![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
735 e32
fabricat: mai 1989 dotari: spatii de depozitare in usi; parbriz cu incalzire a lamelelor stergatoarelor (schimbat in 2008 cu unul nou); sistem automat de spalare al parbrizului, trapa cu one-touch, 4 sau 2 geamuri electrice (ma mai gandesc ), sac schiuri, incalzire la scaunele fata, cotiere la scaunele fata, obc mare si cica....piele. imbunatatiri: xenon, mp3 player ce citeste si dvd-uri si un ecran lcd, diferential autoblocant, inele cromate in bord; masina pleaca pe 4 jante borbet cu cauciucuri cu garantie din noiembrie 2008 interventii majore: revopsita in 2007; am schimbat ceva elemente la sistemul de racire (la cumparare): radiator, vascocuplaj si elice, termostat necesita: sudarea suportilor de toba (la spate), ultimii (au cedat); o volanta de motor de 3500cmc, m30; nu se poate monta rulment sau disc sau placa de presiune de la ambreiaj (SE GASESTE RELATIV USOR LA NU MAI MULT DE 150 EURO)...este alt model de volanta montat; diferentialul din nu stiu ce motiv huruie la viteze de max. 20 km/h in timpul virajelor de peste 90 de grade. 1500 euro discutabili pe ceva concret altee detalii prin mesaje personale am sa mai fac ceva poze |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
.....pentru ca sa pricep si eu, intreb:
e de vina: -masina -criza -pretul -sinceritatea anuntului (reparatiile ce ar mai fi de facut) ???? sunt n variante cu masina, nu neaparat sa fie inmatriculata ca atare; spre exemplu motorul intra bine de tot pe urs sau orice 528, 525 etc. si fara omologari sau alte prostii. Trebuie raziuita galeria de admisie numai ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 09:07 PM |