![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
atentie ca prea multe invarteli strica!
am facut pana la munte la o roata din spate.. cand am fost cu roata la vulcanizare mi-a zis ala din prima: "te-ai dat cu frana de mana, nu?" :unibrow: nu am inteles ce vrea sa zica, asa ca l-am intrebat.. cica cand masina se invarte cauciucul se misca pe latimea jantei si intra zapada/apa intre el si janta (unde se pune lipiciul ala), ceea ce face ca sa se dezlipeasca.. asa a fost la mine si cica asta e cauza multor pene iarna. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (florin83) atentie ca prea multe invarteli strica!
cica cand masina se invarte cauciucul se misca pe latimea jantei si intra zapada/apa intre el si janta (unde se pune lipiciul ala), ceea ce face ca sa se dezlipeasca.. asa a fost la mine si cica asta e cauza multor pene iarna. Lipiciul ala nu face mare lucru, parerea mea. Mai mult presiunea din roata. Am luat o groapa combinata cu linie de tramvai cu partea stanga si la roat din spate mi s-a strambat janta pe interior. Dupa 2 zile mi-a facut semn un alt sofer ca am roata lasata... Am fost la o vulcanizare si l-am pus pe ala sa-i dea cateva ciocane si sa ii bage presiune (2.1 atm), ca ma grabeam. Mi-a zis ca mi se lasa, ca nu mai e lipita, si ca in 2 zile ma intorc la el. Au trecut vreo 2 luni si roata sta bine umflata. Asa ca nu cred ca acel lipici are mare rol odata ce roata are presiune suficienta. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 11:47 PM |