![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 93 Joined: 6-December 05 From: Iasi Member No.: 117 ![]() |
Vreau sa imi vand motorul unei cunostinte si sunt curios cat sa cer. Am un 1.8 M42 cu 140CP din 1994. Cat pot sa cer pe el cu toata partea electrica.
-------------------- BMW 318ti E36
Incerc sa gasesc un motor mai mare(325 M50) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
QUOTE (Rabanne) Nu era nici macar un T03 , era ceva mult mai mic , de diesel. treaba cu garniturile una peste alta nu functioneaza , le scuipa rapid. Se monteaza garnitura de chiulasa din metal insa nu va permite mai mult de 0.8 presiune in turbina pentru ca vor ceda pistoanele. Pe 2.3 foarte greu vei reusi sa faci ceva mai ales pentru ca te limiteaza sistemul de injectie Jetronic. daca ai avea Motronic ar fi perfect insa asta probabil ca ar necesita si trecerea la motor de 2.5 . De pitsoane ce sa zic, caut acum pentru mine, am gasit ceva la furnizorul meu de soft din Lituania, pistoane forjate insa trebuie sa astept vreo doua luni pana vor scoate primul 325i turbo ca sa testeze rezistenta pistoanelor. Din cate am inteles doar pistoanele costa undeva pe la 50 de euro bucata. Mai pune un K27 de Audi S2, intercooler, racoarde de silicon , BOV, chip, segmenti, cuzineti, injectoare si toate celelalte si ajungi la o suma frumusica. Pregateste in jur de 1500-2000 de euro daca intr-adevar vrei sa faci ceva klumea, altfel sunt doar planuri nerealizabile. Banii aduc caii putere
![]() -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:20 AM |