![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 25-October 08 From: ploiesti Member No.: 2,279 Car: e36 Engine: 1.6 102CP ![]() |
care poate sa-mi spuna si mie cum se regleaza debitul de aer la un 316i din 94. astept sugestii!
-------------------- SAL FOR ALL!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu se regleaza nimic. Masina e pe injectie, nu carburatie, totul este controlat de calculator si nu e bine sa incepi sa umbli aiurea ca o dai peste cap si nu ti-o mai face nimeni la loc.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Nu se regleaza nimic. Masina e pe injectie, nu carburatie, totul este controlat de calculator si nu e bine sa incepi sa umbli aiurea ca o dai peste cap si nu ti-o mai face nimeni la loc. Ee, nici chiar asa, se regleaza relativ simplu din debitmetru, trebuie sa ai grija sa dai semne la pozitia din fabrica, dupa care faci incercari. Daca vrei amestec mai bogat slabesti arcul, daca vrei sa consume cit mai putin stringi arcul. Bine, dupa aia o sa stringi si din buci la depasiri ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ee, nici chiar asa, se regleaza relativ simplu din debitmetru, trebuie sa ai grija sa dai semne la pozitia din fabrica, dupa care faci incercari. Daca vrei amestec mai bogat slabesti arcul, daca vrei sa consume cit mai putin stringi arcul. Bine, dupa aia o sa stringi si din buci la depasiri ![]() Masini mai noi au sonda lambda, injectie e controlat electronic/digital, si chiar e mai bine sa nu umbli la setari. La masina ta mai merge, sistemul de injectie e electromechanic pana la urma. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Masini mai noi au sonda lambda, injectie e controlat electronic/digital, si chiar e mai bine sa nu umbli la setari. La masina ta mai merge, sistemul de injectie e electromechanic pana la urma. +1 la ce a zis bart. Dar cel mai indicat e sa nu umbli la debitmetru. In nici un manual de reparatii sau service nu scrie sa umbli in debitmetru. Calculatorul isi ia toate informatiile necesare unei functionari optime prin debitmetru si sonda lambda. Daca ai suspiciuni cel mai bine verifici sa fie debitmetrul in toate mintile si sonda lambda sa functioneze. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
+1 la ce a zis bart. Dar cel mai indicat e sa nu umbli la debitmetru. In nici un manual de reparatii sau service nu scrie sa umbli in debitmetru. Calculatorul isi ia toate informatiile necesare unei functionari optime prin debitmetru si sonda lambda. Daca ai suspiciuni cel mai bine verifici sa fie debitmetrul in toate mintile si sonda lambda sa functioneze. De acord, dar iulis a intrebat de unde se regleaza nu daca are voie. Manualul de reparatii nu spune cum sa resetezi oil service sau cum sa reglezi faruri dar asta nu inseamna ca nu se poate. Din ce stiu eu sonda lamda vegheaza ca amestecul sa fie in parametri, sa nu fie O2 nears si transmite la ecu care regleaza timpul de deschidere la injectoare. Rezulta ca daca mai stringi arcul le debitmetru aerul masurat va fi mai putin, lamda va regla amestecul corespunzator iar masina va merge ca o caruta ![]() Sau racheta daca slabesti arcul. Oricum, analizorul e cea mai buna solutie. This post has been edited by rostil: May 6 2009, 06:07 PM |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
De acord, dar iulis a intrebat de unde se regleaza nu daca are voie. Manualul de reparatii nu spune cum sa resetezi oil service sau cum sa reglezi faruri dar asta nu inseamna ca nu se poate. Din ce stiu eu sonda lamda vegheaza ca amestecul sa fie in parametri, sa nu fie O2 nears si transmite la ecu care regleaza timpul de deschidere la injectoare. Rezulta ca daca mai stringi arcul le debitmetru aerul masurat va fi mai putin, lamda va regla amestecul corespunzator iar masina va merge ca o caruta ![]() Sau racheta daca slabesti arcul. Oricum, analizorul e cea mai buna solutie. Calculatorul va incerca sa se adapteaza la raspunsul nou de debitmetru, si la sarcina continua motor va merge la fel, daca nu e umblat prea mult. La schimbari de regim insa poate raspuns de calc nu va fi chiar asa bine. masina tin topic de fapt ce fel de debitmetru are? mechanic, sau cu 'sarme'? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 03:49 AM |