![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Mda...deci s-a dus si nr.2 si a venit randul lui 3.
Tir'ul 3 este un e46, cum se vede si in poze, 318i valvetronic 143cp, iesit pe poarta fabricii in februarie 2002. Si 2 poze... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Dupa ce am montat arcurile de la Alex pe masina si nu mi-a placut cum sta pe fata, arcurile lui fiind mai groase si mai tari si statea la fel de ridicata pe fata ca si cu arcuri normale, am facut rost de alta pereche de arcuri Mtech, dar pentru 4 cilindrii.
Le-am montat si pe acestea si iar am constatat ca nici acestea nu imi satisfac dorinta de a lasa masina cat vrea eu de jos si ca atare am investit intr-un set de arcuri H&R care coboara cu 3,5cm fata si 2 spatele.... Le-am montat aseara la lumina becului doar pe cele de pe fata urmand azi sa le montez si pe cele de pe spate.....la prima vedere fata sta ok, sa vedem spatele si apoi feelingul la volan....in poza este diferenta de marime dintre un arc Mtech de 4 cilindrii si H&R... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 02:00 AM |