![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 25-October 08 From: ploiesti Member No.: 2,279 Car: e36 Engine: 1.6 102CP ![]() |
care poate sa-mi spuna si mie cum se regleaza debitul de aer la un 316i din 94. astept sugestii!
-------------------- SAL FOR ALL!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu se regleaza nimic. Masina e pe injectie, nu carburatie, totul este controlat de calculator si nu e bine sa incepi sa umbli aiurea ca o dai peste cap si nu ti-o mai face nimeni la loc.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Nu se regleaza nimic. Masina e pe injectie, nu carburatie, totul este controlat de calculator si nu e bine sa incepi sa umbli aiurea ca o dai peste cap si nu ti-o mai face nimeni la loc. Ee, nici chiar asa, se regleaza relativ simplu din debitmetru, trebuie sa ai grija sa dai semne la pozitia din fabrica, dupa care faci incercari. Daca vrei amestec mai bogat slabesti arcul, daca vrei sa consume cit mai putin stringi arcul. Bine, dupa aia o sa stringi si din buci la depasiri ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 08:08 AM |