![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Facuta in 86, din 91 in Iasi, peste 300000 km, plina de bube, adica m-am cam legat la cap fara sa ma doara dar vine si cu o galeata plina de personalitate plus un aer de masina faurita cu mina, parca special pt mine.
Are tot ce e necesar pt a te duce unde ai treaba, mai are si unele chestii care sa-ti faca calatoria mai placuta, lipsesc alte brizbrizuri dar pe ansamblu ma face sa ma simt bine, adica e masina in care o sa investesc de acu inainte mult timp, bani si sentimente. Kind of like a new wife ![]() In momentul de fata e bucati, imprastiata prin toata curtea si arata cam asa: ![]() Pina acum, limitat de timp si de vreme am reusit sa indrept capota si sa o fac sa se inchida, scos scaune si mare parte din interior, montat acumulatori in bord, demontat tot ce inseamna frine, reparat masca, vopsit ochelari faruri, indreptat bare, reconditionat discuri, reparat aeroterma, curatat capac distribuitor, curatat cam tot de pe la admisie, am golit toba finala si am pus-o la loc, mici reglaje pe la usi, portbagaj, curatat canale trapa si cam atit. Urmeaza in scurt timp reglaj tacheti, garnituri cilindru ambreiaj, garnituri cilindri frina, antifonare, placute frine, lichide, ulei, chit prin unele locuri si alte zeci de chitibusuri. Mai trebuie sa ma lamuresc si de ce nu vrea sa stea si tremura la relanti, cum fac sa ma invirt de niste jante si cauciucuri, scaune, un volan mai mic, sa anulez visco, niste faruri intregi, o turbina mica ![]() Aa, si niste abtibilde cu M5, V6, puta madre.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Ce am mai facut la masina:
-schimbat capat bara stinga, gata cu troncaneala, mai trebuie si bieletele -reglat tacheti la 0,30 dar cred ca o sa revin la 0,25 fiindca tzacane, mai vad cind schimb uleiul -am desfacut debitmetru i-am mai dat 3 dinti la aer si am mutat patina pe alt traseu, trage mai bine si nu mai da in nas -schimbat senzorul de temperatura pt ECU, cel vechi era terminat -schimbat regulatorul de ralanti, avea facuta o adaptare cu un bimetalic electric de pe alt tip de motor, acum am pus reglabil -schimbat cot debitmetru, cel vechi era sita cu scotch Cam atit, mai e de treaba, dar deocamdata sunt foarte multumit de cum se misca masina ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 08:48 PM |