![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 187 Joined: 27-June 07 From: Bucuresti Member No.: 999 Car: e38 740d Engine: M67D40 245CP 560nM ![]() |
Daca vreti sa ma credeti nici nu stiu cu ce sa incep
![]() ![]() Ca motorizare ce sa va spun este un 1.8 m10 ( este motorul din carte ) pe care il voi pastra in curte si voi alege un 2.5 24valve . Imediat ce am luat masina m-am apucat sa o dezechipez sa o duc la tinichigiu ( in momentul de fata este total dezechipata ) si am ajuns la o concluzie ![]() Oala din partea stanga era fugita insa am tras-o inapoi si o sa Ii fac ramforsari foarte bune si la oale si la lonjeroane deoarece motorul pe care vreau eu sa il pun este destul de greu si nu vreau sa am vreo surpriza neplacuta pe viitor . O sa va pun cateva poze cu ea sa va faceti o parere si sa va dati o parere ![]() Salut ! ! ! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
desfaci partea cu lupa dupa far si il bagi in apa fierbinte, il lasi 45-50 minute si apoi, cu un cutit ascutit bine ii tai masticul ala de tine sticla(incet ca sa nu se crape sticla). sigur iti iese
![]() ![]() -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 187 Joined: 27-June 07 From: Bucuresti Member No.: 999 Car: e38 740d Engine: M67D40 245CP 560nM ![]() |
desfaci partea cu lupa dupa far si il bagi in apa fierbinte, il lasi 45-50 minute si apoi, cu un cutit ascutit bine ii tai masticul ala de tine sticla(incet ca sa nu se crape sticla). sigur iti iese ![]() ![]() Multumesc , am antecedente la spart geamuri la faruri ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 07:40 AM |