![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Va pierdeti aici in detalii cu pistoane scobite , supape raite cu sodiu etc cand operatiunea se poate face f simplu, este nevoie doar de o turbina cu o diagrama de flux potrivita pentru motorul de 1.9, in cazul asta un Garret T25 , un intercooler mai maricel si ...partea cea mai importanta...un chip facut la mare arta cu avansul intarziat suficient de mult ca motorul sa poata merge in 1.0 bar de presiune.Orice motor turbo are compresia 8.0 - 8.5 si marea majoritate suporta presiuni de pana la 1.4 bar, motorul de 1.9 M43 se va simti ca pestele in apa la 1.0 bar.Turbina se gaseste relativ repede, intercoolerul nu mai zic, la electronica este partea dificila, daca nu ai gasit pana acum pe cineva in afara sa ti-l lucreze f precis nici sa nu te gandesti sa pui turbina pe masina, 1 minut daca apuca motorul sa intre pe amestec sarac te trezesti ca dezlipesti pistoanele de pe cilindrii cu autogenul.Am tot zis Kali ca ne intalnim sa discutam problema insa timpul nu mi-a permis-o si nici nu se prevede ca imi va permite in curand sa abordez un astfel de proiect insa cateva idei as putea sa-ti dau mai ales ca am experimentat pe pielea mea ceea ce inseamna conversia turbo si cred ca sunt cel mai in masura pe aici sa vorbesc despre asta:)
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:34 PM |