![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
Bmw e21 320 din 1977 (model pre-facelift) O sa ma apuc de el in iulie sper, am strans o parte din piese, mai am de cautat multe oricum...
Nu o restaurez si nici masina de strada nu o fac, va fi ceva de genul track car. Planuiesc sa-i fac tinichigeria ca la carte, motorul va fi m30b35 cel mai probabil, mici modificari la articulatie & suspensie si o voi usura cat se va putea de mult. Sper eu sa fie primul e21 "de pista" de la noi, asta daca nu mi-o ia Gabita inainte. E greu sa faci sa iasa ceva dintr-un e21 (nu ma refer la aspect) e mult limitat fata de e30 la partea mecanica. Urati-mi succes ca nu o sa mai fiu om dupa ce ii curat toata caroseria pana la tabla. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
Masina o fac in principal pentru drift, din caza asta nu vreau sa o fac turbo, e mult mai greu de controlat o masina cu turbo. Daca voiam turbo clar puneam m50.
Eu zic ca m30-ul e cel mai potrivit pentru ce vreau eu, cu mici modificari gen serpi, cip, interne & volanta usurata. M20, M50 sunt cam slabute iar la v8, v12 nu ma gandesc din considerente de buget. In ce priveste greutatea nu va faceti probleme, masina va avea greutatea distribuita aproape 50/50 pe punti ![]() edit: la partea de tinichigerie cam sunt in dubii... la cat e de ruginita ar trebui curatata toata pana la tabla, problema e ca nu stiu ce sa-i fac sa adere mai bine grundul, ar trebui matuita cumva tabla This post has been edited by Rotti: Apr 29 2009, 04:58 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 04:16 PM |