce platesti - daca exista cineva care a lucrat cu mine si are cea mai mica indoiala in privinta asta il rog sa o faca public .
Bafta!
PS: va inteleg durerea, stiu ce inseamna un hobby mai ales cand este unul costisitor, si eu am 'virusii' mei...