![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
Bmw e21 320 din 1977 (model pre-facelift) O sa ma apuc de el in iulie sper, am strans o parte din piese, mai am de cautat multe oricum...
Nu o restaurez si nici masina de strada nu o fac, va fi ceva de genul track car. Planuiesc sa-i fac tinichigeria ca la carte, motorul va fi m30b35 cel mai probabil, mici modificari la articulatie & suspensie si o voi usura cat se va putea de mult. Sper eu sa fie primul e21 "de pista" de la noi, asta daca nu mi-o ia Gabita inainte. E greu sa faci sa iasa ceva dintr-un e21 (nu ma refer la aspect) e mult limitat fata de e30 la partea mecanica. Urati-mi succes ca nu o sa mai fiu om dupa ce ii curat toata caroseria pana la tabla. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
nu pot sa dau edit
nu urs pt ca n-as lucra cu placerea cu care surubaresc un e21 si pentru ca sunt atasat eu de masina asta si de e21 in general. suspensie pe spate va fi de e34 ceva foarte dur iar pe fata daca nu reusesc alta combinatie voi comanda amortizoare de la bilstein si arcuri h&r pt e21. cu verificarea greutatii nu e greu, masor pe cantar pe rand puntile. frane pe spate de e34 540i cel mai probabil iar pe fata inca studiez... in cel mai rau caz discuri ventilate de 323 si etrieri cu 4 pistonase de volvo, pompa+servo de e34 si bineinteles repartitor reglabil. blocant cel mai probabil va fi 3.64 pt m30, o sa testez mai multe bineinteles.rollcage da, scaune scoica cat mai usoare. o sa o duc la cineva sa-mi sudeze "cordoane" cam la toate sudurile... planuri planuri... vedem cat din toate astea voi fi in stare sa fac. merci pt linkuri, sincer nu prea le am cu googalitul ar trebui sa mai caut si eu |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 04:17 PM |